[O1] Wycieraczki - problem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • cezar262
    Classic
    • 2011
    • 35

    [O1] Wycieraczki - problem

    A u mnie taki wyjący i cichnący po chwili dźwięk po wyłączeniu silnika występuje podczas upałów. I u mnie wg. mojej obserwacji jest związany z klimą. Jak w dużym upale wyłączę silnik i jednocześnie wyłączy się klima, to przez chwile wyje. Jak nie używam klimy pod koniec jazdy - po wyłączeniu silnika jest cisza.
    cezar262
  • fidodido
    Rider
    • 2010
    • 440

    #2
    [O1] Wycieraczki - problem

    Witam
    Dziś rano z powodu opadów deszczu bylem zmuszony użyć wycieraczek.
    Tu pojawiła się niespodzianka ,podczas startu wycieraczek przy pracy wycieraczek czasowej słyszę tyknięcie za każdym razem gdy wycieraczka startuje i tak samo po powrocie jest tyknięcie.
    Przedtem tego nie było, co może być tego przyczyna i jak temu zaradzić.
    Czyżby jakiś przekaźnik do wymiany, tykanie wydobywa się spod kierownicy.?
    Auto: Skoda Octavia I
    Kolor: Srebrny
    Pojemność: 1,8T 20V
    Moc: 150KM
    Typ silnika: AGU
    Gaz: STAG-4

    Komentarz

    • sebu
      L&K
      • 2008
      • 1304
      • Octavia II (1Z3)
      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

      #3
      Zamieszczone przez fidodido
      Tu pojawiła się niespodzianka ,podczas startu wycieraczek przy pracy wycieraczek czasowej słyszę tyknięcie za każdym razem gdy wycieraczka startuje i tak samo po powrocie jest tyknięcie.
      jest to normalny objaw
      gdybyś nie mógł wyłączyć wycieraczek,to w tedy masz problem z przekaźnikiem.
      Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
      jak pomogłem to daj punkcik
      sprzęgło od G 60

      Komentarz

      • tomus7
        RS
        • 2010
        • 1896
        • Peugeot

        #4
        Zamieszczone przez sebu
        Zamieszczone przez fidodido
        Tu pojawiła się niespodzianka ,podczas startu wycieraczek przy pracy wycieraczek czasowej słyszę tyknięcie za każdym razem gdy wycieraczka startuje i tak samo po powrocie jest tyknięcie.
        jest to normalny objaw
        gdybyś nie mógł wyłączyć wycieraczek,to w tedy masz problem z przekaźnikiem.
        Potwierdzam tak ma być i jest to normalne :szeroki_usmiech
        ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
        http://www.bunkry.pl/pl/index.html
        a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
        http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
        Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

        Komentarz

        • fidodido
          Rider
          • 2010
          • 440

          #5
          to Panowie, panie, forumowicze dlaczego przy poprzednich opadach deszczy i używaniu w/w wycieraczek w systemie przerywanym to tzw. pykanie nie występowało.?
          I nie mówcie mi że wtedy nie słyszałem a teraz słyszę bo po zakupie auta szuka się wszystkich anomalii i skoro wtedy nie słyszałem to tego nie było.?
          Auto: Skoda Octavia I
          Kolor: Srebrny
          Pojemność: 1,8T 20V
          Moc: 150KM
          Typ silnika: AGU
          Gaz: STAG-4

          Komentarz

          • tomus7
            RS
            • 2010
            • 1896
            • Peugeot

            #6
            Zamieszczone przez fidodido
            to Panowie, panie, forumowicze dlaczego przy poprzednich opadach deszczy i używaniu w/w wycieraczek w systemie przerywanym to tzw. pykanie nie występowało.?
            I nie mówcie mi że wtedy nie słyszałem a teraz słyszę bo po zakupie auta szuka się wszystkich anomalii i skoro wtedy nie słyszałem to tego nie było.?
            Widocznie zwracałeś uwagę na coś innego iaskownica: :kwiat :hura
            :wink:
            ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
            http://www.bunkry.pl/pl/index.html
            a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
            http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
            Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

