Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

O1 1.8 T jaki zestaw do gazu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • O1 1.8 T jaki zestaw do gazu

    witam,zamierzam kupic nowe opony firmy INFINITY,proszę o opinie ,może ktoś użytkuje opony tej firmy?

  • #2
    O1 1.8 T jaki zestaw do gazu

    Witam!
    Panowie - jak w temacie jaki zestaw gratów polecacie do O1 2001r. 1.8trubo (150 km) i jakie zakłady najlepiej w Poznaniu lub Jarocinie (wlkp.)

    Komentarz


    • #3
      Wiele juz postow padlo na ten temat na naszym forum, ale odesle to innego z konretna galeria:

      Error 503: Unknown domain
      Error 503: Unknown domain
      Error 503: Unknown domain
      Error 503: Unknown domain
      Error 503: Unknown domain

      Co do warsztatu, to co ponizej:

      Error 503: Unknown domain

      Ja dla siebie do 1.8T zalozyl bym: Techa, Barracuda, Gold lub AC red na faro z duzym zbiornikiem w kole oraz malym wlewie we wlewie benzyny.

      Ja mam Stag i Hany z goldem w A6 i jezdzi az milo :twisted:
      Spritmonitor.de

      Komentarz


      • #4
        Dzięki - za podpowiedzi

        Komentarz


        • #5
          Jak kolega wyżej.
          Ja w moim AUM śmigam na STAGu 4 Eco, Hanach i AC-R01.
          Jedyne co nie pasuje to STAG4 ECO.
          Moja Skoda
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=71635

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez zibione
            Jedyne co nie pasuje to STAG4 ECO.
            możesz rozwinąć temat dlaczego nie pasuje?
            a jak z awaryjnością AC R01- czytałem, że różnie się trafia, a hany jakie?

            Komentarz


            • #7
              Bo jest za ubogi w funkcje. Przydałaby się korekta po temperaturze a tutaj jej brakuje - niestety dowiedziałem się o tym po fakcie. Kumaty gazownik mi to ogarnął i narazie chodzi ładnie dlatego nie zmieniam, jak tylko zacznie się coś rozjeżdżać to pomyślę o zmianie ale już na techa.
              Co do AC R01 - od nowości mi buczał, miał się ułożyć jednak to nie nastąpiło i wymieniony został na nowy - od roku działa bezproblemowo i trzyma swoje parametry. Hany zielone.
              Moja Skoda
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=71635

              Komentarz


              • #8
                zaproponowano mi zestaw:Stag 4, Hana 2000, ACR01. Czy w moim przypadku warto dołożyć do Stag 300?
                Zibione- do czego przydaje się Tobie korekta po temperaturze? Czy jest problem przy mrozach czy chodzi o temp. silnika?

                Komentarz


                • #9
                  Korekta po temp pomocno moze byc w momencie kiedy STAG4 nie ma albo ma (nie wiem czy te nowe nie maja), ale i tak nic nie daje funkcja zubozenia na zimno LPG. Inaczej auto po przelaczeniu przy niskich temp zalewa i przez chwile moze szarpac.

                  A moze Tech 214 albo Stag Qbox :?:

                  Wtryski mozna dac Barracudy kilka zlotych tansze od Hann
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • #10
                    Panowie mam czym więcej czytam-tym mniej wiem, a tak przy okazji to jakie świece polecacie do gazu? czy jest jakaś różnica miedzy 1 a wielo elektrodowe? na allegro w jeden aukcji bosh 4 elektrody nie specjalne do gazu? a jak wskazuje Wasza praktyka?

