WITAM WSZYSTKICH! Nie chce zakładać nowego tematu żeby nie podpaść, więc jak mogę to zapytam. Chcę wyciągnąć w octavii1 2004r. przednie fotele z bocznymi poduchami w oparciu.Czy zanim odepnę kostki od poduszek muszę coś jeszcze zrobić z zasilaniem [klemy, zapłon] żeby potem przy podłączaniu z powrotem nie było problemów z błędami, wystrzałami lub coś w tym rodzaju. Zaznaczam że w "szukaj" tego nie znalazłem jak by ktoś pytał. Z góry serdecznie dziękuje. k
aniol, zanim odepniesz kostki poduszek to musisz odłączyć klemy od aku. Po zamontowaniu foteli i podłączeniu kostek podpinasz klemy, ale błędy i tak zostają i trzeba go wykasować VAGiem
moim zdaniem to nie są stołki z cupry, tylko z fr'a/top sporta. Z tego co pamiętam to cupra miała napis na oparciach i chyba czerwone szwy. Chyba że mylę je z cupra r
aniol, zanim odepniesz kostki poduszek to musisz odłączyć klemy od aku. Po zamontowaniu foteli i podłączeniu kostek podpinasz klemy, ale błędy i tak zostają i trzeba go wykasować VAGiem
Dobrze błędy se wykasuje. A klemy obie wypiąć czy starczy jedna jak tak to która? Wybacz że tak pytam ale nie chce nic zawalić np.świecenie lampki, wystrzał itp.
Wymieniałem jakiś czas temu moje fotele na fotele z leona top sport,odłączyłem klemy z akumulatora i jak się później okazało to nawet wtyczki były te same wiec szybka przekładka,podłączenie i wszystko grało-żadnych błędów nie miałem
Panowie, założyłem fotele z Audi A3, "półkubełki". Początkowo wydawały się świetne ale po dłuższej trasie stwierdzam, że mają zdecydowanie za wąskie siedzisko. Dodam też, że nie należę do ludzi mający problemy z nadwagą. A więc, foteli z A3 nie polecam.
Pozdrawiam.
lukasz_sti, czy to te co pokazywałeś z alledrogo :?: może to przez brak regulacji lędźwiowej coś Ci nie pasuje. ja mam szerokie dupsko i po przejechaniu trasy ok. 1000 km jakoś nie narzekam. są inne niż to co było poprzednio /Elegance/, ale z czystym sumieniem polecam zmianę mebli na coś z wyższej półki.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Tony065, no właśnie Ty masz GIV recaro.. a opinie są takie, że te kubełki z leona/toledo są od nich gorsze a ja końcu plasuje się seria :szeroki_usmiech
VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
OK, bo wyszło Ci parę literówek i nie wiedziałem o co kaman
Od tych moich wyższa półka, to skóra z elektryką, ale dla mnie to zbędne bajery i nie do auta klasy OI :wink:
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
zsolpyw, Nie zgodzę się z tobą,choć każdy ma swój gust. Mam seryjne fotele z regulacją lędżwi i robię często trasy Śląsk-Rotterdam i przy odpowiednim ustawieniu regulacji lędżwi jedzie mi się wygodnie.Co innego jazda tu na Śląsku gdzie cały czas trzeba się rozglądać jak to w jeżdzie po mieście.Ale to jest tylko moje zdanie i jak pisałem każdy ma swój gust.
Wkładał ktoś może stołki z O2 do O1 ? czy jest to możliwe ? bo mam okazje kupić za bezcen fotele z dwójki ale nie wiem czy warto się bawić czy odpuścić ...
Kawa6r, bez rzeźbienia nie da rady. Inne jest mocowanie foteli. aniol, seria na normalne drogi może i jest OK, ale nie "polskie drogi" z masą dziur, kolein, źle oznakowanych skrzyżowań i innych pułapek. Ja mam teraz meble z GIV GTI i co prawda siedzi się nieco wyżej, ale o niebo / he, he.../ lepiej.
Black Pearl, Elegance & RS LOOK
@ by Tune-up Gdańsk
TDI VP++ i jeszcze rośnie
Antek
Tomaszek, Tony065, Wiem że jest masa lepszych foteli, jak bym posiedział trochę w jakimś RS-ie to na pewno bym zachorował. Chciałem tylko powiedzieć że ja osobiście daje rade na ori stołkach na długie dystanse.A po mieście to już inna bajka, najlepiej mieć fotel obrotowy."Ma się to co się lubi-lubi się to co się ma" :szeroki_usmiech
Komentarz