Ok, ale co i gdzie mam sprawdzić :?:
[O1] 3 x pi podczas uruchamiania silnika ( pii pii pii)
Zwiń
X
-
Ale się dziś wqrwiłem...dolałem płynu i faktycznie przestało pikać i migać ta kontrolka...ale mi się układ zapowietrzył... :? i z wawy do domu praktycznie bez hamulców jechałem. Żebyście zobaczyli miny ludzi jak mnie wyprzedzaliOpel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
i już wszystko jasne...padł prawy cylinderek i wywalał cały płyn... koszt cylinderka wymiany cilinderka i całej robocizny wyniósł 100zł także nie jest źleOpel Vectra 1.6 16V --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ALH+ --> Skoda Octavia I 1.9 TDI ASZ+ --> Ford Mondeo ST220 3.0V6 --> Skoda Octavia II 2.0 TDI BKD -->Vectra C OPC 2.8T -->Mitsubishi Lancer X 2.0DI-D --> Skoda Octavia 2 FL -->Renault Laguna III GT 2.0dci-->obecnie Toyota Auris IIFL Hybrid i Ford Focus MK3
Komentarz
-
-
Witam. Wiem, że ten wątek jest stary ale aktualnie mam ten sam problem jestem szczęśliwym posiadaczem O1 AEE, autko kupiłem w maju jak dotąd wymieniłem rzecz jasna rozrząd. filtry etc. ponadto dziurawą chłodnicę. Jakiś czas temu z niewiadomych przyczyn zapaliła się kontrolka ABS myślę że to któryś czujnik jest winowajcą . Od niedawna mam ten sam problem z piszczeniem trzykrotnym i prędkościomierzem na dmuchawie powyżej 2, a teraz najlepsze dziś rano jadąc do pracy pękła mi tylna szyba z niewyjaśnionych przyczyn paranormalnych :twisted: czytałem że to przez jakieś naprężenia np. gdy samochód był "bity" i został źle wyprofilowany tylko że mierzyłem go miernikiem lakieru i jest cały w oryginale A może problem z ustaleniem wyżej opisanej usterki został już przez kogoś rozwikłany i byłby chętny podzielić się tą jakże poufną informacją? :diabelski_usmiech
Pozdrawiam
Komentarz
-
Komentarz