Zamieszczone przez Robert1
Zobacz wpis
Jaki olej do TDI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Ostatnio edytowany przez krzychuR32; 47951.
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpistomek evo a ten dystrybutor Valovline nie potrafi ogarnąć tego bajzlu?
Ciężko powiedzieć bo ile tego pierwszego znamy z analizy to tego drugiego jeszcze nie...
I bardzo dobrze.
Co do Valvolin-a to ten importer niestety nie ma aż takiego przełożenia na centralę aby podejmowała bardziej zdecydowane kroki. Problem polega na tym, że są podmioty sprowadzające olej z zagranicy nie bezpośrednio od Valvolin-a ale z rynków, na które ten olej trafia. Sam producent być może nie jest też bez winy jeśli niedostatecznie kontroluje swoją sieć dystrybucji ale często w przypadku dużych koncernów liczy się aby sprzedać towar (jak najwięcej) a komu i co sie z tym później dzieje to już mniejsze zmartwienie. Od maja mają wejść nowe przepisy odnośnie importu środków smarnych co może ponoć mocno ograniczyć opłacalność takiego "nieoficjalnego" importu. Z tego co wiem to centrala stara się pewne rzeczy ogarnąć ale jeśli ktoś dział w granicach prawa to nie jest łatwo. To jest w ogóle osobny temat. Problemem jest tez to, ze potem na rynek trafiają oleje różniące się miedzy sobą opakowaniami i jak Klient się już pogubi jak ten olej ma wyglądać to łatwo jest wcisnąć podróbę. Bo dociekliwi to jesteśmy tu my na tym forum a dla przynajmniej 90% to zupełnie obojętne i co gorsza wielu mechaników może zupełnie nieświadomie sprzedawać podrobione oleje albo oleje o innych parametrach niż te z karty (przeznaczone na inny rynek). Zastanawiam się czy wiele negatywnych opinii nt. produktów Valvolin-a nie wynika z tego, że nie tyle producent pozmieniał formulacje olejów (bo to swoją drogą) tylko na rynek (allegro itd.) trafiały oleje z innych partii niż powinny (o innych parametrach).
Komentarz
-
-
Sorry, ale muszę ciut z innej beczki ..... czy ar9100 może stać zmieszany z olejem, np. pół roku? Czy to ma wpływ na olej, jeśli od razu po zmieszaniu nie pracuje? (resztkę ar9100 włałem do oleju przeznaczonego na dolewki, i stał w temp. powyżej 8*C).
Liczę na głos Tych, co może lepiej znają sie z archoilem niż ja ...
Dzięki.
Komentarz
-
-
Ciąg dalszy płukania sadzy w mojej skodzie.
Kolejny raz dolałem litr ropki do starego oleju i dałem mu chwilę poracować na jałowych. Po raz kolejny zalałem valvo all climate 5w40. Na zdjęciach po kolei oliwa po każdej wymianie z płukaniem tuż po zalaniu. Wydaje mi się że jest jeszcze ciut lepiej , choć jeszcze do ideału brakuje, ale widać taka uroda tego motoru że ma sporo sadzy w oleju.
Komentarz
-
-
No to wszystko od razu po wlaniu.
Po 20 km wygląda tak:
Nie sądze żeby silnikowi to przeszkadzało bo jest tak od czasu kiedy kupiłem skodzine, czyli już prawie 10 lat i motor wciąż pracuje bardzo dobrze.
Tylko że jak potem używałem jeszcze peugeota 307 i teraz bmw to oliwa tak nie wygląda no i stwierdziłem że troszkę popróbuje tą sadze wypłukać.
Dla przykładu olej w bmw po 100km od wymiany w ktorej nic nie płukałem:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pedros Zobacz wpisJa stosowałem AR2300. Latem.
- zalanie LM2662, 15minut, zlanie oleju
- Eurol 5W40 TDi + AR2300, max 10k km (trasy 2x70km dziennie), zlanie oleju
- zalanie jakiegoś taniego 5W40 + LM2662, 15 minut, zlanie oleju
- zalanie dobrego 5W40 + AR9100
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez pedros Zobacz wpisTak zastanawiam się gdzie ten brud jest zgromadzony -bo może michę trzeba zrewidować.Zamieszczone przez pedros Zobacz wpisPotwierdzam płukanka długodystansowa robi robotę z jedna uwaga ze średnie temperatury silnika musza być wysokie tj długie jazdy na rozgrzanym silniku najlepiej w ciepłe dni.
