Dzieki kapi, fosforus.
Octavia 1,4 pracuje na trzech garach
Zwiń
X
-
Octavia 1,4 pracuje na trzech garach
Szanowni koledzy,
Nie znalazłem podobnego tematu, wiec postanowiłem go delikatnie opisać prosząc o pomoc. Rzecz się tyczy Octavii I z silnikiem 1,4. Dzisiejszego poranka po wielodniowym prawidłowym działaniu, po odpaleniu pracuje na 3 garach i po chwili zapala się check engine które świeci raz jednostajnie, raz pulsuje. Jak sugestia kolegów? kable wysokiego napięcia czy może gdzieś indziej zajrzeć? Dodam że ostatni serwis skody odbył sie jakieś 7 tys km. Proszę o pomoc a jeśli powieliłem problem to najmocniej przepraszam.
PS. Może głupie pytanie, ale czy żeby dostać się do kabli to muszę zdemontować plastikową, czarną osłonę silnika?
Pozdrawiam serdecznie
Piotr
-
-
Jezeli to kable, mozesz to latwo sprawdzic, wyciagajac po koleji kable z kolejnych cylindrow. Po wyciagnieciu felernego, praca silnika sie nie zmieni, zas jezeli bedzie to jeden z 3 pozostalych, silnik zacznie sie mocno dusic.
Swiece mozna sprawdzic j.w.
Jezeli cewka, hmm ona chyba by nie dawala by prawidlowego napiecia na wszystkie kable, czyli de facto pracowalby wciaz na 4 gary.
Komentarz
-
-
w tym przypadku nie chodzi o przewodność elektryczną przewodu, ale o stan izolacji kabla i jego odporności na przebicia wysokiego napięcia do masy.Zamieszczone przez Piotr_Ta zabawa omomierzem nic nie dala - kabel przewodzil ladnie
i równie łatwo możesz sobie zafundować uszkodzenie cewki zapłonowej, modułu lub co bardziej kosztowne, sterownika.Zamieszczone przez youngtimerJezeli to kable, mozesz to latwo sprawdzic, wyciagajac po koleji kable z kolejnych cylindrow
Taką metodą sprawdzało się Polonezy czy inne wynalazki z zapłonem na przerywaczu.
Sprawdź na początek stan świec zapłonowych, a w Twoim silniku cewka jest 4 biegunowa (każde wyjście do kolejnej świecy) która też często ulega uszkodzeniu.Zamieszczone przez wiooraSprawdzę kable bo również nie skłaniam się ku teorii cewkiZałączone plikiDigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
Zasugerowałem się, bo ktoś zaczął temat o kablach WN.
Pewnie chodzi o taką cewkę, która jest montowana bezpośrednio na świecy w głowicy i odpada już problem przebić na kablach WN.Załączone plikiDigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
Komentarz