            Komentarz

            • fidodido
              Rider
              • 2010
              • 440

              #7
              jestem pewien, że nie
              Auto: Skoda Octavia I
              Kolor: Srebrny
              Pojemność: 1,8T 20V
              Moc: 150KM
              Typ silnika: AGU
              Gaz: STAG-4

              Komentarz

              • Misiekoctavia
                Elegance
                • 2005
                • 891

                #8
                Od zawszę słyszę przekaźnik podczas pracy przerywanej wycieraczek. Trochę mnie to cykanie czasem denerwuje jak lecę w deszczu w trasie i wycieraczki chodzą na najszybszym biegu pracy przerywanej.

                Komentarz

                • iwanowicz
                  Drive
                  • 2009
                  • 48

                  #9
                  U mnie jak tak głośniej zaczeło pykać to za jakiś czas przekaźnik się wysypał.

                  Komentarz

                  • sebu
                    L&K
                    • 2008
                    • 1304
                    • Octavia II (1Z3)
                    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez iwanowicz
                    U mnie jak tak głośniej zaczeło pykać to za jakiś czas przekaźnik się wysypał.
                    U mnie cykało chyba od początku,a przynajmniej tak mi się wydaje,jest to całkiem możliwe,że i u kolegifidodido, też padnie,skoro zaczął pracować głośniej.
                    Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                    jak pomogłem to daj punkcik
                    sprzęgło od G 60

                    Komentarz

                    • dragster
                      Elegance
                      • 2009
                      • 895
                      • Honda

                      #11
                      U mnie też tak tyka. iwanowicz, pls powiedz za ile mniej więcej taki przekaźnik i czy to dużo roboty lub czy można to samemu wymienić?
                      Silnik R18A2.
                      http://www.dadrl.org.uk
                      http://www.lightmare.org

                      Komentarz

                      • Space99
                        Rider
                        • 2008
                        • 275
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                        #12
                        I w poprzedniej i w obecnej Oktavi z 2002 było u mnie słychać. Przecież jeżeli nie jest niczym wygłuszony to musi go być słychać i słychać. Nie szukajcie dziury w ....
                        pozdrawiam Marcin

                        Moja obecna Okta a poprzednia na ALH

                        Komentarz

                        • sebu
                          L&K
                          • 2008
                          • 1304
                          • Octavia II (1Z3)
                          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                          • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                          #13
                          Zamieszczone przez Space99
                          Nie szukajcie dziury w ....

                          zgadzam się
                          Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                          jak pomogłem to daj punkcik
                          sprzęgło od G 60

                          Komentarz

                          • iwanowicz
                            Drive
                            • 2009
                            • 48

                            #14
                            Zamieszczone przez dragster
                            U mnie też tak tyka. iwanowicz, pls powiedz za ile mniej więcej taki przekaźnik i czy to dużo roboty lub czy można to samemu wymienić?
                            Ja zapłaciłem u elektryka sam. 100zł i niczego sie nie dotykałem, ale przekażnik tzw. zamiennik można kupic za koło 70zł (cena z alegro) no i wymiana też nie skomplikowana gdzieś tam pod kierownicą są te przekaźniki wypiąć i wstawić nowy, a jak wygląda to możesz na aukcji zobaczyć zdj. http://allegro.pl/przekaznik-wyciera...250817744.html

                            Komentarz

                            • maro21
                              Drive
                              • 2007
                              • 78

                              #15
                              TTTM

                              Komentarz

                              • fidodido
                                Rider
                                • 2010
                                • 440

                                #16
                                a ja nadal się upieram przy swoim ze był nie słyszalny a teraz mnie irytuje to pykanie. Prędzej obstawiałbym to ze przekaźnik zaczyna padać jutro będę u elektryka może zajrzy
                                Auto: Skoda Octavia I
                                Kolor: Srebrny
                                Pojemność: 1,8T 20V
                                Moc: 150KM
                                Typ silnika: AGU
                                Gaz: STAG-4

                                Komentarz

                                • gieniug66
                                  L&K
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 1100
                                  • Seat

                                  #17
                                  a u nie nic nie tyka przy prcy czasowej wycieraczek
                                  Życie jest piękne
                                  ...... tylko ludzie to ...

