Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

wstawienie gazu do skody octavii 18 t 150 km

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • wstawienie gazu do skody octavii 18 t 150 km

    ahmed799, taką butelczynę ?? Jeśli nie wiesz co kupić facetowi na walentynki – Demotywatory.pl

  • #2
    wstawienie gazu do skody octavii 18 t 150 km

    witam wsystkich chce włożyć do Octavii 1,8 T 150 koni gaz. Po
    1. Jak to sie odbije na turbo ? czy wogóle sie odbije bo nigdy nie miałem auta na gaz i oczywiście na silniku ( bo robie miesiecznie ok 1000 km i tak sie zastanawiam nad gazem)
    2. Czy znacie jakiś dobrych gazowników w Rudzie śląskiej lub okolicy Gliwice katowice ITP..
    3. słyszałem że najlpiej wkładać podzespoły z brc ? prawda czy kit
    4 . w granicy ilu to może kosztować ??

    Bardzo bym prosił o wasze opinie

    Komentarz


    • #3
      1. nic sie nie odbije na turbo ani na silniku
      2. znam dobrego z wilczyc kolo wroclawia
      3. brc to szajs. tylko stag 300-4isa2 lub lpg tech 214 + hana zielona/niebieska + red ac r01, jak masz kase to landi renzo na wtryskach MED czarne lub białe + reduktor IG1 Turbo
      i tak najwazniejsze jest wystrojenie !! bez tego auto nie bedzie dobrze jezdzic ani malo palic lpg. a ma palic 20-25% max wiecej od PB.
      4. od 2600-3100 za zestaw ktory podalem wyzej stag/lpg tech do ok 4500zl za landi
      www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF

      Komentarz


      • #4
        1. KME Gold Turbo
        2. butla w kole zapasowym do jazdy do przodu
        2. rozdzielacz gazu zasilany z obu stron
        3. hany zielone, wtryski montowane pojedynczo obok wtryskow pb, mozna schowac je ladnie pod oslone motorowni
        4. stag 4+
        5. Auto strojone na drodze, tak aby korekty oscylowaly miedzy -2%/+2%

        Ten zestaw zaspokoi auto po modyfikacjach i bedziesz zadowolony... AUM 150km nie petli wtryskow, wystarczy stag 4+, zreszta dobrze zrobiony program+zdrowe auto nie zapetli wtrychow i do 200km... LPG dobrze zestrojone nie ma wplywu na turbo.. Oszczednosc na instalacji 500zl moze przyniesc porazke, dlatego lepiej wiecej zaplacic i miec spokoj.. koszt okolo 3000 zl...

        ps. o gazownikow popytaj na: Error 503: Unknown domain

        Komentarz


        • #5
          kme nawet w wersji turbo daje d**y , mega przerosty po cutoffie są , co w turbo ma znaczenie dla wtryskow ktore pracuja na duzym cisnieniu , tak samo węże itp.

          rozdzielacz dobrze jest jak jest zasilony z obu stron , ale nie jest to mus.
          www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF

          Komentarz


          • #6
            Regi, moim zdaniem:
            sterownik Stag/LPG-Tech/ZenitPro OBD
            wtryskiwacze Hana
            reduktor ACR-01
            Taki zestaw spokojnie poradzi sobie z Twoim silnikiem.
            SATYNOWA O2 Tour
            Z pozdrowieniami
            Bartek

            Komentarz


            • #7
              dzieki za informacje

              dzieki za info to w dzisiejszych czasach na wage złota

              Komentarz


              • #8
                BRC P&D: reduktor max, pomarańczowe wtryski (lub zółte przy obniżonym cisnieniu). 45kkm przejechało i zero problemów, korekty poprawne. A i tak jaka instalacja nie będzie to ważne aby ktoś solidny i kumaty ją zamontował. I najważniejsze - auto ma być sprawne bo poźniej się będziesz bujał - ale akurat w AUM łatwo zrobić diagnostykę.

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez gregor10
                  kme nawet w wersji turbo daje d**y , mega przerosty po cutoffie są , co w turbo ma znaczenie dla wtryskow ktore pracuja na duzym cisnieniu , tak samo węże itp.

                  rozdzielacz dobrze jest jak jest zasilony z obu stron , ale nie jest to mus.
                  no to masz do wyboru:
                  ac r01 - ktory buczy i lubi sie zesrac w autach po modach, sa tacy ktorzy kilka razy reklamowali i poszli w kme
                  kme turbo - ma problemy z termika, przyrosty po cutoffie, ale nie takie mega znowu mega
                  magic III - lubi puscic baka, poza tym jest tani, maly i ponoc juz nie puszcza bakow, doskonaly termicznie, sprawdza sie mojej wersji auta - DP,TIP,Fmic,program - ponad 170 g/s w/g przeplywki

                  obojetnie ktory wezmiesz, styknie, pomysl o tych dwoch pierwszych pozycjach...

