Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do TDI

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Zamieszczone przez giiiienek
    Ile oleju mieści się w 1.9 BXE ?
    +- 4,2/4,3 L - zależy jak dokładnie ścieknie stary olej.

    Zamieszczone przez xtremesystems
    obronilem magistra
    z tribologi ? Tribologia – Wikipedia, wolna encyklopedia :wink:
    PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

    Komentarz


    • zarzadzanie.
      licencjata mam z handlu zagr.


      btw . Paolo ostanio jednak ty miales racje . chujowe paliwo ( 123 -statoil )


      teraz paliwo made in carrefour i smiga jak rakieta . dpf nie daje o sobie znac.
      spalanie ok
      .


      do mojego porownania castrol motul statoil..

      odpalanie na zimno.
      castrol +
      motul ++
      statoil ++++ ( odpalanie na statoilu to istna poezja . nic nie napierdziela) ale teraz bedzie prawdziwy test,
      bedzie stal w nocy w gorach. tak mrozy w nocy po -20. zobaczymy jak odpali

      Komentarz


      • Do 1.9TDI BXE włazi 3.8L, to co w necie jest napisane i w książce serwisowej to bujda.
        Ostatnio patrzylem na rozpiskę olejową Skody (dla serwisantów) i tam jest napisane 3.8L.
        A na FV wykazują Ci 4.5L :diabelski_usmiech

        Komentarz


        • Może wliczają w to niekompetencje serwisanta który rano rozespany rozlewa "co nieco".

          Jak widzę nie tylko u mnie objawy mega klekotu są na castrolu....

          Komentarz


          • u mnie to glebszy test tych olejow byl. jak sledzisz wątek to wiesz o co chodzi .ewentualnie mozna wyszukac moje posty w tym wątku

            Komentarz


            • giiiienek, Drugi raz wymieniałem olej w 1,9BXE i za każdym razem (poprzedzonym płukanką) i spuszczaniem przez ok. 2godz. oleju wchodzi tyle ile mówi instrukcja obsługi czyli 3,8l
              pozdrawiam Pakoś - teraz 147KM/328Nm

              Komentarz


              • Zamieszczone przez demmsi
                Do 1.9TDI BXE włazi 3.8L, to co w necie jest napisane i w książce serwisowej to bujda.
                :szeroki_usmiech

                Zamieszczone przez pacocases
                wchodzi tyle ile mówi instrukcja obsługi czyli 3,8l
                cholera.... , zostawiam miszczuniowi bańkę 5L, odkręca szraube z miski, olej wylata, odsysa tu i tam i wlewa nowy, zostaje w bańce 0,7 L.... :P
                >>E<< by Ali, defibrylator by DGW

                Komentarz


                • Zamieszczone przez demmsi
                  1.9TDI BXE włazi 3.8L
                  --->
                  Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                  +- 4,2/4,3 L - zależy jak dokładnie ścieknie stary olej.
                  dwie odpowiedzi są dobre.
                  PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                  Komentarz


                  • pacocases, a do jakiego poziomu zalewałeś?? Do górnego zagięcia wchodzi 4 litry u mnie.
                    Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                    Komentarz


                    • Strona 225 Instrukcji Obsługi ---> 1,9 TDI z DPF-em 4,3 a bez DPF-a 3,8 :roll: (mi zawsze wchodziło 4,2/4,3 a DPF-a raczej nie miałem).

                      [ Dodano: Wto 11 Gru, 12 21:33 ]
                      Zamieszczone przez xtremesystems
                      btw . Paolo ostanio jednak ty miales racje . chujowe paliwo ( 123 -statoil ) teraz paliwo made in carrefour i smiga jak rakieta . dpf nie daje o sobie znac. spalanie ok
                      :terefere (od poczatku byłem przekonany, że to wina ON a nie oleju).
                      dzida też pisał kiedyś o "lipnym" paliwie, które tak właśnie wpływało na wypalanie DPF-a

                      Zamieszczone przez xtremesystems
                      do mojego porownania castrol motul statoil..

                      odpalanie na zimno.
                      castrol +
                      motul ++
                      statoil ++++ ( odpalanie na statoilu to istna poezja . nic nie napierdziela) ale teraz bedzie prawdziwy test,
                      bedzie stal w nocy w gorach. tak mrozy w nocy po -20. zobaczymy jak odpali
                      no to teraz namieszałeś , cały "misterny plan" wp#$%u :diabelski_usmiech :haha:
                      A tak na poważnie to daj znać po tych "testach" przy -20C...tylko na DOBRYM paliwie bo jak sam widzisz to też ma duże znaczenie :wink:
                      Załączone pliki
                      PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                      Komentarz


                      • A to ciekawe co piszesz. U mnie w instrukcji (MY2008) jest strona 219 ale mówi tylko ona o specyfikacji.
                        Strona 279 mowi o 4,5L oleju. Widać masz jakaś inną instrukcję.

                        EU3 jest chyba silnik BJB. Czy tam czasem 4,3-4,5l nie wchodzi?
                        EU4 bez DPF jest BXE więc 3,8l się zgadza.

