Panowie, mialem przed chwila pogadanke z elektrykiem od skody (serwis KTADEX na brodnickiej) i z tego co powiedzial to czujnik predkosci odpada... podobno innego typu niz dedykowany po prostu nie idzie zalozyc a jak pada czujnik to sporo zagarow szaleje nie tylko predkosciomierz. i znowu diagnoza padla na wadliwe liczniki... nie wiem na ile to faktycznie prawda, dzisiaj jeszcze bede w jednym serwisie w innej sprawie to tez zapytam moze spotkali sie z czyms takim.
problem ze wskazaniem predkosci i kilometrow
Zwiń
X
-
uuuu to jest naprawde suuuuuper zagadka :P :lol:
[ Dodano: Sro 11 Mar, 09 21:03 ]
mad_mark, alfee, wyslalem miela do goscia ktory sie zajmuje naprawa zegarow do skody (gosciu z bydzi) z pytaniem czy naprawi mi zegary oczywiscie opisalem cala usterke i jak to sie objawia odpisal
"Mysle,ze nie licznik bardziej z jakims czujnikiem...odpowiadajacym za
podanei predkosci.Licznik mozna sprawdzic jesli podjedzie pan do firmy
,bez wyjmowania.pozdrawiam"
i co o tym teraz myslec ? wyjmowac czuja ze skrzyni i go zamienic na nowy cy cos innego ?
Komentarz
-
-
wymontowalem czujnik :roll: oto nr czesci : 1H0919149C natomiast jest jeszcze 2 numer i jest on zapisany na zebatce : 1H0919149A wiec nie wiem co jest prawidlowe )
Nowy typ czujnika, z półokrągłą kostką. Dla pojazdów z popychaczowym mechanizmem zmiany biegów.
1 jest stosowany w pojazdach od nr nadwozia 1U-X 134201
2 jest stosowany w pojazdach do nr nadwozia.1U-W-134200
jest pytanie dlaczego ja mam 2 rozne numery w jednym czujniku :roll: :| :shock:
jak wroce od tesciow to zamieszcze foty
Komentarz
-
-
alfee, wlasnie ustalam sprawe z kolega "KUBAŃCZYK" i od niego wezme ten czujnik cene juz znam ale ma jeszcze sprawdzic nr czesci czy faktycznie sa 2 takie same nr czesci czy 2 rozne ma mi dac znac pod koniec tygodnia a z wyjmowaniem tego czujnika to sa takie jaja .... sporo trzeba rozerbac wlacznie z calym zawieszeniem skrzyni aby sie do niego dostac ale juz teraz przy wymianie bedzie prosciej
Komentarz
-
-
Panowie, na czym temat się skończył?
Mam podobny problem, tyle, że u mnie wskazania samego licznika są w normie, ale komputer silnika nie wie z jakimi prędkościami się poruszam. Mianowicie komp ciągle wywalał mi błąd czujnika prędkości pojazdu, czyli tego w skrzyni, ale zegar pokazywał prawidłową prędkość... Podstawiałem czujnik identyczny z tym który miałem, problem dalej występuje. Dowiedziałem się, że ten sygnał z czujnika idzie do zegarów, gdzie jest zamieniany z analoga na cyfrę i dopiero trafia ponownie do kompa silnika, gdzie komp przydziela odpowiednią dawkę paliwa itd... 8) Wow
Żeby było śmiesznie, to ten sam sygnał cyfrowy, odpowiedzialny jest również za podgłaśnianie i sciszanie firmowego radia, odczyt temperatury na zewnątrz i pewnie coś jeszcze, o czym w tej chwili nie wiem.
Dodam tylko że mam O1 1,9 TDI 2001rok po FL, wersja Elegancka :roll:O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez alfee4tech, U ciebie stawiałbym gdzieś na brak kontaktu (przerwany przewód) na linii zegary-komp.O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
-
mam octavie z 99r aee 1.6 75kM
i mam kodowanie: 02142 i nie wiem czy dobre poniewaz przeklamuje mi predkosc o okolo 10km/h(pokazuje o tyle mniej) . Jesli chodzi o dystans to rowniez jest cos nie tak , licznik pokazuje przejechanych 100km a w rzeczywisctosci jest ok 120. Rozmiar opon jest ok.
Bylbym wdzieczny za pomoc
Komentarz
-
-
Jako, że kolegadelfin2525 napisał coś w tym wątku, to i mi się przypomniało, że problem mam już dawno z głowy. U mnie był problem ze źle podłączonym radiem, które "wycinało" sygnał w magistrali CAN.
delfin2525, faktycznie możesz mieć źle zakodowane zegary... Kupiłeś ją niedawno??? może ktoś coś grzebał przy szafie :roll:O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm
Komentarz
-
Komentarz