Zamieszczone przez sew1981
Zobacz wpis
Jaki olej do TDI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
ps. nawiązując do wcześniejszych wypowiedzi, miałem zarówno Ravenola jak i obecnie sprawdzam Eurola...pierwszy czyli Ravenol szybko się "skończył" pomimo super-hiper parametrów na papierze (miałem Ravenola 2x w tym samym silniku)... obecny w silniku Eurol 5W30 (świeżo po zmianie) przy ujemnych temperaturach (tak poniżej - 5C) daje bardzo nie miłe wrażenia słuchowe przy zimnym uruchomieniu silnika...Klepie tak, że muszę 1-2 na spokojnie odczekać by pedał gazu dotknąć bo straszne odgłosy mi silnik wydaje... czego nie miałem w przepracowanym Statoilu, który zlewałem ostatnio...zastanawiające Na ciepłym-rozgrzanym silniku Eurol pracuje wzorowo. Za jakieś 2 tygodnie wpakuję do silnika dodatek do oleju...zobaczymy jaka różnica będzie i jak długo efekt się utrzymaPW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCO Zobacz wpisobecny w silniku Eurol 5W30 (świeżo po zmianie) przy ujemnych temperaturach (tak poniżej - 5C) daje bardzo nie miłe wrażenia słuchowe przy zimnym uruchomieniu silnika...Klepie tak, że muszę 1-2 na spokojnie odczekać by pedał gazu dotknąć bo straszne odgłosy mi silnik wydaje... czego nie miałem w przepracowanym Statoilu, który zlewałem ostatnio...zastanawiające
Zamieszczone przez PAOLO ESCO Zobacz wpisZa jakieś 2 tygodnie wpakuję do silnika dodatek do oleju...zobaczymy jaka różnica będzie i jak długo efekt się utrzyma
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCO Zobacz wpisps. nawiązując do wcześniejszych wypowiedzi, miałem zarówno Ravenola jak i obecnie sprawdzam Eurola...pierwszy czyli Ravenol szybko się "skończył" pomimo super-hiper parametrów na papierze (miałem Ravenola 2x w tym samym silniku)... obecny w silniku Eurol 5W30 (świeżo po zmianie) przy ujemnych temperaturach (tak poniżej - 5C) daje bardzo nie miłe wrażenia słuchowe przy zimnym uruchomieniu silnika...Klepie tak, że muszę 1-2 na spokojnie odczekać by pedał gazu dotknąć bo straszne odgłosy mi silnik wydaje... czego nie miałem w przepracowanym Statoilu, który zlewałem ostatnio...zastanawiające Na ciepłym-rozgrzanym silniku Eurol pracuje wzorowo. Za jakieś 2 tygodnie wpakuję do silnika dodatek do oleju...zobaczymy jaka różnica będzie i jak długo efekt się utrzyma
Paolo: zalej NESTE 5W30 PRO+ W LL III byc może go już stosowałeś.
Jak tak się tłucze zlej to szybko szkoda szklanek.
Profesjonalne oleje i filtry, zniżki dla klubowiczów :
http://www.zmienolej.pl/
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=748534#748534
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pidziek Zobacz wpis
Bardziej szkodliwe i rakotwórcze się węglowodory aromatyczne wydobywające się z rury wydechowej i nieszczelnego kolektora, dolotu odmy w nowym samochodzie ale może wato napisać do K2 w tej sprawie ?
Analiza oleju 5W40 z Insigni po tym dodatku praktycznie nie wykazał żadnego zużycia zobacz i to po 20 000km ...
https://zmienolej.pl/pl/blog/kompend...ti-po-20-000km
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pidziek Zobacz wpis
A jaki Eurol wlałeś, wszak na papierze ma doskonałe parametry ?
Paolo: zalej NESTE 5W30 PRO+ W LL III byc może go już stosowałeś.
Jak tak się tłucze zlej to szybko szkoda szklanek.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomek evo Zobacz wpisPiotrek pisałem Ci już, że nie jest to analiza po 20 tysiącach
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpis
tomek evo a po ilu?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Pidziek Zobacz wpis
Paolo: zalej NESTE 5W30 PRO+ W LL
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomek evo Zobacz wpis
Dokładnie niestety już nie pamiętam ale było to coś ok. 16 tysięcy, w każdym razie nie więcej niż 17 tysięcy.
Komentarz
-
-
Teraz mam wlany Eurol 5w30 z vw 507.00 - mam aktywny DPF... Ten Eurol słaby jest w niskich temperaturach, u mnie porażka... ale faktycznie na papierze też słabo wygląda...Teraz jak się zrobiło cieplej nie ma problemu z "klepaniem" na zimnym silniku... więc ewidentnie olej jest przeciętnym hc. Tak jak podejrzewałem...reklama reklamą...a "życie" w tym przypadku użytkowanie w silniku, szybko papierowe cyferki zweryfikowało. Kupiłem też Eurola 0w30 z vw 507.00 5L za 60 zł...oddam go ojcu do mojej byłej Octavki 1,4...kasa śmieszna ale mi ten olej nie podpasował. Kupię sobie "inny" ...
NESTE 5W30 PRO+ W LL III naprawdę dobry olej ale i nie najtańszy.
Płukanka co zmianę oleju w dieslu to podstawa.
Co do dodatku to używam dodatek zapobiegający utracie lepkość oleju, poprawia też właściwości smarne. Na szczęście nie reklamowany na forum, więc i cena jest rozsądna.PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy
Komentarz
-
-
PAOLO ESCO może ktoś odsprzedał tego "efesa" bo z dystrybucji to nie bardzo w takiej cenie Skuś się na analizę UOA zobaczymy co tam się sprawuje i jak
Co do niby reklamowanych dodatków, analizy pewnie znasz, więc wiesz co dają, reklama niepotrzebnaOstatnio edytowany przez cytrynowiec; 38273.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCO Zobacz wpisEurola 0w30 mam od sprawdzonego sprzedawcy.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCO Zobacz wpisZa 60 zł.
ps. tego dodatku do oleju w zimie nie stosuję, żeby CCS nie zaburzać.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCO Zobacz wpisEurola 0w30 mam od sprawdzonego sprzedawcy.
A jak z analizą, reflektujesz?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez shok Zobacz wpisZ ciekawości zapytam: ile kosztuje analiza oleju. Jak i ile trzeba dostarczyć oleju?
Ilość dokładnie nie pamiętam ,ale coś ok. 300 ml. w zupełności wystarczy.Ostatnio edytowany przez cytrynowiec; 38273.
Komentarz
-
-
Propozycje analiz olejowych:Akurat cena @wlyszkow czyli 100 za analizę to standard u niego a ta sama analize w zmienolej.pl za 160zł.Ostatnio edytowany przez MADO60; 33770.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robertowicz Zobacz wpis60zł a 180zł kolosalnie sporo, pomarzyc mozna
Komentarz
-
Komentarz