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez demmsi
                          EU4 bez DPF jest BXE więc 3,8l się zgadza.
                          zgadza się ...
                          Zamieszczone przez demmsi
                          U mnie w instrukcji (MY2008) jest strona 219
                          a ja sprawdziłem w Instrukcji "Octavia, polsky z 11.2011r" - stąd też jest skan.
                          ...aż sprawdziłem z ciekawości w mojej Instrukcji Obsługi z 2010r. (Octavia II TUR) ...oczywiście brak silnika 1,9 TDI :? ale też ilośc stron instrukcji jest mniejsza.
                          PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                          Komentarz


                          • ale zeby w centrum Łodzi takie kurewstwo sprzedawali i to na stacji Statoila. a u mnie na. obrzeżach w parchatym kerfurze dobra ropka. spalanie zmalalo filtr sie nie zapycha.

                            Komentarz


                            • AdamB, staram się lać olej do górnej krawędzi zakropkowanego pola :roll:
                              pozdrawiam Pakoś - teraz 147KM/328Nm

                              Komentarz


                              • piersze mrozy z Millersem XFD - bajka... paliwo od jakiegoś czasu wyłącznie Shell...
                                bkc+dsg

                                Komentarz


                                • pacocases, to wchodzi 3.8 , ale do górnego zagięcia już 4 czy tam 4.2
                                  Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                  Komentarz


                                  • AdamB, Jak Tobie nadmiar oleju pójdzie do katalizatora to obniżysz jego poziom.
                                    Czytaj: Nad¬miar oleju jest zja¬wi¬skiem nie¬ko¬rzyst¬nym, ale nie tak nie¬bez¬piecz¬nym jak jego nie¬do¬bór. Szcze¬gól¬nie może to być nie¬ko¬rzyst¬ne w sa¬mo¬cho¬dach wy¬po¬sa¬żo¬nych w ka¬ta¬li¬za¬tor. Zbyt wy¬so¬ki po¬ziom lu¬stra oleju w misce ole¬jo¬wej może po¬wo¬do¬wać na¬ru¬sze¬nie gła¬dzi cy¬lin¬drów. Nad¬mia¬ru oleju mogą nie na¬dą¬żyć zgar¬niać pier¬ście¬nie tło¬ko¬we. W efek¬cie do¬cho¬dzi do spa¬la¬nia nad¬mia¬ru oleju w ka¬na¬le spa¬la¬nia i prze¬do¬sta¬wa¬nia się nie spa¬lo¬nych do końca czą¬stek oleju do ka¬ta¬li¬za¬to¬ra i nisz¬cze¬nie go. Dru¬gim ne¬ga¬tyw¬nym efek¬tem jest nad¬mier¬ne i nie¬efek¬tyw¬ne zu¬ży¬cie oleju.
                                    Sorry za dodatkowe efekty w wydruku ops:
                                    pozdrawiam Pakoś - teraz 147KM/328Nm

                                    Komentarz


                                    • Nie przesadzajmy, zawsze jest margines bezpieczeństwa, Wszyscy pisali tu już o laniu do gónrego zagięcia czyli poz. max i nic nie ma prawa się stać. Przelanie i zjawiska np. nadmiernego pienienia czy zbyt wysokiego ciśnienia to raczej sporo ponad max.
                                      PS. pojemność oleju w silnikach niestety spada, ja wolę trzymać zawsze poziom max, olej nie tylko smaruje ale także chłodzi :idea:
                                      Konrad
                                      OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

                                      90 konny AGRessor
                                      PerfectServiceBy DGW
                                      WhitePride :smokedevil

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez blackhawk
                                        Na millersie XFD 5W-40 zrobiłem już 9kkm i to już chyba dość dla tego oleju, silnika i pokonanych tras.
                                        Silnik ma moc 64KM (1.9 SDI) a auto jeździło czasem załadowane do pełna po autostradach i górach . Myślę, że właśnie tak dokonał swojego żywota olej, tym bardziej, że jeździłem z osłoną (od czerwca). Odgłosy dochodzące od silnika jak w starym dieslu i nie jest to tylko moje odczucie.
                                        Aktualnie 11kkm, auto chodzi cicho (nawet przy -15°).
                                        Jako, że tankuje tylko na Lotosie (zawsze te same stacje w dwóch miastach) to była to raczej wina paliwa.

                                        Komentarz


                                        • u mnie Millers do 15tys zachowuje się ok auto po wirusie (140 km), naprawdę nie słyszę wielkich różnic tuż przed wymianą a teraz. Na Motulu (zwłaszcza na X-CESS) ok 10-11kkm różnice były zauważalne.
                                          service by Auto Tar

                                          Komentarz


                                          • Warto przeczytać ...

                                            TYCH DIESLI LEPIEJ UNIKAJ
                                            1,7 Oplel Astra GTC 125Km ...
                                            Obecnie śmigam na Liqui Moly a w lato AMSOIL

                                            Komentarz


                                            • żeby już nie off topować w tym wątku za wiele , to tylko napiszę, że te 2.O TDI to chyba tylko z pierwszych lat były lewe a zaważyły na całej historii tego silnika, a kilku moich znajomych ma 2.0 TDI i kurde przeloty pod 200kkm i hulają.
                                              service by Auto Tar

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez pacocases
                                                AdamB, Jak Tobie nadmiar oleju pójdzie do katalizatora to obniżysz jego poziom.
                                                Panie drogi , OII nie jest moim pierwszym autem i nie robię 2kkm rocznie więc luzik :wink:
                                                Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                                Komentarz


                                                • octavia 2010r 1.9 tdi (77kw) z QG2 jaki olej polecacie?

                                                  Komentarz


                                                  • maxum, ...litości....

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X