Turbo mocno przeładowuje

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • greg.ko
    Drive
    • 2014
    • 59

    Turbo mocno przeładowuje

    Kasiu wywołałem Cię do tablicy :szeroki_usmiech
  • rafiki
    RS
    • 2012
    • 15975
    • Superb III (3V3)

    #2
    Turbo mocno przeładowuje

    Może ktoś mi pomoże, bo już szczerze mówiąc zgłupiałem. Prawdopodobnie padł mi N75 i poszukuję nr części żeby kupić. Na alledrogo są po 90 zł Pierburg o numerach 1K0 906 627E i 1H0 906 627. Sprawdzając w ETCE pokazuje mi +/- 280 zł za 1K0 906 627E i +/- 700 zł za 1H0 906 627, a oprócz tego widzę tam też pozycję "zawór elektromagnetyczny n75" o nr 06A 906 283F za +/- 220 zł.
    Oświeci mnie ktoś o co chodzi? Wpisując 1K0 906 627E albo 1H0 906 627 w ETKĘ wychodzi pozycja "przetwornik ciśnienia".
    رافال
    Spoty
    Cause freedom is a lonely road

    Komentarz

    • tomus7
      RS
      • 2010
      • 1896
      • Peugeot

      #3
      http://www.skodaczesci.pl/oferta/?sr..._szukaj=szukaj
      ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
      http://www.bunkry.pl/pl/index.html
      a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
      http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
      Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

      Komentarz

      • rafiki
        RS
        • 2012
        • 15975
        • Superb III (3V3)

        #4
        tomus7, czyli jeszcze inny nr...w takim razie co z numerem z ETKI?
        رافال
        Spoty
        Cause freedom is a lonely road

        Komentarz

        • tomus7
          RS
          • 2010
          • 1896
          • Peugeot

          #5
          rafiki, Zadaj pytanie sprzedawcy a wierz mi znają się.
          Przyporządkowując zawór do silnika to wychodzi ten drugi z tym, że podane jest jeszcze nr nadwozia :?: ten pierwszy jest z nr jak u ciebie tylko inne literki i z oznaczenia wynika, że jest to ORI
          ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
          http://www.bunkry.pl/pl/index.html
          a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
          http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
          Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

          Komentarz

          • kapi
            L&K
            • 2009
            • 1174
            • Fabia combi

            #6
            rafiki, a jesteś pewien że N75 jest uwalony ? może tylko zapchany sadzą ? - ja tak miałem w swoim byłym ATD.
            rozebrać się go dało, wyczyścić też. później tylko kropelka i zaworek działał dalej.
            wężyki podciśnienia nie są zapchane ?
            ja miałem taki z białą główką.

            tu masz link > klik <
            OII sprzedana


            Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

            Komentarz

            • rafiki
              RS
              • 2012
              • 15975
              • Superb III (3V3)

              #7
              Mechanik nie stwierdził wczoraj żadnych problemów i postanowiłem zrobić logi. Dynamiczne 010, 011 - przed logami skasowałem błąd 17965 - charge pressure control p1557 - 35-10 - positive deviation - intermittent
              Moje pytania brzmią:
              1) Dobrze widzę, że turbo przeładowuje przy ok. 3000 rpm?
              2) Jeśli tak, to wyniku czego może się tak dziać?
              رافال
              Spoty
              Cause freedom is a lonely road

              Komentarz

              • rOBERTO795
                RS
                • 2009
                • 3465
                • Octavia III (5E3)
                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                #8
                ODP.:
                1. źle widzisz
                2. Gruszka, N75, wężyki itd.
                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                Komentarz

                • aniol
                  RS
                  • 2012
                  • 5228
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                  #9
                  rafiki, Zobacz wężyki,sprawdz gruszkę a potem n-75.
                  http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                  Pozdrawiam ANIOL

                  Komentarz

                  • rafiki
                    RS
                    • 2012
                    • 15975
                    • Superb III (3V3)

                    #10
                    rOBERTO795, skoro nie przeładowuje to skąd ten błąd i notlauf? W dodatku mocno nieregularny, raz na 4 biegu przy 3 tys., raz na 5 a raz wcale...
                    رافال
                    Spoty
                    Cause freedom is a lonely road

                    Komentarz

                    • aniol
                      RS
                      • 2012
                      • 5228
                      • Octavia I combi (1U5)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                      #11
                      rafiki, Turbo dostaje za duże ciśnieni i stąd te przeładowanie
                      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                      Pozdrawiam ANIOL

                      Komentarz

                      • rafiki
                        RS
                        • 2012
                        • 15975
                        • Superb III (3V3)

                        #12
                        aniol, no dobra, ale dlaczego dostaje za dużo, w tym rzecz...
                        رافال
                        Spoty
                        Cause freedom is a lonely road

                        Komentarz

                        • kapi
                          L&K
                          • 2009
                          • 1174
                          • Fabia combi

                          #13
                          rafiki, może być uszkodzona gruszka na turbinie i się zaciera blokując płynny ruch, N75 steruje ciśnieniem, skoro gruszka zatarta, to N75 choćby miał 100mm średnicy to go nie ruszy.
                          po drodze masz wężyki - u mnie były zawalone sadzą - najbardziej na drodze : gruszka - N75

                          jak pisze rOBERTO795, taka byłaby kolejność poszukiwań.

