witam wsystkich chce włożyć do Octavii 1,8 T 150 koni gaz. Po
1. Jak to sie odbije na turbo ? czy wogóle sie odbije bo nigdy nie miałem auta na gaz i oczywiście na silniku ( bo robie miesiecznie ok 1000 km i tak sie zastanawiam nad gazem)
2. Czy znacie jakiś dobrych gazowników w Rudzie śląskiej lub okolicy Gliwice katowice ITP..
3. słyszałem że najlpiej wkładać podzespoły z brc ? prawda czy kit
4 . w granicy ilu to może kosztować ??
1. nic sie nie odbije na turbo ani na silniku
2. znam dobrego z wilczyc kolo wroclawia
3. brc to szajs. tylko stag 300-4isa2 lub lpg tech 214 + hana zielona/niebieska + red ac r01, jak masz kase to landi renzo na wtryskach MED czarne lub białe + reduktor IG1 Turbo
i tak najwazniejsze jest wystrojenie !! bez tego auto nie bedzie dobrze jezdzic ani malo palic lpg. a ma palic 20-25% max wiecej od PB.
4. od 2600-3100 za zestaw ktory podalem wyzej stag/lpg tech do ok 4500zl za landi
www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF
1. KME Gold Turbo
2. butla w kole zapasowym do jazdy do przodu
2. rozdzielacz gazu zasilany z obu stron
3. hany zielone, wtryski montowane pojedynczo obok wtryskow pb, mozna schowac je ladnie pod oslone motorowni
4. stag 4+
5. Auto strojone na drodze, tak aby korekty oscylowaly miedzy -2%/+2%
Ten zestaw zaspokoi auto po modyfikacjach i bedziesz zadowolony... AUM 150km nie petli wtryskow, wystarczy stag 4+, zreszta dobrze zrobiony program+zdrowe auto nie zapetli wtrychow i do 200km... LPG dobrze zestrojone nie ma wplywu na turbo.. Oszczednosc na instalacji 500zl moze przyniesc porazke, dlatego lepiej wiecej zaplacic i miec spokoj.. koszt okolo 3000 zl...
kme nawet w wersji turbo daje d**y , mega przerosty po cutoffie są , co w turbo ma znaczenie dla wtryskow ktore pracuja na duzym cisnieniu , tak samo węże itp.
rozdzielacz dobrze jest jak jest zasilony z obu stron , ale nie jest to mus.
www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF
BRC P&D: reduktor max, pomarańczowe wtryski (lub zółte przy obniżonym cisnieniu). 45kkm przejechało i zero problemów, korekty poprawne. A i tak jaka instalacja nie będzie to ważne aby ktoś solidny i kumaty ją zamontował. I najważniejsze - auto ma być sprawne bo poźniej się będziesz bujał - ale akurat w AUM łatwo zrobić diagnostykę.
kme nawet w wersji turbo daje d**y , mega przerosty po cutoffie są , co w turbo ma znaczenie dla wtryskow ktore pracuja na duzym cisnieniu , tak samo węże itp.
rozdzielacz dobrze jest jak jest zasilony z obu stron , ale nie jest to mus.
no to masz do wyboru:
ac r01 - ktory buczy i lubi sie zesrac w autach po modach, sa tacy ktorzy kilka razy reklamowali i poszli w kme
kme turbo - ma problemy z termika, przyrosty po cutoffie, ale nie takie mega znowu mega
magic III - lubi puscic baka, poza tym jest tani, maly i ponoc juz nie puszcza bakow, doskonaly termicznie, sprawdza sie mojej wersji auta - DP,TIP,Fmic,program - ponad 170 g/s w/g przeplywki
obojetnie ktory wezmiesz, styknie, pomysl o tych dwoch pierwszych pozycjach...
kme nawet w wersji turbo daje d**y , mega przerosty po cutoffie są , co w turbo ma znaczenie dla wtryskow ktore pracuja na duzym cisnieniu , tak samo węże itp.
rozdzielacz dobrze jest jak jest zasilony z obu stron , ale nie jest to mus.
no to masz do wyboru:
ac r01 - ktory buczy i lubi sie zesrac w autach po modach, sa tacy ktorzy kilka razy reklamowali i poszli w kme
kme turbo - ma problemy z termika, przyrosty po cutoffie, ale nie takie mega znowu mega
magic III - lubi puscic baka, poza tym jest tani, maly i ponoc juz nie puszcza bakow, doskonaly termicznie, sprawdza sie mojej wersji auta - DP,TIP,Fmic,program - ponad 170 g/s w/g przeplywki
obojetnie ktory wezmiesz, styknie, pomysl o tych dwoch pierwszych pozycjach...
