Zamieszczone przez tomek evo
Zobacz wpis
Jaki olej do TDI
Zwiń
To jest podklejony temat.
X
X
-
Zamieszczone przez paprykm3 Zobacz wpisWitam.
Panowie auto 2.0tdi z dpf obecnie zalane Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W30 czy lać olej 0W30 czy lepiej zmienić na 5W30 bo tego jest od koloru do wyboru ?
Dzięki za info.
lejesz dobry olej, a nawet bardzo dobry i chcesz zmienić na byle co ? bo taniej będzie ?With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PieTrzaK Zobacz wpis
Dzięki, czyli miało być pięknie (marka premium, cuda wianki) a wyszło jak zwykle. To chyba odpuszczę eksperymentowanie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sew1981 Zobacz wpisCo to za olej PMO? Jest robiony w Holandii, ale na Polskę leci...(w rafinerii tej samej co Eurol?)....
Ktoś miał z tym styczność?Ostatnio edytowany przez Robert1; 44264.Silnik smaruje dobry HC & AR9100
Komentarz
-
-
w jakiej rafinerii kicster to kręci? to Holandia. Tam robią to PMO. To poglądowo - nie traktuje tego jako reklamę, choć widać, że to film reklamowy też. Chodzi mi tylko o ten produkt i tą rafinerię, czy ktoś cokolwiek o tym wie.
to oglądałem:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCO Zobacz wpisps. praktycznie codziennie jestem na forum
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cytrynowiec Zobacz wpisCoś niedługo się pojawi odnośnie 505.01
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PAOLO ESCO Zobacz wpispraktycznie codziennie jestem na forum
Komentarz
-
-
Masło pod korkiem miałem na wszystkich olejach np Gulf Ule 5w40,Motul Specyfic 5w40,Eurol Fluence 5w40 tutaj z tego co wiem to małe odległości robione zima na zimnym silniku są odpowiedzialne za masło pod korkiem oczywiście jeśli nie ma problemu z uszczelką pod głowicą.
Na jakich olejach nie miałeś masła pod korkiem?Silnik smaruje dobry HC & AR9100
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez lukaszz Zobacz wpisczy ktoś z Was stosował oleje Q8?Silnik smaruje dobry HC & AR9100
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez leonn Zobacz wpisWiecie dlaczego Żyd płakał jak się Holender rodził?
Komentarz
-
-
[QUOTE
Ale do rzeczy -poziom oleju chyba mi się podniósł i stad wracam do pytania, które kiedyś zadałem: czy macie jakieś sprawdzone metody na szybka analizę zawartości paliwa w oleju?
[/QUOTE]
na statkach paliwo w oleju wykrywa sie tzw "bieznia" lub "linijka"
uzywany olej i ten sam swiezy olej (o tej samej temperaturze) puszczasz po specjalnej linijce, jezeli miesci sie w odpowiednich widelkach jest ok, jezeli roznica jest zbyt wielka, to znaczy, ze wiskosa tego oleju jest za mala/duza w porownaniu ze swiezym olejem - rozcienczony jest paliwem lub sa zbyt duze przedmuchy.
ponizej przykladowy link do tego "urzadzenia"
Komentarz
-
Komentarz