Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki olej do TDI

Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • wybacz za zbyt banalne pytanie ekspercie ale w koncu chyba jest tu taki temat poruszany a nie kazdy sie na tym zna

    Komentarz


    • Zamieszczone przez maxum
      jest tu taki temat poruszany a nie kazdy sie na tym zna
      przez 164 strony. A wystarczyło poczytać tak z 5 ostatnich.

      Komentarz


      • Nie trzeba się znać, a skoro temat jest poruszany to wystarczy poczytać..

        Gusta są różne, każdy poleca co innego, poczytaj i zdecyduj sam

        Komentarz


        • Mam pytania do osób które jeżdżą na Millersie XFE-PD 5w40, mianowicie jak się zachowuje przy mrozach i porannym odpalaniu?
          Obecnie drugi raz mam zalanego Valvoline durablend i w lecie było ok, ale przy -10 rano jest źle, czuć że zimny silnik nie chce się wkręcać :? Niestety dość wyraźnie słychać, że silnik na nim pracuje gorzej niż na poprzedniku LM4100.
          Dlatego valvo wylatuje i korci mnie ten Millers


          OneDetailing.pl - Profesjonalne kosmetyki samochodowe. Zapraszam!

          Komentarz


          • barteq, napisze tak, na zime już chyba nigdy nie zaleję 5w40 obojetnie jakiej firmy :wink:
            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

            Komentarz


            • Zamieszczone przez piramida
              na zime już chyba nigdy nie zaleję 5w40 obojetnie jakiej firmy
              :lol: coooo lżej na 5W/30 w zimie :wink: niby nie wielka różnica w SAE ale daje się odczuć w niższych temeraturach, że silnik lżej się wkręca i ma lepsze smarowanie.

              Zamieszczone przez barteq
              Valvoline durablend i w lecie było ok, ale przy -10 rano jest źle, czuć że zimny silnik nie chce się wkręcać
              poodbne odczucie miałem wprzy BXE na Valvoline XL III 5W/30 - na lato OK ale w zimie silnik się "męczył" przy porannym rozruchu.
              Zamiast TT 4100 sprawdź na przyszłośc TT 4600 lub LazerWay LL 5W/30 mają aprobatę VW 505.01 i VW 507.00.
              PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

              Komentarz


              • PAOLO ESCO, było to zauważalne zaraz po zmianie oleju, teraz ucho się przyzwyczaiło :szeroki_usmiech
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz


                • Zamieszczone przez piramida
                  zauważalne zaraz po zmianie oleju
                  zawsze na świeżym oleju jest "lepiej" . Daj znać jak przy większych mrozach olej się sprawdzi i jak długo silnik będzie na nim pracował "przyjemnie dla ucha" :wink:
                  PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                  Komentarz


                  • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                    Zamieszczone przez piramida
                    zauważalne zaraz po zmianie oleju
                    zawsze na świeżym oleju jest "lepiej" . Daj znać jak przy większych mrozach olej się sprawdzi i jak długo silnik będzie na nim pracował "przyjemnie dla ucha" :wink:
                    Zrobiłem na nim około 4kkm i nawet jeszcze jest cicho aczkolwiek przy pierwszych rozruchach po zmianie oleju było przyjemniej :wink:
                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                    Komentarz


                    • Zamieszczone przez piramida
                      po zmianie oleju było przyjemniej
                      :szeroki_usmiech wiem, wiem im mniej na "liczniku" tym bardziej przyjemnie :hmm :food
                      PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                      Komentarz


                      • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                        Zamieszczone przez piramida
                        po zmianie oleju było przyjemniej
                        :szeroki_usmiech wiem, wiem im mniej na "liczniku" tym bardziej przyjemnie :hmm :food
                        pytanie kiedy właściwości oleju sie kończą, wtedy gdy zaczyna klepać podczas rozruchu czy nie da się stwierdzić i trzeba po prostu trzymać się założonych interwałów?
                        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez piramida
                          kiedy właściwości oleju sie kończą, wtedy gdy zaczyna klepać podczas rozruchu czy nie da się stwierdzić i trzeba po prostu trzymać się założonych interwałów?
                          ja nie o tym ... "aluzju nie poniał" ? :diabelski_usmiech :lol: chyba nie odpiszę na to pytanie, idąc tokiem mojego myślenia, bo by mi admin bana dał :los
                          PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                          Komentarz


                          • PAOLO ESCO, piramida, 200km do wymiany i na Castrolu Edgu czuć że już czas. LM TT4600 trafi do mnie w czwartek i wymiana. Zobaczymy czy coś się zmieni na +.
                            Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                            Komentarz


                            • PAOLO ESCO, :wink:
                              AdamB, silnik na TT4600 pracuje bardzo przyjemnie więc jest szansa że polubisz ten olej
                              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                              Komentarz


                              • piramida, za 200zł/5l w stosunku do 130zł/5l to łaski nie robi. Liczę, że będzie trzymał właściwości przez 15kkm.
                                Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                Komentarz


                                • Zamieszczone przez AdamB
                                  za 200zł/5l w stosunku do 130zł/5l to łaski nie robi
                                  :lol:

                                  Zamieszczone przez AdamB
                                  200zł/5l
                                  cena LM zawsze była kosmiczna :tuk: a nie lepiej LazerWay LL 5W/30 sprawdzić? Link (sprzedawca to autoryzowany przedstawiciel). LazerWay LL ma >30 PAO. Page not found
                                  PW - OFF. Nie mam czasu na odpisywanie... sorryyyy

