Kasiu wywołałem Cię do tablicy :szeroki_usmiech
Turbo mocno przeładowuje
Zwiń
X
-
Turbo mocno przeładowuje
Może ktoś mi pomoże, bo już szczerze mówiąc zgłupiałem. Prawdopodobnie padł mi N75 i poszukuję nr części żeby kupić. Na alledrogo są po 90 zł Pierburg o numerach 1K0 906 627E i 1H0 906 627. Sprawdzając w ETCE pokazuje mi +/- 280 zł za 1K0 906 627E i +/- 700 zł za 1H0 906 627, a oprócz tego widzę tam też pozycję "zawór elektromagnetyczny n75" o nr 06A 906 283F za +/- 220 zł.
Oświeci mnie ktoś o co chodzi? Wpisując 1K0 906 627E albo 1H0 906 627 w ETKĘ wychodzi pozycja "przetwornik ciśnienia".
-
-
ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
rafiki, Zadaj pytanie sprzedawcy a wierz mi znają się.
Przyporządkowując zawór do silnika to wychodzi ten drugi z tym, że podane jest jeszcze nr nadwozia :?: ten pierwszy jest z nr jak u ciebie tylko inne literki i z oznaczenia wynika, że jest to ORIILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
http://www.bunkry.pl/pl/index.html
a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207
Komentarz
-
-
rafiki, a jesteś pewien że N75 jest uwalony ? może tylko zapchany sadzą ? - ja tak miałem w swoim byłym ATD.
rozebrać się go dało, wyczyścić też. później tylko kropelka i zaworek działał dalej.
wężyki podciśnienia nie są zapchane ?
ja miałem taki z białą główką.
tu masz link > klik <
Komentarz
-
-
Mechanik nie stwierdził wczoraj żadnych problemów i postanowiłem zrobić logi. Dynamiczne 010, 011 - przed logami skasowałem błąd 17965 - charge pressure control p1557 - 35-10 - positive deviation - intermittent
Moje pytania brzmią:
1) Dobrze widzę, że turbo przeładowuje przy ok. 3000 rpm?
2) Jeśli tak, to wyniku czego może się tak dziać?
Komentarz
-
-
ODP.:
1. źle widzisz
2. Gruszka, N75, wężyki itd.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
rafiki, Zobacz wężyki,sprawdz gruszkę a potem n-75.http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
rafiki, Turbo dostaje za duże ciśnieni i stąd te przeładowaniehttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
rafiki, może być uszkodzona gruszka na turbinie i się zaciera blokując płynny ruch, N75 steruje ciśnieniem, skoro gruszka zatarta, to N75 choćby miał 100mm średnicy to go nie ruszy.
po drodze masz wężyki - u mnie były zawalone sadzą - najbardziej na drodze : gruszka - N75
jak pisze rOBERTO795, taka byłaby kolejność poszukiwań.
zobacz tu : F1 - FCP.pl
tak ja sobie poradziłem z podobnym problemem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rafikirOBERTO795, skoro nie przeładowuje to skąd ten błąd i notlauf? W dodatku mocno nieregularny, raz na 4 biegu przy 3 tys., raz na 5 a raz wcale...OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
rafiki, Po co zaraz do mechanika :?: Węże se sam sprawdzisz,zawór n-75 podmień na próbę z n-18 a gruchę też wybadasz.Przy odpaleniu sztanga powinna mieć skok 1,8cm-2,0cm.Jak będzie pognita,dziurawa to ci tego skoku nie wydali.Po co zaraz mechaniorom dawać kasę A jak by ci faktycznie dupnął przewód to zakładaj zaraz silikonowe,są 100%wytrzymalszehttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
-
rafiki, Chyba że tak sytuacja wygląda u ciebie.Ja to pisałem na własnym przykładzie :diabelski_usmiechhttp://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
Pozdrawiam ANIOL
Komentarz
-
Komentarz