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez asthor
                    Zamieszczone przez gregor10
                    kme nawet w wersji turbo daje d**y , mega przerosty po cutoffie są , co w turbo ma znaczenie dla wtryskow ktore pracuja na duzym cisnieniu , tak samo węże itp.

                    rozdzielacz dobrze jest jak jest zasilony z obu stron , ale nie jest to mus.
                    no to masz do wyboru:
                    ac r01 - ktory buczy i lubi sie zesrac w autach po modach, sa tacy ktorzy kilka razy reklamowali i poszli w kme
                    kme turbo - ma problemy z termika, przyrosty po cutoffie, ale nie takie mega znowu mega
                    magic III - lubi puscic baka, poza tym jest tani, maly i ponoc juz nie puszcza bakow, doskonaly termicznie, sprawdza sie mojej wersji auta - DP,TIP,Fmic,program - ponad 170 g/s w/g przeplywki

                    obojetnie ktory wezmiesz, styknie, pomysl o tych dwoch pierwszych pozycjach...

                    Co do ac r01 to kolega ma w 1.8t + program na 225km i nie buczy

                    Polecam jeszcze skorpiona gt , mocarny redek, tylko czasami lubi zaskoczyc awarią .
                    www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez gregor10
                      Zamieszczone przez asthor
                      Zamieszczone przez gregor10
                      kme nawet w wersji turbo daje d**y , mega przerosty po cutoffie są , co w turbo ma znaczenie dla wtryskow ktore pracuja na duzym cisnieniu , tak samo węże itp.

                      rozdzielacz dobrze jest jak jest zasilony z obu stron , ale nie jest to mus.
                      no to masz do wyboru:
                      ac r01 - ktory buczy i lubi sie zesrac w autach po modach, sa tacy ktorzy kilka razy reklamowali i poszli w kme
                      kme turbo - ma problemy z termika, przyrosty po cutoffie, ale nie takie mega znowu mega
                      magic III - lubi puscic baka, poza tym jest tani, maly i ponoc juz nie puszcza bakow, doskonaly termicznie, sprawdza sie mojej wersji auta - DP,TIP,Fmic,program - ponad 170 g/s w/g przeplywki

                      obojetnie ktory wezmiesz, styknie, pomysl o tych dwoch pierwszych pozycjach...

                      Co do ac r01 to kolega ma w 1.8t + program na 225km i nie buczy

                      Polecam jeszcze skorpiona gt , mocarny redek, tylko czasami lubi zaskoczyc awarią .
                      ac r01 jeździ u mnie w bagażniku i nie mam kiedy wymienić.

                      Komentarz


                      • #12
                        Ja ma BRC genius mb pomarańczowe wtryski 12tkm średnio pali 10 gazu i jak narazie bez problemów.

                        Komentarz


                        • #13
                          yaro40, Wrzuc foto spod maski
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz


                          • #14
                            polecam

                            Error 503: Unknown domain

                            jest tam dzial , zlece montaż , załoz tam temat podaj model silnika i miejsce zamieszkania

                            dokładnie panowie napiszą ci co potrzeba i poleca 100% pewny warsztat , który nie tylko poradzi sobie z montażem
                            aLE przede wszystkim z USTAWIENIEM INSTALACJI
                            co w silniku 1,8 T jest niesłychanie istotne

                            ja osobicie mam STAGa, wtryski HANA , montowane u Nowotczyńskiego w mławie ,
                            zero błedów , auto zbiera sie jak na benzynie , spalane na poziomie 9-11 l i zero problemów
                            z instalacją
                            wlew pod klapką

                            a i autko po delikatnym chipe , moc 198 KM moment 330Nm wg pepiczków
                            w sumie mozna by zmierzyc jak to ma sie z mocą i momentem na gazie
                            jest O1 RS 1.8T XENON
                            była O1 1.9 TDI AGR

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              yaro40, Wrzuc foto spod maski
                              U Yaro40 wygląda to tak:





















                              Komentarz


                              • #16
                                tak się zastanawiam czy montowanie wtryskiwaczy bezpośrednio na cewkach nie będzie miało skutkow ubocznych dla wtryskow bądź cewek ?