                          zobacz tu : F1 - FCP.pl
                          tak ja sobie poradziłem z podobnym problemem.
                          OII sprzedana


                          Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                          Komentarz

                          • rOBERTO795
                            RS
                            • 2009
                            • 3465
                            • Octavia III (5E3)
                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                            #14
                            Zamieszczone przez rafiki
                            rOBERTO795, skoro nie przeładowuje to skąd ten błąd i notlauf? W dodatku mocno nieregularny, raz na 4 biegu przy 3 tys., raz na 5 a raz wcale...
                            Napisalem ze źle widzisz a nie ze nie przeładowuje ????
                            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                            Komentarz

                            • przemik
                              RS
                              • 2012
                              • 1610

                              #15
                              Wykonaj logi 011 statyczne w trybie Basic Settings. Wyjasni się sprawa gruszki i N75.
                              Na moje oko masz sprezarke zawaloną sadzo-olejem.
                              Przemek
                              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                              80 B3 Limo 1.6 TD SB

                              Komentarz

                              • rafiki
                                RS
                                • 2012
                                • 15975
                                • Superb III (3V3)

                                #16
                                przemik, 011 BS
                                رافال
                                Spoty
                                Cause freedom is a lonely road

                                Komentarz

                                • przemik
                                  RS
                                  • 2012
                                  • 1610

                                  #17
                                  Grucha do weryfikacji... jesli OK to szczelnosc ukladu podcisnienia do sprawdzenia i sam N75
                                  Przemek
                                  DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                  A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                  80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                  Komentarz

                                  • rafiki
                                    RS
                                    • 2012
                                    • 15975
                                    • Superb III (3V3)

                                    #18
                                    przemik, dzięki za podpowiedzi, w poniedziałek odstawiam auto na warsztat i niech się mechanicy wykażą.
                                    رافال
                                    Spoty
                                    Cause freedom is a lonely road

                                    Komentarz

                                    • aniol
                                      RS
                                      • 2012
                                      • 5228
                                      • Octavia I combi (1U5)
                                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                      #19
                                      rafiki, Po co zaraz do mechanika :?: Węże se sam sprawdzisz,zawór n-75 podmień na próbę z n-18 a gruchę też wybadasz.Przy odpaleniu sztanga powinna mieć skok 1,8cm-2,0cm.Jak będzie pognita,dziurawa to ci tego skoku nie wydali.Po co zaraz mechaniorom dawać kasę A jak by ci faktycznie dupnął przewód to zakładaj zaraz silikonowe,są 100%wytrzymalsze
                                      http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                                      Pozdrawiam ANIOL

                                      Komentarz

                                      • rafiki
                                        RS
                                        • 2012
                                        • 15975
                                        • Superb III (3V3)

                                        #20
                                        aniol, po to, że sam tego nie zrobię, bo mam do tego "dwie lewe ręce" a mechanik po znajomości za diagnostykę nic nie weźmie
                                        رافال
                                        Spoty
                                        Cause freedom is a lonely road

                                        Komentarz

                                        • aniol
                                          RS
                                          • 2012
                                          • 5228
                                          • Octavia I combi (1U5)
                                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                          #21
                                          rafiki, Chyba że tak sytuacja wygląda u ciebie.Ja to pisałem na własnym przykładzie :diabelski_usmiech
                                          http://picasaweb.google.com/ocp.maloslask1
                                          Pozdrawiam ANIOL

                                          Komentarz

                                          • rafiki
                                            RS
                                            • 2012
                                            • 15975
                                            • Superb III (3V3)

                                            #22
                                            No i N75 wymieniony i ok, poprawa jest...jedzie do 130 a nie do 110 km/h :evil: nie wiem czy to nie przepływka. Wymieniałem w październiku, wcześniej w styczniu zeszłego roku i nie uśmiecha mi się znowu tego robić, bo ile można...
                                            رافال
                                            Spoty
                                            Cause freedom is a lonely road

                                            Komentarz

                                            • Maicroft
                                              Moderator
                                              S_OCP MemberModeratorr
                                              • 2004
                                              • 25757
                                              • Audi

                                              #23
                                              To co wrzuciles to nie jest log przeplywki, ani turbiny, co mialo byc cos wspolnego z wymiana N75
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz

                                              • rafiki
                                                RS
                                                • 2012
                                                • 15975
                                                • Superb III (3V3)

                                                #24
                                                Maicroft, to w takim razie który blok pomiarowy? Praktycznie wszędzie w sieci, gdzie patrzyłem to widziałem 008 do diagnozy przepływki.
                                                رافال
                                                Spoty
                                                Cause freedom is a lonely road

                                                Komentarz

                                                • Maicroft
                                                  Moderator
                                                  S_OCP MemberModeratorr
                                                  • 2004
                                                  • 25757
                                                  • Audi

                                                  #25
                                                  Cos nie doczytales 01 engine, a potem 08 measuring block, a potem grupa 003 przeplywka i 011 turbo

                                                  W tym pierwszym ma byc wartosc aktualna i wartosc zadana, ktora przy bucie ma wynosi 850mg/H
                                                  Spritmonitor.de

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...