Dzisiaj zrobiłem nastawy podstawowe skrzyni i efekt jest super skrzynia działa o wiele lepiej.
Skrzynia DSG - jakie przebiegi bez napraw
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez rufus123Dzisiaj zrobiłem nastawy podstawowe skrzyni i efekt jest super skrzynia działa o wiele lepiej.Zostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rufus123Zamieszczone przez heretyknastawy podstawowe (Basic settings) w VCDSZostały mi czesci, po szkodniku:
VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez heretykCo w takim razie sie poprawiło?
2. W czasie spokojnej jazdy biegi zmieniają się płynniej i szybciej (przed zrobieniem nastawów wrażenie towarzyszące zmianie biegów było takie, jak w manualu ślizgające się sprzęgło).
3. Przy ruszaniu auto wcześniej zaczyna pełzać - wcześniej jak parkowałem między dwoma autami przy lekkim nachyleniu zanim auto zaczynało pełzać potrafiło się stoczyć kawałek. Teraz puszczam hamulec i już mniej więcej w połowie auto zaczyna pełzać.
Dzięki temu również szybciej ruszam spod świateł
Komentarz
-
-
Witam,
Podłączę się ze swoim pytaniem do tematu. Mam nowego RS'a z DSG, 6 biegów. Od nowości jedna rzecz mnie zastanawia: kiedy np. na trasie dojeżdżam do strefy zabudowanej i chcę przyhamować silnikiem, redukuję z 6 na 5 i potem na 4. Czasami przy dojeżdżaniu do świateł podobnie (nawet do 3 czy 2). Podczas tej redukcji (zero gazu!) auto lekko przyspiesza - takie jest wrażenie chyba kiedy sprzęgła się przełączają - tylko przez mniej niż sekundę i potem wskakuje ten niższy bieg. Temu towarzyszy taki odgłos stuknięcia albo klaśnięcia. Zaraz po tym odgłosie obroty silnika wzrastają i ładnie hamuje. Tego efektu dźwiękowego nie ma kiedy redukcji dokonuję przy lekkim gazie (np. przed wyprzedzaniem) ani kiedy DSG automatycznie robi redukcję podczas zwykłego hamowania. Czy ten typ tak ma?
Dzięki,
SK
Komentarz
-
-
VW Touran BKD 410Nm przebieg 205 tys. km olej wymieniany co 60 tys. km wad nie stwierdzono
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez szymon23-1983A co do DSG to jest żaden automat, dwie manualne skrzynie zamknięte w jednej obudowie tylko zmiana biegu jest sterowana elektronikom ,zaworami elektromagnetycznymi zamiast zmiany rękom jak w zwykłej skrzyni ,cały dynks DSG. Sprzęgła też są wymienne ,tylko cały komplet
to, że nie jest to przekładnia hydrokinetyczna nie zmienia faktu, że jest automatem.
[ Dodano: Pon 12 Lis, 12 09:15 ]
Zamieszczone przez uisatsWitam,
kiedy np. na trasie dojeżdżam do strefy zabudowanej i chcę przyhamować silnikiem, redukuję z 6 na 5 i potem na 4. Czasami przy dojeżdżaniu do świateł podobnie (nawet do 3 czy 2). Podczas tej redukcji (zero gazu!) auto lekko przyspiesza - takie jest wrażenie chyba kiedy sprzęgła się przełączają - tylko przez mniej niż sekundę i potem wskakuje ten niższy bieg. Temu towarzyszy taki odgłos stuknięcia albo klaśnięcia.<> <> <> pozdrock, jarry <> <> <>
Moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898, mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPoland
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jarrypllaicy oczywiście będą mówić automat
co do tematu :idea:
to dorzucam jeszcze paska kumpla, o którym wspominałem zapewne gdzie indziej -> DSG6, przebieg bez naprawy to ~40kkm (wymiana sprzęgieł zdaję się)saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftZamieszczone przez szkodaDSG6, przebieg bez naprawy to ~40kkm (wymiana sprzęgieł zdaję się)saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez MaicroftZamieszczone przez szkodaDSG6, przebieg bez naprawy to ~40kkm (wymiana sprzęgieł zdaję się)superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidaZamieszczone przez szkodaZamieszczone przez MaicroftZamieszczone przez szkodaDSG6, przebieg bez naprawy to ~40kkm (wymiana sprzęgieł zdaję się)saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftDo mocnych silnikow jest DSG7, ale chyba tylko do silnikow wzdluznych w tym wersja do 4x4<> <> <> pozdrock, jarry <> <> <>
Moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898, mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPoland
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jarryplZamieszczone przez MaicroftDo mocnych silnikow jest DSG7, ale chyba tylko do silnikow wzdluznych w tym wersja do 4x4
Zamieszczone przez Patryk Compsport
DSG DQ200 - Suche sprzegła i 7biegów (max 340Nm na seryjnych sprzegłach) silniki z momentem obr. ponizej 270nm. 1.4 i 1.8 TSI
DSG DQ250 - Mokre sprzegła i 6biegów (max 460Nm na seryjnych sprzegłach) 2.0TFSI/TSI (poprzecznie montowane) 3.2/3.6 VR6, 1.9/2.0TDI
DSG DQ500 - Mokre sprzegła i 7biegów (max 600Nm na seryjnych sprzegłach) 2.5TFSI, 2.0BiTDI (T5)
Komentarz
-
-
no popatrz, faktycznie
byłem przekonany że 02E to DSG6 mokra i 0AM to sucha DSG7, a tu takie zmiany...
EDIT: doczytałem teraz że DQ250 to wewnętrzna nazwa dla 02E a DQ200 dla 0AM czyli gdzieś tam mówimy o tym samym tylko innym językiem<> <> <> pozdrock, jarry <> <> <>
Moje auto http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?p=7898, mój kanał YT - http://www.youtube.com/user/VWTouranPoland
Komentarz
-
-
SILNIK: 2,0tdi BKD
CHIPTUNING: tak i nie
SKRZYNIA: DSG 6biegów
PRZEBIEG:117000 jak narazie bezproblemow,olej i filtr wymiana przy 67tys. SILNIK: 1.4 tsi cova
CHIPTUNING: nie, choc kto wie... byle nie w comsport :x
SKRZYNIA: DSG 7 biegów
PRZEBIEG:45300 chyba za wczesnie na problemy.skrzynia marzenie szkoda ze w octavi jest 6
:cry:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftA co powiesz na 19tys i slizgajace sie sprzegla w DSG7
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftczy fabrycznie wlecial nowy czy jeszcze stary docisk z zapasow
Komentarz
-
Komentarz