Dużo informacji na temat PMO znajdziesz na forum olejowym oil-club.pl. Niestety to co piszą jest mocno przekoloryzowane w stosunku do rzeczywistości co wyszło "w praniu". Oleje jakościowo są moim zdaniem całkiem dobre ale ogólnie bez szału, który mógłby być gdyby było to co deklarują (deklarowali?). PMO to marka nie producent.
Dzięki, czyli miało być pięknie (marka premium, cuda wianki) a wyszło jak zwykle. To chyba odpuszczę eksperymentowanie
Witam.
Panowie auto 2.0tdi z dpf obecnie zalane Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W30 czy lać olej 0W30 czy lepiej zmienić na 5W30 bo tego jest od koloru do wyboru ?
Dzięki za info.
lejesz dobry olej, a nawet bardzo dobry i chcesz zmienić na byle co ? bo taniej będzie ?
With age comes wisdom, but sometimes age comes alone
Nie absolutnie nie chodzi o to że będzie taniej! Po prostu 5W30 z normą 507.00 jest większy wybór a że ja się na olejach nie znam zapytałem na forum i skoro nie warto zmieniać to nie było tematu lejemy 0W30 ;-)
Dzięki, czyli miało być pięknie (marka premium, cuda wianki) a wyszło jak zwykle. To chyba odpuszczę eksperymentowanie
Te oleje nie muszą być złe i pewnie są lepsze od większości tego co oferuje rynek tylko problem w tym, ze jak się obiecuje złote góry to potem jest rozczarowanie produktem tylko "dobrym".
A co się stało z PaoloEsco bo dawno mnie nie było na forum
?
Aby było w temacie co polecacie do 1.3 multijet 90 koni z 07r?? Oleju nie bierze, jeżdżę na valvoline synpower 5w40, przebieg 130 tys
Widzę oglądałeś dzisiejszą reklamę ww oleju na youtube. Wynika z tej reklamy, że ktoś w Polsce wpadł na pomysł wyprodukowanie oleju w NL i sprzedawaniu go w PL.
w jakiej rafinerii kicster to kręci? to Holandia. Tam robią to PMO. To poglądowo - nie traktuje tego jako reklamę, choć widać, że to film reklamowy też. Chodzi mi tylko o ten produkt i tą rafinerię, czy ktoś cokolwiek o tym wie.
to oglądałem:
mam teraz tego Eurola zalanego, w zimie mi się masło pod korkiem robiło a we wcześniejszych latach na innych olejach tego nie było, resztę trudno ocenić na "oko"
Masło pod korkiem miałem na wszystkich olejach np Gulf Ule 5w40,Motul Specyfic 5w40,Eurol Fluence 5w40 tutaj z tego co wiem to małe odległości robione zima na zimnym silniku są odpowiedzialne za masło pod korkiem oczywiście jeśli nie ma problemu z uszczelką pod głowicą.
Na jakich olejach nie miałeś masła pod korkiem?
wcześniej miałem tego drugiego eurola z normą do PD, jeszcze wcześniej LM synthoil diesel, Statoila, Motula...
wiem, że masło mogło się pojawić od krótkich dystansów i dlatego się nie przejmuję
Q8 nie miałem tego oleju ,ale czytałem ,że mają najczystsze bazy z możliwych(swoje z Kuwejtu) z ich baz korzysta wielu producentów min Gulf (robiony w blendowni Q8 w Belgii) .Czyste silniki po tych olejach .
[QUOTE
Ale do rzeczy -poziom oleju chyba mi się podniósł i stad wracam do pytania, które kiedyś zadałem: czy macie jakieś sprawdzone metody na szybka analizę zawartości paliwa w oleju?
[/QUOTE]
na statkach paliwo w oleju wykrywa sie tzw "bieznia" lub "linijka"
uzywany olej i ten sam swiezy olej (o tej samej temperaturze) puszczasz po specjalnej linijce, jezeli miesci sie w odpowiednich widelkach jest ok, jezeli roznica jest zbyt wielka, to znaczy, ze wiskosa tego oleju jest za mala/duza w porownaniu ze swiezym olejem - rozcienczony jest paliwem lub sa zbyt duze przedmuchy.
ponizej przykladowy link do tego "urzadzenia"
Cześć. Niedługo będę zmieniał olej w O2Fl 1.9 BXE. Obecnie jeżdżę na LM Top Tec 4100 5w40 ale myślałem o przejściu na Ravenol VPD 5w40. Jest ktoś kto wlewał go do TDI? Jakie opinie macie na temat tego Ravenola ? Będzie lepiej niż na LM?
Komentarz