Zamieszczone przez blackrs
3000-4000 tys obrotow lapie jakas dziure???
Zwiń
X
-
podłącz pod kompa, moze trzeba przedmuchać turbo co by łopatki sie nie zapychały syfem, wez go troche po ekspresówce przegoń tak do czerwonego pola moze pomozesuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
kompa mam na stanie i nic nie pokazuje wlasnie w tym problem ze nic nie wyskakuje,a jezeli chodzi o zamulanie to napewno nie w moim przypadku hehe,czesto jest ganiana do 5.5tys po autostradzie
[ Dodano: Pon 03 Sty, 11 22:39 ]
przewaznie tak sie dzieje przy redukowaniu z 4 na 3 przy 3000 tys i wtedy czasami zalapie dola do 4000 tys a pozniej cisnie dobrze.
Komentarz
-
-
hmm, to dziwne, obserwuj i dawaj w palnik a moze jest gdzies nieszczelnosć w układzie doładowania lub jakis zaworek sie przycina?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
jak by sie to działo przy niskich obrotach to mozna by to uznac za turbo dziure ale przy powyzszych obrotach to ciekawe?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
wlasnie moze jakis zaworek tylko ktory ten N75 wymienilem.przewody podcisnieniowe sprawdzalem i sa wpozadku.jakis czas temu wlasnie dawalem w palnik i wywialo mi turbine i kolektor wydechowy nie wytrzymal i pekl hehe
[ Dodano: Pon 03 Sty, 11 22:56 ]
takie cos sie wlasnie dzieje od 3000 do 4000 tys obrotow.od dolu przyspiesza normalnie ale dojdzie do 3000 i czasami sie przymuli i przyspiesza dalej dziwna sprawa
[ Dodano: Pon 03 Sty, 11 23:13 ]
jutro sprawdze jeszcze przeplywomierz ale nie dawno go wymienilem na nowy i nie wydaje mi sie ze to bedzie on
Komentarz
-
-
Jeżeli masz turbo ze zmienną geometrią łopatek to może to morze przyrdzewiała gruszka która nim steruje.
Ps nie wiem czy w benzynie jest zmienna geometria łopatek także proszę się ze mnie nie śmiać, daje tylko propozycje do rozważenia.Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
!!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!
UNIDEN USER
Komentarz
-
-
tu masz linka jak zrobic logi http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=37472 jak zrobisz to wklej je zobaczymy cos moze znajdziemy . w 1.8t nie ma zmienej geometridiagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
to za co odpowiada grucha w 1.8t
takie małe ot german81 masz może opis blokówGdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
!!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!
UNIDEN USER
Komentarz
-
-
grucha jest odpowiedzialna za sterowanie zaworem WG w tej tabeli jest opis bloków do tdi http://www.clubtt.pl/ogallne/2599-di...t-vag-com.htmldiagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
Komentarz