u mnie na gps było 195 a na licznku 200 wiec róznica tylko 5 km/h
dlatego właśnie można się naciąć, bo niektóre O2 nie przekłamują dużo, jak ktoś sobie zakłada np. przepisowo +20
mój chyba powyżej 120 przekłamuje o ~10 już do końca
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
a jakiś program masz ? czy może zdjęli kaganiec ? pytam z ciekawości bo mój BXE na 5b dochodzi do 4krpm i ni chuchu więcej nie idzie choć by było z górki.
ja miałem takie efekty jak nieświadom jechałem z góry w nocy
astra F 1,6 71KM, 4 osoby na pokładzie, normalnie max to było chyba ~170, a jadąc z Gliwic do Wrocławia w pewnym momencie przycisnąłem i widzę 180, 190, 200, 210... ja :shock: ale wyjaśniło się w drugą stronę -> redukcja do 3 i pedał wbity a auto zwalnia
podobne miejsce jest na obwodnicy Białobrzegów w stronę Warszawy
ale jeśli na prostej i równej ten samochód tak się rozkręca to
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
AM pokazała w Chorwacji max. predk. 402 km/h dla Trasportera 2.5 tdi 102 KM.. Błąd wynikał z tunelu w którym brak sygnału GPS, o dziwo komputer tego nie uwzględnił. Pewnie zliczył prędk. na odcinku od straty sygnału do odzyskania nie uwzględniając całego czasu.
Konrad OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części
no cześć ferajna , wróciłem z chorwacji w nocy , nawiasem mówiąc fajnie było.
spalanie przy stałym zakresie prędkości 160-170 7.1l . bałem się o turbinę ale wytrzymała , choć w chorwacji na wąskich uliczkach przy otworzonym oknie stwierdziłem że podczas schodzenia z obrotów ma w pewnym momencie nieprzyjemny odgłos , taki rezonansik jakby. w drodze powrotnej wpadłem w taki uskok na słowacji że jak pierdolnęło to aż sie schowek otworzył na podszybiu/nie oglądałem kół jeszcze , dziś clio jeździliśmy/ i od tamtej pory doszedł jeszcze jakiś odgłos podczas rozpędzania dynamicznego..., też jakby z turbo .trzeba by spojrzeć pewnie , i chyba wyjme turbinę do oględzin zawczasu , jakby co mam nową :szeroki_usmiech .
reasumując , fajnie się pomyka autem które ma parę koni i dsg . sądzę że jakbym nie miał wyjacej od nowości turbiny to taka przelotowa stała miedzy 170 -180 nie była by problemem dla auta , może czasami pod górke można by odpuszczać i nie cisnąć dla utrzymania prędkości.
spalanie :
dystans 1461km , średnia prędkość 102km/h , spalanie 7l . w tym ok 1030 km autostrady. czas przejazdu -wyjazd z zivogoste/blato o 8,45 - lublin 23,25 . trasa przez barwinek i niestety centrum budapesztu bo się navi zakręciła a ja nie dojrzałem na czas :roll: . dziwne , bo w tamta stronę pokazała obwodnicę jak trzeba.
Witam.
Nie chciałem nowego tematu zakładać, więc podczepię się tutaj. Przy odpaleniu silnika komputer pokazuje spalanie 14-15l/100km, taki stan rzeczy ma miejsce przez dłuższą chwilę, chyba, że ruszę, wtedy powoli spada. W związku z tym mam pytanie czy to jest normalne? Na jałowym biegu tak powinno być? Octavie mam stosunkowo krótko i nie bardzo się orientuję. Jest to silnik 1,9 TDI, 90KM.
Jeśli złe miejsce na to pytanko, to z góry przepraszam.
Spodziewałem się, że jest większe spalanie na zimnym silniku, ale aż 15 litrów? Ta wartość mnie trochę zdziwiła Do pracy mam około 1,5 km i zejdę do około 7 litrów, to chyba nie tak tragicznie :P
Komentarz