Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

xenon Osram D1S Night Breaker Unlimited

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    pstrykacz, mam nadzieję, że dasz znać u siebie w wątku lub tutaj
    - Superb
    - Panda 1.2

    Komentarz


    • #27
      Dam znać, dzisiaj zamierzam coś pstryknąć, a jutro wymiana na nowe palniki i jazda na sprawdzenie ustawienia świateł.
      Marek

      Komentarz


      • #28
        Zamieszczone przez kowal 2002
        Mam u siebie od jakiś 3 tygodni i jest miodzio. W stosunku do ori Osram-ów D1S jest widoczna różnica w jasności i w barwie światła ( jest jakby mniej niebieskiego ).
        Kowal a soczewke czyściłeś?
        Spalanie - Motostat.pl
        Jest 171,7 KM i 402,9 Nm
        Moja OII FL 2.0TDI Kombi, oszust RS
        Sprzedam na OLX!!

        Komentarz


        • #29
          śniegu nimo , nie mam więc co robić.
          dobrałem się do lamp i mam takie - OSRAM XANAELELECTRON 35XT5-D1/12V
          jakieś sugestie na jakie mogę zmienić , gdzie kupić , bo nie znam się na tym..
          O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
          GVI 1.4TSI
          LANCIA YPSILON 1.2 MPI
          tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

          Komentarz


          • #30
            leszekmw, masz pewnie coś takiego -

            więc każda D1s Ci spasi

            wpisz w Allegro np. D1s Osram, wyskoczy Ci z 5 stron palników.
            Marek

            Komentarz


            • #31
              leszekmw, Link
              With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

              Komentarz


              • #32
                W zyciu bym tyle nie dał za żarnik. Ja kupowałem d1s Phillipsa po około 100PLN zł sztuka. Było to circa 4 lata temu i do tej pory bez zarzutu elegancko świecą. Jako ze jeżdzę na dziennych, to myślę że jeszcze trochę poświecą
                Jak dla mnie to te żarniki musiałyby swiecić dwa razy lepiej niż standardowe, żeby na siebie zarobić. Wątpię żeby tak było.
                Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
                a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
                Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
                O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

                Komentarz


                • #33
                  U niech kupiłem :P
                  Marek

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez adaś
                    W zyciu bym tyle nie dał za żarnik. Ja kupowałem d1s Phillipsa po około 100PLN zł sztuka. Było to circa 4 lata temu i do tej pory bez zarzutu elegancko świecą. Jako ze jeżdzę na dziennych, to myślę że jeszcze trochę poświecą
                    Jak dla mnie to te żarniki musiałyby swiecić dwa razy lepiej niż standardowe, żeby na siebie zarobić. Wątpię żeby tak było.
                    Ja tak samo. Jesienią 2010 kupiłem na portalu aukcyjnym do swojej Vectry z bixenonem najzwyklejsze palniki D1S Osram 66144 po 109 zł za sztukę.
                    Za jednym razem wymieniłem (trudny dostęp) wszystkie żarówki (na dodatkowe drogowe i na doświetlanie dałem, odpowiednio, Osram NB+ i Osram Silverstar). Od tego czasu samochód przejechał 75,000 km i wszystko nadal świeci jak jasna cholera, jedynie pozycyjne Cool Blue zżółkły. Auto jeździ 5 dni w tygodniu, świateł dziennych nie ma. Podstawą satysfakcji jest właściwe ustawienie świateł, bo na początku po wymianie mechanik ustawił mi światła mijania zbyt restrykcyjnie.

                    M.
                    666 4U

                    Komentarz


                    • #35
                      Zamieszczone przez siemi1
                      Zamieszczone przez kowal 2002
                      Mam u siebie od jakiś 3 tygodni i jest miodzio. W stosunku do ori Osram-ów D1S jest widoczna różnica w jasności i w barwie światła ( jest jakby mniej niebieskiego ).
                      Kowal a soczewke czyściłeś?
                      Nie, była czysta...
                      Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
                      Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

                      Komentarz


                      • #36
                        Nexus6 poproszę o proste wytłumaczenie czym one się różnią oprócz ceny , jedne po 200szt drugi ponad 300..
                        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                        GVI 1.4TSI
                        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                        Komentarz


                        • #37
                          Przepraszam, że się wtrącę, leszekmw, chodzi Ci o te palniki z linka od kolegi Nexus6 :?: Tam są dwa różne typy palników. Jedna aukcja dotyczy palnika D1s (takie jakie mamy w aucie), druga dotyczy duopacka z palnikami D2s - takie były w OI i chyba SI
                          Można jeszcze kupić zwykłe palniki tzw. standard, te z linków to najmocniejsze i najdroższe palniki.
                          Marek

                          Komentarz


                          • #38
                            Wymieniłem na Philips D1S X-Treme Vision z tej aukcji Allegro

                            Poprzednie palniki z 2006 roku 140 kkm przebiegu

                            fotki przed i po wymianie

                            Przed
                            ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl

                            ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl

                            Po wymianie pierwsze odpalenie

                            ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl

                            ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl

                            Komentarz


                            • #39
                              Nooo... jeżeli zdjęcia robione na tych samych manualnych ustawieniach to przepaść.