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez norad
                      czy jest jakaś różnica miedzy 1 a wielo elektrodowe
                      Kupuj jedno elektordówki. Im większa liczba elektrod, tym dłuższa ich żywotność, ale tylko w przypadku benzyny, przy gazie świece i tak co 15-20kkm do wymiany.
                      mkII 20VT (600h worked)
                      Roooooomster

                      Komentarz


                      • #12
                        norad,
                        Mój silnik AUM zresztą jak inne 1.8T wyposażone są w sondę szerokopasmową. W związku z tym gdybym w STAGU miał korekty po temp to podglądając korekty w czasie rzeczywistym na VAGu mógłbym precyzyjniej wyregulować gaz
                        Moja Skoda
                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=71635

                        Komentarz


                        • #13
                          Ja w AGU mam Nevo i czerwone Hany póki co wszystko ok ale zobaczymy za parę tysięcy km.
                          blind_walker, a jakie jedno elektrodowe polecasz?Bo zapewne niedługo będę musiał wymienić więc trzeba się zorientować za w czasu
                          Było : Skoda Favorit 1.3 LPG
                          Peugeot 306 1.9 D
                          Daewoo Nubira II kombi 2.0 LPG
                          VW Polo 1.4 PB
                          Daewoo Nexia 1.5 LPG

                          Jest: Fiat Panda 1.1 PB
                          Skoda Octavia I 1.8T LPG

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Qstachu
                            a jakie jedno elektrodowe polecasz?
                            NGK.
                            mkII 20VT (600h worked)
                            Roooooomster

                            Komentarz


                            • #15
                              Właśnie też w starym aucie zawsze jeździłem na NGK i nie narzekałem. Tyle że patrząc na szybko po portalu aukcyjnym widzę że NGK są nawet droższe od Boscha (takie obecnie mam założone ale nie wiem ile mają nalatane a do tego LPG więc pasowało by je zmienić) ciekawe czemu.
                              Było : Skoda Favorit 1.3 LPG
                              Peugeot 306 1.9 D
                              Daewoo Nubira II kombi 2.0 LPG
                              VW Polo 1.4 PB
                              Daewoo Nexia 1.5 LPG

                              Jest: Fiat Panda 1.1 PB
                              Skoda Octavia I 1.8T LPG

                              Komentarz


                              • #16
                                mi przy gazowaniu profilatycznie i z własnej inicjatywy zaproponowali że wymienią świece na nowe. warto zaznaczyć że się tak chce bo nie wszystkim gazownikom chce się dodatkowo grzebać a potem jest płacz, że nowa instalka i nie działa.
                                mi założyli wieloelektrodowe NGK, bo - o ile pamiętam - powiedziałem że na świecach nie będę oszczędzał więc niech dadzą naprawdę dobre. btw, kiedy przyszło do płacenia to nie miałem drobnych a oni nie mieli mi jak wydać więc dostałem upust coś z 60 zł, chyba ponad połowa wartości kompletu świec, czyli zapłaciłem jak za 2 razy tańsze
                                Była 01 2.0 AQY + LPG, jest Focus Mk2 1,6 + LPG

                                Komentarz


                                • #17
                                  Zamieszczone przez Waśka
                                  mi założyli wieloelektrodowe NGK
                                  Trochę bez sensu, gdybyś miał za te elektrody dodatkowo płacić, jak dali 60 zł upustu, to wyszedłeś na zero. Przy LPG jest wyższa temperatura spalania i przy okazji świece szybciej się zużywają. Żeby zapalić mieszankę LPG trzeba też porządnej iskry, nieważne, czy masz wieloelektrodówki, czy pojedyncze elektrody, po max 30kkm będą do wymiany, rekordzista, u którego zmieniałem świece 10kkm- Honda Civic.
                                  mkII 20VT (600h worked)
                                  Roooooomster

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    oto link do kliku foto po montażu + niespodzianka od gazowników :evil:
                                    Error 503: Unknown domain

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Jak juz Ci tam napisali, fakt gazownik mogl powiedziec ze jest problem, ale te plastiki leca na potege w TDI tez to peka niczym plastikowe odmy :lol:

                                      Druga sprawa ze montaz dla mnie sredni Wtryski bym troche inaczej sobie zalozyl
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz

                                      POWRÓT NA GÓRĘ
                                      Pracuję...
                                      X