krzyzie, ostatnio zdejmowałem poduszkę z kierownicy, więc się wtrącę. Poduszkę z kierownicy zdejmuję się prosto, jeżeli wie się jak to zrobić.
Korzystałem z tego poradnika, ale jest on już niedostępny, została tylko kopia na googlach tutaj bez obrazków.
Na wszelki wypadek wkleję część istotnego tekstu:
I w tym tekście jest mała zmyłka, a mianowicie odciągnięcie wkrętaka w górę oznacza, że końcówka wkrętaka ma pójść w górę, czyli rączką wkrętaka musi pójść w dół, bo działa to na zasadzie dźwigni.
Dodatkowo znalazłem także ten wątek, w którym karo wstawił zdjęcie jak to wygląda w środku.
Powodzenia.
Korzystałem z tego poradnika, ale jest on już niedostępny, została tylko kopia na googlach tutaj bez obrazków.
Na wszelki wypadek wkleję część istotnego tekstu:
Kod:
Demontaż kierownicy 4-ramiennej Skoda Octavia, VW Golf IV / Bora / Passat B5/B6 UWAGA: przed demontażem odłączyć zasilanie akumulatora - odłączyć przewód masy (zdjąć kleme „-„). W przypadku alarmu albo przełączyć w stan serwisowy, lub wyłączyć kluczykiem syrenę). 1. Demontaż poduszki powietrznej. Skręcamy kierownice tak aby był dostępny otwór (o 90st.). Średnim wkrętakiem podważamy sprężynę trzymającą poduchę. Czynność jest skomplikowana, gdyż wymaga wyczucia i delikatności. Należy „wyczuć” sprężynkę i delikatnie odciągnąć (wkrętak w górę) jednocześnie delikatnie pociągając do siebie poduszkę. Czynność należy powtórzyć z drugiej strony. 2. Odpięcie elektryki od poduchy i klaksonu. Delikatnie zdejmujemy poduchę - uwaga na kabelki. Złączkę od poduchy wyjmujemy naciskając po bokach złączki „zatrzaski”. Odpinamy 2 pozostałe kabelki – chyba klakson. Zdejmujemy poduchę i odkładamy ją na bok częścią z logo do góry (jak wypali to nie poleci ).
Dodatkowo znalazłem także ten wątek, w którym karo wstawił zdjęcie jak to wygląda w środku.
Powodzenia.
Komentarz