A tam nic nie pomogło. Delikatnie czuć poszarpywania, głównie przy jednostajnej jeździe na równym asfalcie. Temat odpuszczam sobie na razie bo to szukanie dziury w całym. Po zmianie kapci, nierówności z tylnych opon się nie nakładają więc jest w miarę ok.
Jak coś padnie to przerobie na manualna skrzynie i tyle.
Witam wszystkich forumowiczów posiadam Skodę OII z DSG 6 stopniowe silnik to 1.9 BKC bez żadnej modyfikacji.Przebieg mam 289 tys. odpukać bez żadnych większych usterek i problemów.Jedynie zaczyna być słychać dwumase, ale to chyba już najwyższy czas dla niej. Koszt takiej dwumasy 1980 zł z przesyłką plus wymiana ,jeszcze cena zależy od modelu dwumasy. A co do DSG to jest żaden automat, dwie manualne skrzynie zamknięte w jednej obudowie tylko zmiana biegu jest sterowana elektroniką ,zaworami elektromagnetycznymi zamiast zmiany ręką jak w zwykłej skrzyni ,cały dynks DSG. Sprzęgła też są wymienne ,tylko cały komplet
A co do DSG to jest żaden automat, dwie manualne skrzynie zamknięte w jednej obudowie tylko zmiana biegu jest sterowana elektronikom ,zaworami elektromagnetycznymi zamiast zmiany rękom jak w zwykłej skrzyni ,cały dynks DSG. Sprzęgła też są wymienne ,tylko cały komplet
no, nareszcie ktoś nas tu oświecił
to, że nie jest to przekładnia hydrokinetyczna nie zmienia faktu, że jest automatem.
przesyłką
ręką
elektroniką
:idea:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz