3000-4000 tys obrotow lapie jakas dziure???

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sellbroker
    Classic
    • 2011
    • 9

    3000-4000 tys obrotow lapie jakas dziure???

    Zamieszczone przez blackrs
    robsto to trzymaj te logo dla mnie ajakoś sie zgadamy to sie ustwaimy i odbiore jaka tam cena za nie?
    100€ - :diabelski_usmiech - limited edition.
  • rafal29
    Classic
    • 2010
    • 32

    #2
    3000-4000 tys obrotow lapie jakas dziure???

    moze mial to ktos cos takiego???przy przyspieszaniu na trzecim biegu pomiedzy 3000 a 4000 obrotow lapie czasami jakas dziure,przymuli na chwile i zaczyna przyspieszac.co to moze byc za przyczyna,z gory dziekuje i pozdrawiam!!!

    Komentarz

    • piramida
      RS
      • 2009
      • 12222
      • Superb III (3V3)

      #3
      podłącz pod kompa, moze trzeba przedmuchać turbo co by łopatki sie nie zapychały syfem, wez go troche po ekspresówce przegoń tak do czerwonego pola moze pomoze
      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

      Komentarz

      • rafal29
        Classic
        • 2010
        • 32

        #4
        kompa mam na stanie i nic nie pokazuje wlasnie w tym problem ze nic nie wyskakuje,a jezeli chodzi o zamulanie to napewno nie w moim przypadku hehe,czesto jest ganiana do 5.5tys po autostradzie

        [ Dodano: Pon 03 Sty, 11 22:39 ]
        przewaznie tak sie dzieje przy redukowaniu z 4 na 3 przy 3000 tys i wtedy czasami zalapie dola do 4000 tys a pozniej cisnie dobrze.

        Komentarz

        • piramida
          RS
          • 2009
          • 12222
          • Superb III (3V3)

          #5
          hmm, to dziwne, obserwuj i dawaj w palnik a moze jest gdzies nieszczelnosć w układzie doładowania lub jakis zaworek sie przycina?
          superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

          poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

          Komentarz

          • rafal29
            Classic
            • 2010
            • 32

            #6
            tak jak by potrzebowala chwilke na zastanowienie sie czy przyspieszyc czy nie?nie wiem co jej moze dolegac??

            Komentarz

            • piramida
              RS
              • 2009
              • 12222
              • Superb III (3V3)

              #7
              jak by sie to działo przy niskich obrotach to mozna by to uznac za turbo dziure ale przy powyzszych obrotach to ciekawe?
              superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

              poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

              Komentarz

              • rafal29
                Classic
                • 2010
                • 32

                #8
                wlasnie moze jakis zaworek tylko ktory ten N75 wymienilem.przewody podcisnieniowe sprawdzalem i sa wpozadku.jakis czas temu wlasnie dawalem w palnik i wywialo mi turbine i kolektor wydechowy nie wytrzymal i pekl hehe

                [ Dodano: Pon 03 Sty, 11 22:56 ]
                takie cos sie wlasnie dzieje od 3000 do 4000 tys obrotow.od dolu przyspiesza normalnie ale dojdzie do 3000 i czasami sie przymuli i przyspiesza dalej dziwna sprawa

                [ Dodano: Pon 03 Sty, 11 23:13 ]
                jutro sprawdze jeszcze przeplywomierz ale nie dawno go wymienilem na nowy i nie wydaje mi sie ze to bedzie on

                Komentarz

                • german81
                  L&K
                  • 2010
                  • 1414
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                  • BZB 1.8 TSI 160 KM

                  #9
                  zrób logi dynamiczne z bloku 2,31,115 moze to cos wniesie
                  diagnostyka vag 602-614-253

                  Komentarz

                  • rafal29
                    Classic
                    • 2010
                    • 32

                    #10
                    tylko jak te logi zrobic bo nie bardzo wiem?

                    Komentarz

                    • mikolaj93
                      Rider
                      • 2009
                      • 385
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                      #11
                      Jeżeli masz turbo ze zmienną geometrią łopatek to może to morze przyrdzewiała gruszka która nim steruje.
                      Ps nie wiem czy w benzynie jest zmienna geometria łopatek także proszę się ze mnie nie śmiać, daje tylko propozycje do rozważenia.
                      Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
                      !!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
                      Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!

                      UNIDEN USER

                      Komentarz

                      • rafal29
                        Classic
                        • 2010
                        • 32

                        #12
                        turbine wymienialem razem z grucha wsumie nie dawno i byla w bardzo dobrym stanie

                        Komentarz

                        • german81
                          L&K
                          • 2010
                          • 1414
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                          • BZB 1.8 TSI 160 KM

                          #13
                          tu masz linka jak zrobic logi http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=37472 jak zrobisz to wklej je zobaczymy cos moze znajdziemy . w 1.8t nie ma zmienej geometri
                          diagnostyka vag 602-614-253

                          Komentarz

                          • mikolaj93
                            Rider
                            • 2009
                            • 385
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                            #14
                            to za co odpowiada grucha w 1.8t
                            takie małe ot german81 masz może opis bloków
                            Gdyby ktoś potrzebował podpiąć Vas'a w Łodzi to mogę pomóc tel. 600683962 lub PW (+serwis)
                            !!!MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!
                            Panie władzo, wiem ze przekroczyłem prędkość, ale porostu... lubię za==e==alać!!!

                            UNIDEN USER

                            Komentarz

                            • rafal29
                              Classic
                              • 2010
                              • 32

                              #15
                              postaram sie to zrobic jutro jak bede do pracy cisna to na autostradzie zrobie i pokaze co wyszlo dzieki wielkie za wasz czas

                              Komentarz

                              • german81
                                L&K
                                • 2010
                                • 1414
                                • Octavia II combi (1Z5)
                                • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                • BZB 1.8 TSI 160 KM

                                #16
                                grucha jest odpowiedzialna za sterowanie zaworem WG w tej tabeli jest opis bloków do tdi http://www.clubtt.pl/ogallne/2599-di...t-vag-com.html
                                diagnostyka vag 602-614-253

                                Komentarz

                                • laurin
                                  Rider
                                  • 2009
                                  • 727

                                  #17
                                  Co prawda TDi ale ja miałem takie przymulenia w górnym zakresie obr (przyspieszał i zamulał, przyspieszał i zamulał) i winny był przepływomierz.

                                  Komentarz

                                  • krzysiek13
                                    L&K
                                    • 2010
                                    • 1155

                                    #18
                                    A może sprzęgło zaczyna się ślizgać?
                                    Octavia

                                    Komentarz

                                    Pracuję...