Co do ac r01 to kolega ma w 1.8t + program na 225km i nie buczy
Polecam jeszcze skorpiona gt , mocarny redek, tylko czasami lubi zaskoczyc awarią .
www.gregor10.pl ChipTUNING LPG HAMOWNIA -POMIAR MOCY i AFR Diagnostyka, DPF/FAP OFF
kme nawet w wersji turbo daje d**y , mega przerosty po cutoffie są , co w turbo ma znaczenie dla wtryskow ktore pracuja na duzym cisnieniu , tak samo węże itp.
rozdzielacz dobrze jest jak jest zasilony z obu stron , ale nie jest to mus.
no to masz do wyboru:
ac r01 - ktory buczy i lubi sie zesrac w autach po modach, sa tacy ktorzy kilka razy reklamowali i poszli w kme
kme turbo - ma problemy z termika, przyrosty po cutoffie, ale nie takie mega znowu mega
magic III - lubi puscic baka, poza tym jest tani, maly i ponoc juz nie puszcza bakow, doskonaly termicznie, sprawdza sie mojej wersji auta - DP,TIP,Fmic,program - ponad 170 g/s w/g przeplywki
obojetnie ktory wezmiesz, styknie, pomysl o tych dwoch pierwszych pozycjach...
Co do ac r01 to kolega ma w 1.8t + program na 225km i nie buczy
Polecam jeszcze skorpiona gt , mocarny redek, tylko czasami lubi zaskoczyc awarią .
ac r01 jeździ u mnie w bagażniku i nie mam kiedy wymienić.
jest tam dzial , zlece montaż , załoz tam temat podaj model silnika i miejsce zamieszkania
dokładnie panowie napiszą ci co potrzeba i poleca 100% pewny warsztat , który nie tylko poradzi sobie z montażem
aLE przede wszystkim z USTAWIENIEM INSTALACJI
co w silniku 1,8 T jest niesłychanie istotne
ja osobicie mam STAGa, wtryski HANA , montowane u Nowotczyńskiego w mławie ,
zero błedów , auto zbiera sie jak na benzynie , spalane na poziomie 9-11 l i zero problemów
z instalacją
wlew pod klapką
a i autko po delikatnym chipe , moc 198 KM moment 330Nm wg pepiczków
w sumie mozna by zmierzyc jak to ma sie z mocą i momentem na gazie
Dostepu do cewek - swiec - brak, wtryski leza, weze do prawdopodbnie przypadkowo nawierconych wkretek maja ze 30cm dlugosci i jakos to dziala.
Wstawiajac wtryski przy kolektorze dolotowym w pionie kolo wtryskiwaczy benzynowych mozna zaoszczędzić metry przewodow, ale jak sie cos wrzuca to tak to potem wyglada. Niestety wielu monterow BRC i nie tylko montuje instalacje byle szybciej :|
Właściciel warsztatu co zakładał mi gaz ma bmw e 60 M 5 i je zagazowal ma założone dwie instalację gazowe i jechałem tym m 5 chodzi zaje... Gościu naprawdę wie bo robi. Mój kolejny samochód za gazowany u niego i kolejny raz się nie zawiodłem. Wtryskiwacze można je łatwo odsunąć, dostęp do wszystkiego jest dobry.
Instalacja mnie kosztowała 2400zł. Samochód na gazie zapierda... 230km/h, pali średnio 10 gazu. Nie widzę potrzeby wydawania 600zł. więcej żeby to schludnie wyglądało, a przewody na moje mogą mieć nawet 2m. jeżeli to nie wpływa na prace auta. :P
Miałem w 3 samochodach gaz, za każdym razem zakładny inny i w innym warsztacie. Co prawda nie były to Octavie 1,8T. Były to BRC, BingoM i obecnie w Fordzie mam KME.
BRC zakładane w Czakranmie i od początku częste wizyty w serwisie i naprawy. To samo było z Bingo. Dopiero jak mi polecono goiścia który później montował mi w Fordzie KME, poprzednie auta zaczęły jeżdzić po jego modyfikacjach. Ponoć Fordów sie nie gazuje, a Zetec'ów już tym bardziej. Mam na zetecu juz 40000 km zrobione i zero problemów. Instalator to podstawa. Gość nie montuje instalacji w 6 godzin jak poprzedni "fachowcy". Polecał mi BRC, ale ze złymi doświadczemi powiedziałem mu ,że nie chce takiej instalacji.
Choćbyś nie wiem jak dobrą istalacje kupił nawet za 5000 zl , a zamontuje ją partacz, partyzant czy inny rutyniarz to żadne auto nie bedzie na j=niej dobrze jeździuło. Sorki za wywód, ale polecam przed montażem poświęcenia trochu czasu i poszukania kogoś solidnego kto podejdzie do Twojego auta indywidualnie.
Właściciel warsztatu co zakładał mi gaz ma bmw e 60 M 5 i je zagazowal ma założone dwie instalację gazowe i jechałem tym m 5 chodzi zaje... Gościu naprawdę wie bo robi. Mój kolejny samochód za gazowany u niego i kolejny raz się nie zawiodłem. Wtryskiwacze można je łatwo odsunąć, dostęp do wszystkiego jest dobry.
Wystarczy ze przy pelnym bucie wraca na benzyne i bedzie gites :twisted:
Komentarz