                                  Komentarz

                                  • tomus7
                                    RS
                                    • 2010
                                    • 1896
                                    • Peugeot

                                    #18
                                    Zamieszczone przez fidodido
                                    a ja nadal się upieram przy swoim ze był nie słyszalny a teraz mnie irytuje to pykanie. Prędzej obstawiałbym to ze przekaźnik zaczyna padać jutro będę u elektryka może zajrzy
                                    Kolega wyszukuje sobie problemy :wow
                                    ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                                    http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                                    a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                                    http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                                    Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                                    Komentarz

                                    • fidodido
                                      Rider
                                      • 2010
                                      • 440

                                      #19
                                      jak już mowa o problemach to dziś osunąłem problem w postaci styczników w drzwiach tzn wymienione i jest bomba
                                      Auto: Skoda Octavia I
                                      Kolor: Srebrny
                                      Pojemność: 1,8T 20V
                                      Moc: 150KM
                                      Typ silnika: AGU
                                      Gaz: STAG-4

                                      Komentarz

                                      • tomus7
                                        RS
                                        • 2010
                                        • 1896
                                        • Peugeot

                                        #20
                                        Zamieszczone przez fidodido
                                        jak już mowa o problemach to dziś osunąłem problem w postaci styczników w drzwiach tzn wymienione i jest bomba
                                        to styczniki w drzwiach były powodem tykania wycieraczki :shock: :?:
                                        ILE WYJAZDÓW TYLE POWROTÓW
                                        http://www.bunkry.pl/pl/index.html
                                        a gdy pomogłem, to nie bądź wiśnia i naciśnij POMÓGŁ.
                                        http://www.motostat.pl/user_images/16862/icon3.png
                                        Była SKODA 1 jest PEUGEOT 207

                                        Komentarz

                                        • tryton
                                          Elegance
                                          • 2008
                                          • 935

                                          #21
                                          A tak na marginesie w którym to modelu octavi montowali styczniki w drzwiach i do czego służyły :wink: :wink:

                                          Komentarz

                                          • fidodido
                                            Rider
                                            • 2010
                                            • 440

                                            #22
                                            mikro styczniki w zamku odpowiedzialne za zapalanie gaszenie światła w aucie i brzeczek zapalonych świateł. wtrącenie o mikro stycznikach było ap-ropo stwierdzenia o problemach
                                            Auto: Skoda Octavia I
                                            Kolor: Srebrny
                                            Pojemność: 1,8T 20V
                                            Moc: 150KM
                                            Typ silnika: AGU
                                            Gaz: STAG-4

                                            Komentarz

                                            • tryton
                                              Elegance
                                              • 2008
                                              • 935

                                              #23
                                              chodzi ci raczej o mikro wyłączniki bo styczniki to trochę inna bajka

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                u mnie raz po zalaniu wycieraczki nie chcialy sie wylaczyc, wtedy dopiero zaczalem zauwazac to tykanie, po naprawieniu jeszcze jakis czas "slyszalem" a teraz juz nie zwracam uwagi na przerywacz.

                                                Komentarz

                                                • Misiekoctavia
                                                  Elegance
                                                  • 2005
                                                  • 891

                                                  #25
                                                  fidodido, skoro twierdzisz, że wcześniej nie cykał to wymień go na nowy i po sprawie
                                                  Mi wycieraczki zaczęły wariować po wymianie mechanizmu na nowy. Teraz po muśnięciu wajhy od wycieraczek w dół potrafią one zrobić nawet 6 ruchów, a powinny tylko jeden, a w trakcie pracy przerywanej potrafią się zatrzymać wyżej niż powinny :roll:

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...