Ja stosowałem AR2300. Latem.
Ciekaw jestem jak olej wygląda u innych osób z silnikami vp. Może ktoś przy okazji wymiany zrobi fote?
Komentarz
-
-
Jak znasz furę to inna sprawa -kupno auta niewiadomego pochodzenia skłania do dogłębnej rewizji.
Jesli masz obawy czy estrowa płukanka długodystansowa obniża właściwości to -tutaj akurat jest przeciwnie bo estry wzmacniają film olejowy i pomagają bardziej dyspergowac cząstki stałe w zawiesinie.
mozna tutaj swobodnie cały interwał przejeździć na tego typu dodatku m.
Jesli wiesz ze nie masz nagaru to nie ma żadnego powodu do nadzwyczajnych procedur czyszczenia bo to zabawienie pochodzi tylko od sadzy niezwiązanej osadzonej na wewnętrznych powierzchniach. To jest pomijalna, nieważna ilość. Z reszta już kilkaset ml barwi mieszaninę.
Nadzwyczajnych to mam na myśli kilkukrotna wymianę oleju wraz spłukana po sobie.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzysiekr1 Zobacz wpisJa właśnie teraz planuję go zastosować (za ~1k km). Plan:
- zalanie LM2662, 15minut, zlanie oleju
- Eurol 5W40 TDi + AR2300, max 10k km (trasy 2x70km dziennie), zlanie oleju
- zalanie jakiegoś taniego 5W40 + LM2662, 15 minut, zlanie oleju
- zalanie dobrego 5W40 + AR9100
i połączyć to z naprawdę dobrym Polskim olejem Specol 5W40 Gold ?
Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Militeca bym nie proponował ,tutaj jest ciekawy artykuł o dodatkach do silnika i jeśli to nie jest prawdą to dlaczego nikt ich nie podaje do sądu za zniesławienie dodam tylko ,że artykuł istnieje od kilku lat
Cena domeny: 250 PLN (do negocjacji). Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
Cuda czy kłamstwa?Ostatnio edytowany przez Robert1; 44264.Silnik smaruje dobry HC & AR9100
Komentarz
-
-
Wszystkich sprzedawców oleju, co piszą w tym temacie grzecznie proszę, żeby nie wklejali linków do swoich sklepów. Od tego jest dział giełdy - od handlowania czy namawiania do kupowania swoich produktów. Tutaj proponuje wklejać nazwy olei, jakieś dane o oleju, a nie bezpośrednio odsyłać do swoich stron. Jeśli prośba nie zostanie wysłuchana, podejmiemy inne kroki.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Robert1 Zobacz wpisMiliteca bym nie proponował ,tutaj jest ciekawy artykuł o dodatkach do silnika i jeśli to nie jest prawdą to dlaczego nikt ich nie podaje do sądu za zniesławienie dodam tylko ,że artykuł istnieje od kilku lat
Cena domeny: 250 PLN (do negocjacji). Oferta sprzedaży znajduje się w serwisie AfterMarket.pl, największej giełdzie domen internetowych w Polsce.
Cuda czy kłamstwa?
Analiza oleju 5W40 z Insigni po tym dodatku praktycznie nie wykazał żadnego zużycia zobacz i to po 20 000km ...
Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpisWszystkich sprzedawców oleju, co piszą w tym temacie grzecznie proszę, żeby nie wklejali linków do swoich sklepów. Od tego jest dział giełdy - od handlowania czy namawiania do kupowania swoich produktów. Tutaj proponuje wklejać nazwy olei, jakieś dane o oleju, a nie bezpośrednio odsyłać do swoich stron. Jeśli prośba nie zostanie wysłuchana, podejmiemy inne kroki.Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pidziek Zobacz wpisAnaliza oleju 5W40 z Insigni po tym dodatku praktycznie nie wykazał żadnego zużycia zobacz i to po 20 000km ...
Analiza oleju Millers EE Longlife 5W40 w Oplu Insignia 2.0 CDTI po 20 000km
SuperB II 2.0 TDI CFGB lekko dłubniety, z olejem marki która Cię tak bardzo uwiera Do tego Archoil 9200 V2.
Interwał 15kkm. Poziom niklu to wolfram, który jest błędnie interpretowany przez lab - info od Archoil PL.
Aha zwracam uwagę na poziom paliwa w oleju, a mimo to olej trzyma się dzielnie.
Analiza Eurol FS CFGB-1.jpg
Ostatnio edytowany przez cytrynowiec; 38273.
Komentarz
-
Komentarz