                                  Komentarz


                                  • PAOLO ESCO, dla mnie silnik na oleju ma pracować przyjemnie dla ucha przez całe 15kkm,z PAO nie bardzo się orientuje na co on pomaga a i nie mam zamiaru wyszukiwać w milionach postów w tym temacie po co i na co. Jak silnik na oleju pracuje mile dla ucha tzn że też dobrze robi silnikowi.
                                    Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                    Komentarz


                                    • Zamieszczone przez AdamB
                                      piramida, za 200zł/5l w stosunku do 130zł/5l to łaski nie robi. Liczę, że będzie trzymał właściwości przez 15kkm.
                                      jak chcesz to dam ci namiar gdzie w Krakowie kupisz TT4600 za niecałe 170zł :wink:
                                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                      Komentarz


                                      • Zamieszczone przez barteq
                                        Mam pytania do osób które jeżdżą na Millersie XFE-PD 5w40, mianowicie jak się zachowuje przy mrozach i porannym odpalaniu?
                                        Obecnie drugi raz mam zalanego Valvoline durablend i w lecie było ok, ale przy -10 rano jest źle, czuć że zimny silnik nie chce się wkręcać :? Niestety dość wyraźnie słychać, że silnik na nim pracuje gorzej niż na poprzedniku LM4100.
                                        Dlatego valvo wylatuje i korci mnie ten Millers
                                        jak narazie bardzo ładnie się zachowuje, co prawda ja odpalam auto a potem odśnieżam/skrobie wiec oliwa zdąży te kilka stopni załapać ale motor nie protestuje jak muszę mocniej nacisnąć pedał przyspieszenia przy temp oliwy w granicach 30-40 stopni.
                                        O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                        Komentarz


                                        • Ja wlewałem XFE 2 tygodnie temu, też miałem dylematy co wlać, ale przemówiła do mnie cena za Millersa. Auto raczej nie przejedzie wymaganej liczby km do następnej wymiany także olej spokojnie da radę. Szkodnik jest na pewno dużo cichszy niż na poprzednim Edgu, z tym że być może jest to spowodowane świeżością oliwy (jak auto kupiłem to Castrol był już wlany pół roku).

                                          Jeśli chodzi o odpalanie to w garażu odpala mi normalnie, ładnie klepie i nie czuję żadnego problemu. Jak stał na mrozie -14, też było ok z tym że pierwsze 2-3 sekundy czuć było że olej się "rozchodzi". W trasie spisuje się bez zarzutu, wkręca się bez problemu także ja XFE polecam

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez piramida
                                            jak chcesz to dam ci namiar gdzie w Krakowie kupisz TT4600 za niecałe 170zł :wink:
                                            Dobrze wiedzieć, ale najpierw zobaczymy jak się sprawdzi.
                                            Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                                            Komentarz


                                            • Ja ma od około miesiaca wlany Millers XFE-PD i jestem z niego zadowolony, zdecydowanie słychac , że silnik pracuje ciszej, i przyjemniej sie wkręca, Poprzednio zalałem amsa i niestety , ten olej mi nie podszedł. Mysle , że to olej bardziej na lato , na wyjazd np. do Chorwcji, gdzie bedzie ciepło , bo w zimne dni to strasznie go słychać. Przez pewien czas jeżdzilem na Fuschu GT1 5w40 xtl i tez na 8,000 km uważam , że sie sprawdził.

                                              Komentarz


                                              • Zamieszczone przez PAOLO ESCO
                                                sprawdź na przyszłośc TT 4600 lub LazerWay LL 5W/30 mają aprobatę VW 505.01 i VW 507.00.
                                                Jakoś ciągle boję się 5w30 ze względu, że tu na forum przeczytałem o zrywaniu filmu olejowego na tej lepkości, a wiadomo jak to jest w bxe :?


                                                OneDetailing.pl - Profesjonalne kosmetyki samochodowe. Zapraszam!

                                                Komentarz


                                                • Zamieszczone przez barteq
                                                  Mam pytania do osób które jeżdżą na Millersie XFE-PD 5w40, mianowicie jak się zachowuje przy mrozach i porannym odpalaniu?
                                                  Obecnie drugi raz mam zalanego Valvoline durablend i w lecie było ok, ale przy -10 rano jest źle, czuć że zimny silnik nie chce się wkręcać :? Niestety dość wyraźnie słychać, że silnik na nim pracuje gorzej niż na poprzedniku LM4100.
                                                  Dlatego valvo wylatuje i korci mnie ten Millers
                                                  Musisz spróbować, ja rano odpalam motor, od razu go obciążam nagrzewnicą, oblecę szybko szybki i ruszam, kręcenie nawet do 3000 na zimnie nie powoduje dźwięków nieprzyjemnych dla ucha, sam jestem zaskoczony jak miękko chodzi mój silnik na tym oleju... Co prawda jeszcze nie testowałem na mrozach typu -20, ale przy -10 było nadal przyjemnie...
                                                  bkc+dsg

                                                  Komentarz


                                                  • U mnie M1 0W40 jeszcze i spostrzeżenia takie, że żadnych nieprzyjemnych dźwięków nie ma na mrozie, ale za to wyraźnie odczuwalne jest że silnik na początku ma jakby ciężej, jest bardziej przymulony. Dopiero jak się już trochę rozgrzeje idzie jak trzeba.
                                                    Silnik R18A2.
                                                    http://www.dadrl.org.uk
                                                    http://www.lightmare.org

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X