Właśnie wczoraj była wymiana. TOTAL Quartz INEO LL 5w30(już w wersji ART z zachodniej dystrybucji) opuścił silnik i jestem mile zaskoczony (niby "masówka " z ceną lekko ponad 100pln) Miał być na chwile a wytrwał 10tys i wszystko ok Silnik (bmw 320d)pracował na nim cały czas bardzo poprawnie i oleju nic nie ubyło Wrażenia słuchowo-rozruchowe pozytywne w odróżnieniu od poprzednika MILLERS EE 5w30 który po 8-9tys stał się bardzo głośny zarówo w BMW jak i w VW 2.0TDI (chyba EE" umarło") Obecnie wlany EUROL FS 0w30
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Jaki olej do TDI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
wojtaszekm
Analiy TOTAL LL 5w30 zART(od 21.08.2017) są na oil club ru i oil club de a na BITOG masz UOA z Golfa 2.0 TDI po 16.000km
Komentarz
-
Zamieszczone przez MADO60 Zobacz wpisWłaśnie wczoraj była wymiana. TOTAL Quartz INEO LL 5w30(już w wersji ART z zachodniej dystrybucji) opuścił silnik i jestem mile zaskoczony (niby "masówka " z ceną lekko ponad 100pln) Miał być na chwile a wytrwał 10tys i wszystko ok Silnik (bmw 320d)pracował na nim cały czas bardzo poprawnie i oleju nic nie ubyło Wrażenia słuchowo-rozruchowe pozytywne w odróżnieniu od poprzednika MILLERS EE 5w30 który po 8-9tys stał się bardzo głośny zarówo w BMW jak i w VW 2.0TDI (chyba EE" umarło") Obecnie wlany EUROL FS 0w30
PAO ma metaliczna prace a walory użytkowo ochronne znacznie większe niż tańsze frakcje.
Oczywiście pisze ogólnie nie personalnie i nie deprecjonuje Totala.
Komentarz
-
Zamieszczone przez jmors44 Zobacz wpisleonn, szkoda mojego czasu na takie działania i pozostaję przy swojej opini
- Polubień 1
Komentarz
-
Zamieszczone przez pedros Zobacz wpis
Oj ludziska nie mylcie akustyki z ochrona - oleje mineralne maja jeszcze lepsza akustykę - tez na to łapałem się.
PAO ma metaliczna prace a walory użytkowo ochronne znacznie większe niż tańsze frakcje.
Oczywiście pisze ogólnie nie personalnie i nie deprecjonuje Totala.
A z drugiej strony jeżeli oliwa ma oficjalna aprobatę producenta auta (aprobatę a nie deklarację producenta oleju o spełnianiu wymagań lub przewyższaniu takiej a takiej normy) to przy interwale wymiany w lecie 12,5 tys. km, a w okresie jesienno-zimowym max. 10 tys. km (jak ja zmieniam u siebie - nowy olej w październiku i po zimie nowy olej w połowie marca) to chyba każdy olej wytrzyma (z castrolem włącznie )
Komentarz
-
wojtaszekm to że oficjalna aprobata jest to jedno, a to że warunki ciężkie to drugie. DPF i miasto i 10 kkm dla takiego oleju to wyzwanie.
No faktycznie, jak zobaczyłem ile ten LM 4200 kosztuje, to te zadowolenie musi baaaaardzo duże żeby płacić tyle kasy za ten olej.
Komentarz
-
Zamieszczone przez jmors44 Zobacz wpisleonn, szkoda mojego czasu na takie działania i pozostaję przy swojej opini
Też jestem zwolennikiem oleji LM/ Meguin spróbuj sobie LM 0W40,jak chcesz wydać więcej niż 200zł za 5L, a przekonasz się co to znaczy bardzo dobry olej w połączeniu z LM VS wytrzyma 20tys nawet w TSI
Komentarz
-
Zamieszczone przez pedros Zobacz posta
Oj ludziska nie mylcie akustyki z ochrona - oleje mineralne maja jeszcze lepsza akustykę - tez na to łapałem się.
PAO ma metaliczna prace a walory użytkowo ochronne znacznie większe niż tańsze frakcj
Nikt nic nie myli i jest tak jak piszesz Na Millersie jako oleju HC było super cicho i przyjemnie ale do 8-9tys. a pózniej akustyka sie zmieniła Link na gorszą i niezbyt mi odpowiadającą(każdy lubi co innego ale ja za ponad 200pln za takie atrakcje dziękuje) NA XF i C3 również 5w30 takich zjawisk nie zauważyłem i było do 12tys OK Na TOTAL do 10tys nie bylo tak słyszalnej zmiany a że było bardziej metaliczniei jakby dżwięcznie więc może i głośniej (trochę podobnie jak teraz na EUROL i tylko za 115pln) więc wszystko się zgadza gra i buczy
Komentarz
-
No chyba ze faktycznie porównujesz początek z późniejszym interwalem - to fakt PAO nie przybywa wraz z przebiegiem.
co do Millersa „głupi” XF LL jest lepszy niż EE który jest dziwnie według mnie upośledzony wiec wybieram EE za pomocą ar9100.
co do Eurola natomiast co jak co nie musisz przekonywać - to jest mój docelowy olej którego nie mam zamiaru już zmieniać bo jest wyśmienity za te cenę ?
Komentarz
-
Na ostatniej zmianie byłem w serwisie olejowym, i ludzie ogólnie ogarnięci w temacie, nawet płukanek - ale mój olej jednak ich zaskoczył, miny - jak w reklamie - bezcenne. Kolor zielony porównywali do Castrola, ale z lepkością to już mieli rozkmine po całości Protestów żadnych, czy jakiś uwag. Generalnie "nadwornym" olejem jest u nich LM, i fajne plakaty na ścianach mieli o takie:
Plakat płukanka LM.jpg
- Polubień 1
Komentarz
-
Zamieszczone przez MADO60 Zobacz wpisJa rozpocząłem swoją "przygodę" z EUROL dwa dni temu (BMW E 90 320d) i jak na razie MIODZIO (ale zauważyłem lekko ironiczny uśmiech mechaników i oczywiście uwagę ,że nie ma LL-04)
Komentarz
-
Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpisz tego co wiem do e90 spokojnie możesz dawać normę LL01, a nie 04 też...ja tak robię i jest git.
takie same miny robią mechanicy jak daje im Specol do wlania...nie wiedzą co to jest
komercja jednak jest wszechobecna
- Polubień 1
Komentarz
-
tomek evo to jest nasza misja (wszystkich użytkowników forum) by wznieść smarowanie kraju na wyższy poziom jednocześnie zostawiajac hajs w kieszeni kierowców.
chcąc niechcac - mamy tu przykład dobrze ogarniętego marketingu, naprawdę dobrze. Marka ma sile (nie mylmy z produktem). Piszę o Castrolu.
Komentarz
-
Zamieszczone przez hary979 Zobacz wpisPanowie jak się ma norma 506.01 do normy 505.01, chciałem przejść z 5w40 w silniku AWX na 0w40, czy to dobry pomysl?
Komentarz
Komentarz