Zamieszczone przez blackrs
3000-4000 tys obrotow lapie jakas dziure???
Zwiń
X
-
podłącz pod kompa, moze trzeba przedmuchać turbo co by łopatki sie nie zapychały syfem, wez go troche po ekspresówce przegoń tak do czerwonego pola moze pomoze
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
kompa mam na stanie i nic nie pokazuje wlasnie w tym problem ze nic nie wyskakuje,a jezeli chodzi o zamulanie to napewno nie w moim przypadku hehe,czesto jest ganiana do 5.5tys po autostradzie
[ Dodano: Pon 03 Sty, 11 22:39 ]
przewaznie tak sie dzieje przy redukowaniu z 4 na 3 przy 3000 tys i wtedy czasami zalapie dola do 4000 tys a pozniej cisnie dobrze.
Komentarz
-
-
hmm, to dziwne, obserwuj i dawaj w palnik
a moze jest gdzies nieszczelnosć w układzie doładowania lub jakis zaworek sie przycina?
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
jak by sie to działo przy niskich obrotach to mozna by to uznac za turbo dziure ale przy powyzszych obrotach to ciekawe?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
wlasnie moze jakis zaworek tylko ktory ten N75 wymienilem.przewody podcisnieniowe sprawdzalem i sa wpozadku.jakis czas temu wlasnie dawalem w palnik i wywialo mi turbine i kolektor wydechowy nie wytrzymal i pekl hehe
[ Dodano: Pon 03 Sty, 11 22:56 ]
takie cos sie wlasnie dzieje od 3000 do 4000 tys obrotow.od dolu przyspiesza normalnie ale dojdzie do 3000 i czasami sie przymuli i przyspiesza dalej dziwna sprawa
[ Dodano: Pon 03 Sty, 11 23:13 ]
jutro sprawdze jeszcze przeplywomierz ale nie dawno go wymienilem na nowy i nie wydaje mi sie ze to bedzie on
Komentarz
-
-
Jeżeli masz turbo ze zmienną geometrią łopatek to może to morze przyrdzewiała gruszka która nim steruje.
Ps nie wiem czy w benzynie jest zmienna geometria łopatek także proszę się ze mnie nie śmiać, daje tylko propozycje do rozważenia.Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
!!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!

UNIDEN USER
Komentarz
-
-
tu masz linka jak zrobic logi http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=37472 jak zrobisz to wklej je zobaczymy cos moze znajdziemy . w 1.8t nie ma zmienej geometridiagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
to za co odpowiada grucha w 1.8t
takie małe ot german81 masz może opis blokówGdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
!!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!

UNIDEN USER
Komentarz
-
-
grucha jest odpowiedzialna za sterowanie zaworem WG w tej tabeli jest opis bloków do tdi http://www.clubtt.pl/ogallne/2599-di...t-vag-com.htmldiagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
Komentarz