Zamieszczone przez czto
Nowiutka O2 FL - niedoróbki
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez cztoSwego czasu podróżowałem sporo Fabią I i uwierzcie mi, że tam wygladało to o niebo lepiej.
Także jak na 80tyś trzy brzęczyki to nie tragedia.
czto, nie wiem jak w Citroenie jest ale w OII góra z miękkiej gumy (czy jakoś się to nazywa) w porównaniu z plastikami może wydawać pewne odgłosy przy mocniejszym naciskaniu ręką w okolicy połączeń. Ale w trakcie jazdy czy na dziurach nic się z tym nie dzieje. Więc nie wiem skąd u ciebie takie uprzedzania.
A skoro już poszedłeś do salonu obejrzeć OII to trzeba było sobie pomacać, po naciskać a nie teraz wylewać żale. Brzęczyków raczej ASO Ci nie usunie porządnie. Proponuje to samemu zrobić. Ja tak robię i mam święty spokój i spokojne nerwy i nie marnuje swojego cennego czasu na długie wizyty w ASO .
Zamieszczone przez fanOstatnio ogladalem w salonie VW PASSATA i juz tam widac roznice jesli chodzi o wykonanie,uzyte materialy i o wykonczenie,a roznica w cenie nie taka duza z racji tego,ze jest promocja(wprowadzaja nowy model).Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cztoPo prostu spodziewałem się czegoś więcej (a raczej lepiej). Swego czasu podróżowałem sporo Fabią I i uwierzcie mi, że tam wygladało to o niebo lepiej.[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez EnriquezU mnie też trzeszczy uchwyt w drzwiach kierowcy, ale tylko wtedy jak wysiadam z auta, więc podczas jazdy nie wkurza. Może ma ktoś na to patent?
W elementach ruchomych niewidocznych sprawdza się smar biały w sprayu który swoją lepkością powoduje zanik brzęczenia w współpracujących elementach.
OII w porównaniu do Renault czy Citroena ma dość sztywne zawieszenie co przekłada się właśnie na tego typu przypadłości, szczególnie jeżdżąc po naszych nierównych drogach.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
matwrc, ale czto jest z Krakowa a tam drogi (poza kilkoma nowymi) są strasznie nierówne i dziurawe (Można plomby pogubić jeżdżąc teraz po Krakowie). Więc niczemu nie ma się czemu dziwić że skrzypi auto w porównaniu z dość twardym zawieszeniem OII.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamB
A skoro już poszedłeś do salonu obejrzeć OII to trzeba było sobie pomacać, po naciskać a nie teraz wylewać żale.
Nie mówcie mi, że w samochodzie za 70 tys PLN nie można takich rzeczy dopracować.
A jeśli mówimy o docikaniu paluszkami, to trudno znaleźć element, który nie wydaje irytujacych odgłosów. Boli mnie to, że bardzo dobre materiały, choćby górna część deski rozdzielczej czy boczki drzwi, plastyk radia czy klimatyzacji połączony jest z takim montażem. Bardzo chwalę sobie swojego szkodnika za masę zalet, ale 10 % procent mojego zadowolenia zabiera niedoróbka jakościowa :lol:2004 Renault Thalia 1.4 RT,
2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
2009 Renault Clio MTV 1.4
2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów
Komentarz
-
-
Mi troszkę skrzypi deska jak włączam klimę ale poskrzypi troszkę i przestaje
A tak to częściej słyszę latające rzeczy w schowku i podłokietniku niż jakieś niedoróbki. Może to dlatego, że dopiero 4200km i wszystko przede mną. jedyne z takich niedoróbek zauważyłem, że na większych nierównościach klamra pasa pasażera wali o słupek, a tak to narazie nic.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AdamBZamieszczone przez cztoW mojej ocenie skrzypiące kratki, itd to niedoróbka!!!
Środkowa przy uruchamianiu klimy, ale to chyba jej urok. To nie jest tak, że wszystko skrzypi na potęgę. Gorsza jest wiedza, że skrzypi pod palcami. Ktoś zaraz przywali, że się czepiam. No może.2004 Renault Thalia 1.4 RT,
2008 Citroen Xsara Picasso 1.6 Exclusive- nadal w użyciu
2009 Renault Clio MTV 1.4
2010 Skoda Octavia IIFl 1.4 TSI Ambiente
2016 Skoda Octavia III 1.4 TSI Ambition + Amazing + kilka ficzerów
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cztoLewa kratka odzywa się podczas jazdy, plastyk pod zegarami podczas jazdy. Oczywiście tylko podczas przejazdu przez niespodzianki małopolskich duktów :lol:Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Jak myslę, kazdy może cos powiedziec na temat skrzypienia, odstawania plastików etc . Tłumaczenie iż jest to kompakt za ok 70 tys nic tu nie tłumaczy , są samochody tańsze i lepiej wykonane . Niedoróbki wynikają z niewłasciwego lub niedbałego montażu albo z uzycia tanich materiałów -i jedno i drugie widac w naszych Octach
Komentarz
-
-
jak myślicie, które porównywalne cenowo\klasowo (bez dysksusji plizzz) jest wyraźnie lepiej wykonane od octavii 2 :?:
zakładam cenę O2 od ~50tys, bo różnicy w materiałach i spasowaniu nie ma żadnej w wyższych wersjach.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cztoNie wiem jak u Was, ale u mnie spasowanie elementów deski rozdzielczej prezentuje poziom ... Renault Thalii z pierwszych lat produkcji... po przejechaniu 20k
Zamieszczone przez cztoPo prostu spodziewałem się czegoś więcej (a raczej lepiej). Swego czasu podróżowałem sporo Fabią I i uwierzcie mi, że tam wygladało to o niebo lepiej.
