robik5, Obejrzyj dokładnie przewody. Od wtyczki na głowicy, do samego kompa. A najlepiej posprawdzaj miernikiem przejścia na poszczególnych przewodach. Stawiam na zaśniedziałe styki lub przetarty/przełamany przewód we wiązce.
O2 szarpie czy to pompowtryskiwacz
Zwiń
X
-
właśnie nad tym sie zastanawiałem, dlatego interesuje mnie czy uszkodzenie wtryskiwacza moze objawiac sie okresowym problemem i czy ma to cos wspołnego z błedem nr 3 czyli przerywaną pracą zaworu powrotu spalin?
[ Dodano: Sob 09 Sty, 10 23:42 ]
Witam, niestety nadal wracam do tematu mojego problemu... zostaly zamienione wrtyskiwacze 4 z 3 aby przekonać się czy to ten element jest powodem usterki - okazjue sie ze komputer ciagle zgłasza problem z 4 wtryskiwaczem... czy ktos ma jakies pomysły???
czy mógłbym prosic o podesłanie na priv schematu elektrycznego okablowania komputera z opisem i kolorstyka przewodów oraz złącz komputera?
Komentarz
-
-
odgrzebię wątek, bo zaczęło mi się coś podobnego robić
Silnik szarpie podczas przyspieszania, im wyższy bieg tym bardziej odczuwalnie
na luzie szarpania brak, błędów w kompie brak,
za to czarny dym przy przyspieszaniu i to konkretnie czarny
kilka dni temu raz to wystąpiło i się uspokoiło, ale teraz już cały czas szarpie, aż się
cała buda trzęsie, po przekroczeniu 3,5 tys rpm dużo mniej odczuwalne
i co to jest ? :?
i jeszcze mi się wydaje, że paliwa żre dużo więcej
które kanały zlogować?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Witam, w moim przypadku to byla wina komputera albo programu - wymienilem jedno i drugie i po problemie- tylko teraz odczuwalnie gorzej sie zbiera !!! auto nie bylo od nowosci w moich rekach wiec nie wiem czy ktos modyfikowal program czy tez wtryskiwacz podawał za duzo paliwa bo komputer zle nim sterowal np z powodu uszkdzenia elementów sterujacych w komputerze. Nie bylo oznak dymienia i kopcenia.
pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez robik5Nie bylo oznak dymienia i kopcenia.
które kanały zlogować, aby coś się dowiedzieć o wtrysku paliwa?
[ Dodano: Sob 09 Paź, 10 18:14 ]
pomierzyłem bloki 13 18 23
013 -0,20 -0,40 0,55 0,05
018 0 0 0 0
023 -50 -50 -30 -20
teoretycznie wszystko w normie
013 korekta dawki powinna być od -2,8 do 2,8
018 wszystko na 0
023 korekcja czasu wtrysku powinna być od -150 do 150
ktoś to zinterpretuje?
[ Dodano: Pon 11 Paź, 10 17:02 ]
walki ciąg dalszy
zdjąłem pokrywę zaworów i wszystko wygląda w normie
obejmy pompowtrysków dokręcone, przewody idealne
zrobiłem logowanie dynamiczne podczas jazdy i w sumie wszystko w normie
bipy na kanale 23 maksymalnie 50
natomiast korekcja dawki na kanale 13, na cylindrze 3 i 4 maxymalnie miała 3 mg/r (przy normie 2,8)
czy to oznacza, że coś się dzieje bardzo złego z pompkami 3 i 4 ?
ale takie dymienie z tyłu i spalanie duże jakby któraś pompka lała strumykiem
jak to sprawdzić?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Twelviale mi to wyszło na kompie
[ Dodano: Czw 11 Lis, 10 12:55 ]
wyciągnąłem pompwtryskiwacze, oczyściłem i założyłem nowe komplety uszczelek
założyłem, wyregulowałem, ustawiłem rozrząd na 0 st.
.... i dupa blada, dalej szarpie i dymi na czarno
na wszelki wypadek pojadę jeszcze preparatem LIQUID MOLLY do czyszczenia pompek
ale na 90% wykluczam układ zasilania paliwem
mam teorię, że czujnik obrotów wału G28 jest zjebany, chociaż komp nie pokazuje nic
ale jak nie ma synchronizacji z czujnikiem położenia wałka rozrządu to komputer wariuje prawdopodobnie
powalczę dzisiaj z czujnikiem G28.....
[ Dodano: Czw 25 Lis, 10 20:30 ]
walki ciąg dalszy
zdjęta skrzynia (niezła jatka w 4 butach - tak na marginesie)
wymieniony uszczelniacz z kołem impulsowym
wymieniony G28
przy okazji:
wymienione sprzęgło, koło dwumasowe, wysprzęglik
i wielki ch.j :shock:
nic się nie zmieniło :x
żadnych błędów, a dalej szarpie przy obciążeniu i kopci na czarno
za to żadnego grzechotania , ciągnięcia na sprzęgle i sprzęgiełko małym paluszkiem....
zastanawiam się co dalej? pompa tandemowa? wtryski? komputer?->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
witam mam to samo dokładnie identyczna sytuacja kopci na czarno w czasie jazdy nawet delikatnej i terepie silnikiem praktycznie w całym zakresie obrotow . Wczoraj w aso w Rzeszowie wymieniłem koło dwumasowe , egr jest ok . Nie znaleźli przyczyny . Jestem umówiony w przyszłym tygodniu u najlepszego gościa od diesli przez tel . Mówił cos ze moze cos byc z elektronika lub układem paliwowym po obiawach mówił ze pompowrtyski moga byc ok i szkoda wymieniać bo juz kilka takich przypadkow miał . Jak bede cos wiedział to napisze . PozdrawiamDSG
Komentarz
-
-
witam, u mnie już naprawione . Powodem dymienia i szarpania był " zjechany " wałek rozrządu i to konkretnie jednej krzywki już prawie nie było i popychacze zaworów też wymienione . Cała naprawa włącznie z paskiem rozrządu filtrami , olejem , kompletem uszczelek i czyszczeniem egr i całego układu dolotowego wyszła 2450 zł z bardzo dużym rabatem . Teraz jest wszystko w porządku i jak się okazało pompowtryskiwacze są w bardzo dobrej kondycji , turbo też . Mechanik powiedział że powodem uszkodzenia wałka rozrządu było słabe smarowanie ( chodzi o jakiś zaworek czy zaślepkę przez którą uciekało ciśnienie oleju ) powiedział również że jeszcze chwilę to turbinę też by trafiło . Mówił że to nie pierwszy raz już robił w golfach V . Pozdrawiam .DSG
Komentarz
-
-
krzynol, pompe baku sprawdzales? I byc moze ... pada Ci tandem pompa - zaciaga olej i miesza sie olej z paliwem - stad szarpanie i dymienie, chociaz olej bardziej na bialo sie kopci :?
krzynol, a skoro napisalem, to mozesz wiesz czy przy DSG tez jest taka jatka z wymiana czujnika polozenia walu :cry:Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez michael149witam, u mnie już naprawione . Powodem dymienia i szarpania był " zjechany " wałek rozrządu i to konkretnie jednej krzywki już prawie nie było i popychacze zaworów też wymienione
misiek^wro, ale ja już to naprawiłem ponad rok temu
skrzynia z 4x4 ciężko wyjąć bo jest wał napędowy, a w DSG nie ma->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
Komentarz