                                u mnie trochę w innym miejscu sa wtryski gazowe
                                jest O1 RS 1.8T XENON
                                była O1 1.9 TDI AGR

                                Komentarz


                                • #17
                                  Andru, a Ty co masz zamontowane i jak to sie sprawuje?

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Dostepu do cewek - swiec - brak, wtryski leza, weze do prawdopodbnie przypadkowo nawierconych wkretek maja ze 30cm dlugosci i jakos to dziala.

                                    Wstawiajac wtryski przy kolektorze dolotowym w pionie kolo wtryskiwaczy benzynowych mozna zaoszczędzić metry przewodow, ale jak sie cos wrzuca to tak to potem wyglada. Niestety wielu monterow BRC i nie tylko montuje instalacje byle szybciej :|
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Właściciel warsztatu co zakładał mi gaz ma bmw e 60 M 5 i je zagazowal ma założone dwie instalację gazowe i jechałem tym m 5 chodzi zaje... Gościu naprawdę wie bo robi. Mój kolejny samochód za gazowany u niego i kolejny raz się nie zawiodłem. Wtryskiwacze można je łatwo odsunąć, dostęp do wszystkiego jest dobry.

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez Bartass
                                        Andru, a Ty co masz zamontowane i jak to sie sprawuje?

                                        ja mam sterownik STAGA , wtryski HANA , reduktor jakis z czerwonym deklem , sprawdze w domu i opisze

                                        instalacja trochę schludniej założona niż na zdjęciach powyżej , jednak Nowotczyński w Mławie dba o markę

                                        jeszcze się zastanawiam , czy ten reduktor nei jest za wysoko u kolegi , no i miejsce tez nei za bardzo chyba ...

                                        u mnei jest obok podstawy akumulatora nad alternatorem , prawie niewidoczny
                                        jest O1 RS 1.8T XENON
                                        była O1 1.9 TDI AGR

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Instalacja mnie kosztowała 2400zł. Samochód na gazie zapierda... 230km/h, pali średnio 10 gazu. Nie widzę potrzeby wydawania 600zł. więcej żeby to schludnie wyglądało, a przewody na moje mogą mieć nawet 2m. jeżeli to nie wpływa na prace auta. :P

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Miałem w 3 samochodach gaz, za każdym razem zakładny inny i w innym warsztacie. Co prawda nie były to Octavie 1,8T. Były to BRC, BingoM i obecnie w Fordzie mam KME.
                                            BRC zakładane w Czakranmie i od początku częste wizyty w serwisie i naprawy. To samo było z Bingo. Dopiero jak mi polecono goiścia który później montował mi w Fordzie KME, poprzednie auta zaczęły jeżdzić po jego modyfikacjach. Ponoć Fordów sie nie gazuje, a Zetec'ów już tym bardziej. Mam na zetecu juz 40000 km zrobione i zero problemów.
                                            Instalator to podstawa. Gość nie montuje instalacji w 6 godzin jak poprzedni "fachowcy". Polecał mi BRC, ale ze złymi doświadczemi powiedziałem mu ,że nie chce takiej instalacji.
                                            Choćbyś nie wiem jak dobrą istalacje kupił nawet za 5000 zl , a zamontuje ją partacz, partyzant czy inny rutyniarz to żadne auto nie bedzie na j=niej dobrze jeździuło. Sorki za wywód, ale polecam przed montażem poświęcenia trochu czasu i poszukania kogoś solidnego kto podejdzie do Twojego auta indywidualnie.
                                            Pozdrawiam

                                            ssasak

                                            MOJA FUMENA http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=69754

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez yaro40
                                              Właściciel warsztatu co zakładał mi gaz ma bmw e 60 M 5 i je zagazowal ma założone dwie instalację gazowe i jechałem tym m 5 chodzi zaje... Gościu naprawdę wie bo robi. Mój kolejny samochód za gazowany u niego i kolejny raz się nie zawiodłem. Wtryskiwacze można je łatwo odsunąć, dostęp do wszystkiego jest dobry.
                                              Wystarczy ze przy pelnym bucie wraca na benzyne i bedzie gites :twisted:
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Wypowiada się znawca instalacji LPG który jeździ zamulonym dieslem :shock:

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  yaro40, Smiem stwierdzic ze o LPG cos wiem.

                                                  Ten zamulony diesel to jeden z kilku mulow ktorymi jezdze, gdzie zamulone BKD po programie mialo osiagi zdrowego RS-a w 1-ce

                                                  A 6 cylindrow pedzone LPG tez mam i te raczki, ktore pisza ten post go montowaly od A do Z :lol:
                                                  Spritmonitor.de

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X