Nie pomyliły Ci się nazwy samochodów? Miałem dwie Fabie w domu i między Fabią I a Octavią 2 (FL) jest przepaść w kwestii jakości wykończenia, oczywiście na korzyść Octavii.... pzdr Jarek
aktualnie: Octavia 1.6 TDI i Laguna III 2.0 dci
Komentarz
-
-
wiecie co? jak czytam te posty to zaczynam żałować że zamówiłem O2 a nie S2 :evil:
są ludzie którzy uważają, ze szklanka jest w połowie pusta ale sa i tacy którzy uważają, że jest w polowie pełna
może więcej optymizmu?przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piotrek_gdysą ludzie którzy uważają, ze szklanka jest w połowie pusta ale sa i tacy którzy uważają, że jest w polowie pełna
O2 jest całkiem nieźle wykonana jak na swój segment, większość ludzi po wejściu u mnie do samochodu z niedowierzaniem pyta - to jest SKODA?. Więc na pewno nie jest źle ;-), Natomiast ma swoje niedoróbki czy to wynikające z błędów projektowych czy z niedokładności wykonania elementów, czy też po prostu rodzaj użytych materiałów nie pozwala na w 100% realizację założeń projektanta (sztywność elementu itp.) czy to na etapie produkcji czy też montażu.
Ale ogólnie - ilość i "jakość" usterek jest na bardzo akceptowalnym poziomie - choć jak kogoś wk#$%^ jakieś trzeszczenie w samochodzie czy też skrzypienie czy szum powietrza czy "hałas" od opon itd to naprawdę ciężko z tym polemizować :lol:- O2FL Combi 1.4TSI DSG , [SPRZEDAM]--> ramka do SWING/BOLERO - WOOD
Komentarz
-
-
Jac_ek, tylko gdybyśmy jeździli po normalnych drogach to nie było by problemów żadnych. Wszystkie te hałasy są spowodowane pokonywaniem dziur nierówności itp.
Teraz walczyłem z jednym brzęczeniem jako pamiątce po przejechaniu nierównej jak cholera drogi w Słupsku. Na normalnych drogach jest cisza.Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodajak myślicie, które porównywalne cenowo\klasowo (bez dysksusji plizzz) jest wyraźnie lepiej wykonane od octavii 2 :?:
zakładam cenę O2 od ~50tys, bo różnicy w materiałach i spasowaniu nie ma żadnej w wyższych wersjach.
Komentarz
-
-
A u mnie nie skrzypi NIC Auto ma 3 lata i w tym momencie 30 tys km przebiegu i jest absolutnie cicho. Czasami nawet specjalnie wyłaczam radio i system przewietrzania kabiny, jadąc po dziurawej drodze żeby usłyszeć jakiś pisk czy skrzypienie, ale naprawde jest cicho jak makiem zasiał.
Chcecie usłyszeć skrzypienia i piszczenia w nowiutkim aucie?? Kupcie sobie Renault !!Czarny Elegance
Komentarz
-
-
Człowieku, 30 tys. w 3 lata? O czym my mówimy? Ja przez 3 lata zrobiłem prawie 100 tys. i samochód był prywatny. Poczekaj jeszcze troszkę jak będzie powyżej 60 - 70 tys., a sam się przekonasz. Pozbyłem się octavi, bo doszedłem do wniosku, że skrzypowóz za ok. 100 tys. zł to nie dla mnie. Elementy nie luzują się wraz z powiększającym wiekiem, lecz od ilości pokonywanych kilometrów na naszych drogach. Kiedyś podjechałem na przegląd w ASO, podszedłem z serwisantem do nowego samochodu, poprosiłem Go aby wszedł do środka i dotykałem różnych elementów deski i drzwi, prosząc aby zrobił w moim samochodzie tak jak jest w nowym. Teraz jeżdżę 607 z silnikiem 2,7 HDI i nie zamieniłbym go na inny (na razie), choć zdarzają się awarie, ale są usuwalne w garażu i nie przyprawiają kłopotów. Przeglądy co 30 tys., pasek rozrządu co 240 tys., więc naprawdę nie mam co porównywać. Nie mówiąc już, że koszty przeglądów są porównywalne z skodą.
Komentarz
-
Komentarz