[O1] 3 x pi podczas uruchamiania silnika ( pii pii pii)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gregor6
    Rider
    • 2008
    • 488
    • Volkswagen

    #26
    Ok, ale co i gdzie mam sprawdzić :?:

    Komentarz

    • lukasz3112
      RS
      • 2008
      • 3607

      #27
      Ale się dziś wqrwiłem...dolałem płynu i faktycznie przestało pikać i migać ta kontrolka...ale mi się układ zapowietrzył... :? i z wawy do domu praktycznie bez hamulców jechałem. Żebyście zobaczyli miny ludzi jak mnie wyprzedzali
      Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #28
        lukasz3112, No to tam musialo byc juz dawno dno, bo nie ma szans zeby uklad sie zapowietrzyl po dolaniu plynu :idea:
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • turbojajko
          Ambiente
          • 2008
          • 168

          #29
          Zamieszczone przez Maicroft
          lukasz3112, No to tam musialo byc juz dawno dno, bo nie ma szans zeby uklad sie zapowietrzyl po dolaniu plynu
          Dokladnie , jezeli wczesniej nie byl zapowietrzony to nie ma takiej mozliwosci.
          Moze zacinaja sie tloczki .. ?
          miauuuuuuuuuuu!
          O1 SLX

          Komentarz

          • lukasz3112
            RS
            • 2008
            • 3607

            #30
            i już wszystko jasne...padł prawy cylinderek i wywalał cały płyn... koszt cylinderka wymiany cilinderka i całej robocizny wyniósł 100zł także nie jest źle
            Opel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3

            Komentarz

            • maximus123
              Classic
              • 2011
              • 2

              #31
              Witam. Wiem, że ten wątek jest stary ale aktualnie mam ten sam problem jestem szczęśliwym posiadaczem O1 AEE, autko kupiłem w maju jak dotąd wymieniłem rzecz jasna rozrząd. filtry etc. ponadto dziurawą chłodnicę. Jakiś czas temu z niewiadomych przyczyn zapaliła się kontrolka ABS myślę że to któryś czujnik jest winowajcą . Od niedawna mam ten sam problem z piszczeniem trzykrotnym i prędkościomierzem na dmuchawie powyżej 2, a teraz najlepsze dziś rano jadąc do pracy pękła mi tylna szyba z niewyjaśnionych przyczyn paranormalnych :twisted: czytałem że to przez jakieś naprężenia np. gdy samochód był "bity" i został źle wyprofilowany tylko że mierzyłem go miernikiem lakieru i jest cały w oryginale A może problem z ustaleniem wyżej opisanej usterki został już przez kogoś rozwikłany i byłby chętny podzielić się tą jakże poufną informacją? :diabelski_usmiech
              Pozdrawiam

              Komentarz

              Pracuję...