pstrykacz, mam nadzieję, że dasz znać u siebie w wątku lub tutaj
xenon Osram D1S Night Breaker Unlimited
Zwiń
X
-
śniegu nimo , nie mam więc co robić.
dobrałem się do lamp i mam takie - OSRAM XANAELELECTRON 35XT5-D1/12V
jakieś sugestie na jakie mogę zmienić , gdzie kupić , bo nie znam się na tym..O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
W zyciu bym tyle nie dał za żarnik. Ja kupowałem d1s Phillipsa po około 100PLN zł sztuka. Było to circa 4 lata temu i do tej pory bez zarzutu elegancko świecą. Jako ze jeżdzę na dziennych, to myślę że jeszcze trochę poświecą
Jak dla mnie to te żarniki musiałyby swiecić dwa razy lepiej niż standardowe, żeby na siebie zarobić. Wątpię żeby tak było.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez adaśW zyciu bym tyle nie dał za żarnik. Ja kupowałem d1s Phillipsa po około 100PLN zł sztuka. Było to circa 4 lata temu i do tej pory bez zarzutu elegancko świecą. Jako ze jeżdzę na dziennych, to myślę że jeszcze trochę poświecą
Jak dla mnie to te żarniki musiałyby swiecić dwa razy lepiej niż standardowe, żeby na siebie zarobić. Wątpię żeby tak było.
Za jednym razem wymieniłem (trudny dostęp) wszystkie żarówki (na dodatkowe drogowe i na doświetlanie dałem, odpowiednio, Osram NB+ i Osram Silverstar). Od tego czasu samochód przejechał 75,000 km i wszystko nadal świeci jak jasna cholera, jedynie pozycyjne Cool Blue zżółkły. Auto jeździ 5 dni w tygodniu, świateł dziennych nie ma. Podstawą satysfakcji jest właściwe ustawienie świateł, bo na początku po wymianie mechanik ustawił mi światła mijania zbyt restrykcyjnie.
M.666 4U
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez siemi1Zamieszczone przez kowal 2002Mam u siebie od jakiś 3 tygodni i jest miodzio. W stosunku do ori Osram-ów D1S jest widoczna różnica w jasności i w barwie światła ( jest jakby mniej niebieskiego ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Przepraszam, że się wtrącę, leszekmw, chodzi Ci o te palniki z linka od kolegi Nexus6 :?: Tam są dwa różne typy palników. Jedna aukcja dotyczy palnika D1s (takie jakie mamy w aucie), druga dotyczy duopacka z palnikami D2s - takie były w OI i chyba SI
Można jeszcze kupić zwykłe palniki tzw. standard, te z linków to najmocniejsze i najdroższe palniki.Marek
Komentarz
-
-
Ale przysłona w xenonie ma inny kształt. Światła ustawiałem pare dni wcześniej na stacji diagnostycznej, więc nie powinny być za wysoko.
Tu mam na starych palnikach jeszcze zrobioną fotkę
i tu było faktycznie minimalnie za wysoko, dlatego było ustawiane na stacji.
Mr0czny, proponuje sesyjkę, wyjaśni się czy masz dobre światła. A na pewno masz. Ustaw w aparacie przysłone na 1,8 czas na 1/4s i ISO 400 i zrób fotę, wtedy będzie podobna ilość światła zarejestrowana jak u mnie
[ Dodano: Wto 06 Sty, 15 21:08 ]
Enriquez, ja ma wrażenie dnia w nocy, nikt mi nie miga z naprzeciwka, a jadąc ostatnio z kolegą Tomaszek, zachwycał się światłami. Teraz maja już kilkadziesiąt godzin i daja sporo światła, szczególnie przed autemMarek
Komentarz
-
-
Po zmianie palników u pstrykacz, zrobiliśmy wspólną sesyjkę zdjęciową by porównać zeny w Baśce i Czeszce (było w innym topiku) Wracaliśmy razem (jechałem pierwszy w różnych odległościach) i nie odczuwałem nadmiernego oślepiania za wyjątkiem krótkotrwałych błyśnięć kiedy mocniej bujnęło Baśką na nierównościach :!: Więc potwierdzam dobre ustawienie świateł :!:
Sorki ale zdjęcia które zapodałMr0czny, nic nie dają dlatego pytałem czym i na jakich ustawieniach je robił :?:Zamieszczone przez Mr0cznyrobione na manulanych ustawieniach
Tak na poważnie Mr0czny, zrób jak Ci zaproponował Marek bo po takiej reklamie nikt nie kupi tych palników (chyba że konkurencja ci odpala :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech )
Komentarz
-
-
Pstrykacz, wiem jaki kształt ma przysłona w ksenonie bo też mam ksenon, nie jest ona płaska tylko ma schodek stąd dalej twierdzę, że lewy ksenon jest za wysoko ustawiony. Powinna być połowa prawej wysokości tak na oko na tym zdjęciu.
Pozatym nie widać spadku poziomu świecenia (linii odcięcia) w miarę odległości od samochodu i wygląda to tak jak by lampy świeciły na płasko bez względu na odległość i stronę.
Co do stacji diagnostycznej i ustawiania lamp to kto ustawiał to wie że 50% stacji źle ustawia światła.
Efekt na sniegu potęguje wrażenie jasności...
Komentarz
-
Komentarz