                              Nie było Ci ciemno na drodze?

                              Komentarz


                              • #40
                                robione na manulanych ustawieniach

                                niestety na drugi dzień nie udalo mi sie ustawić auta dokładnie tak jak poprzedniego no ale "prawie"

                                KulfonP, właśnie było mało światła...

                                fotka starego żarnika, element zaznaczony czerwoną strzałką w nowym palniku jest biały

                                ]"]Strona nie znaleziona - Błąd 404 | Fotosik.pl

                                Komentarz


                                • #41
                                  Mr0czny, Czym to robiłeś i jakie miałeś ustawienia manualne bo na zdjęciach wychodzi tak ciemno ze wyglada jakbyś odpalił znicze :diabelski_usmiech Wypatroszyłeś zdjęcia z exif :P przed zamieszczeniem :!:



                                  CB Harry II ASC + Triflex

                                  Pozdrawiam Mirek!!

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Faktycznie zdjęcia nie oddają mocy świecenia palników :|

                                    Tak świecą nowe Osramy po około 10h świecenia

                                    a Twoje zupełnie jak zepsute H4 :|
                                    Marek

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      pstrykacz,

                                      patrząc na twoje fotki to chyba muszę jechać do jakiegoś fachowca od xenonów

                                      A co do fotek... to kompletnie się na tym nie znam

                                      przestawiłem na manual i wyłączyłem lampe

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        u pstrykacza wygląda to tak, jak by reflektory były za wysoko ustawione a przynajmniej linia światłocienia na lewym poboczu powinna byż niższa niż na prawym, bo przysłona ma kształt _/ a nie płaski... ni to mijania ni to długie...

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Moim zdaniem też są za wysoko ustawione, w pierwszej chwili pomyślałem że to długie...

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            pstrykacz, zdjęcie robi wrażenie, ale jak jest w rzeczywistości?
                                            Pozdrawiam
                                            Marcin

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              Ale przysłona w xenonie ma inny kształt. Światła ustawiałem pare dni wcześniej na stacji diagnostycznej, więc nie powinny być za wysoko.
                                              Tu mam na starych palnikach jeszcze zrobioną fotkę

                                              i tu było faktycznie minimalnie za wysoko, dlatego było ustawiane na stacji.

                                              Mr0czny, proponuje sesyjkę, wyjaśni się czy masz dobre światła. A na pewno masz. Ustaw w aparacie przysłone na 1,8 czas na 1/4s i ISO 400 i zrób fotę, wtedy będzie podobna ilość światła zarejestrowana jak u mnie

                                              [ Dodano: Wto 06 Sty, 15 21:08 ]
                                              Enriquez, ja ma wrażenie dnia w nocy, nikt mi nie miga z naprzeciwka, a jadąc ostatnio z kolegą Tomaszek, zachwycał się światłami. Teraz maja już kilkadziesiąt godzin i daja sporo światła, szczególnie przed autem
                                              Marek

                                              Komentarz


                                              • #48
                                                Po zmianie palników u pstrykacz, zrobiliśmy wspólną sesyjkę zdjęciową by porównać zeny w Baśce i Czeszce (było w innym topiku) Wracaliśmy razem (jechałem pierwszy w różnych odległościach) i nie odczuwałem nadmiernego oślepiania za wyjątkiem krótkotrwałych błyśnięć kiedy mocniej bujnęło Baśką na nierównościach :!: Więc potwierdzam dobre ustawienie świateł :!:
                                                Sorki ale zdjęcia które zapodałMr0czny, nic nie dają dlatego pytałem czym i na jakich ustawieniach je robił :?:
                                                Zamieszczone przez Mr0czny
                                                robione na manulanych ustawieniach
                                                Porównajcie w takim razie jego zeny z moimi p.mgłowymi :!: które dają więcej światła :diabelski_usmiech



                                                Tak na poważnie Mr0czny, zrób jak Ci zaproponował Marek bo po takiej reklamie nikt nie kupi tych palników (chyba że konkurencja ci odpala :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech )



                                                CB Harry II ASC + Triflex

                                                Pozdrawiam Mirek!!

                                                Komentarz


                                                • #49
                                                  Pstrykacz, wiem jaki kształt ma przysłona w ksenonie bo też mam ksenon, nie jest ona płaska tylko ma schodek stąd dalej twierdzę, że lewy ksenon jest za wysoko ustawiony. Powinna być połowa prawej wysokości tak na oko na tym zdjęciu.

                                                  Pozatym nie widać spadku poziomu świecenia (linii odcięcia) w miarę odległości od samochodu i wygląda to tak jak by lampy świeciły na płasko bez względu na odległość i stronę.

                                                  Co do stacji diagnostycznej i ustawiania lamp to kto ustawiał to wie że 50% stacji źle ustawia światła.

                                                  Efekt na sniegu potęguje wrażenie jasności...

                                                  Komentarz


                                                  • #50
                                                    KulfonP, pokaż swoje - po krytykujemy i my



                                                    CB Harry II ASC + Triflex

                                                    Pozdrawiam Mirek!!

                                                    Komentarz

                                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                                    Pracuję...
                                                    X