no panie super ale chyba zapomniałeś o listwach bocznych :wink: teraz obowiązkowo chip, gleba, wywalić tylnie napisy na klapie i jakoś to bedzie
Spadek mocy o połowe
Zwiń
X
-
Spadek mocy o połowe
po wymianie rozrządu i wyregulowaniu wtrysków - ciśnienie -auto niema polowy mocy spala ponad 10 litrów, żeby było ciekawiej to jeszcze twierdzą że takie było więc szukanie przyczyny to na mój kosz- czuje niesmak- bo nie kłamie żeby ktoś za friko robił a tak naprawdę to nie ma nadal diagnozy PROPOZYCJA program od nowa wgrać tylko w jaki sposób oni go sp........ i czego to ja mam płacić za nowe oprogramowanieani249
-
-
Zamieszczone przez k085z tego co pamiętam, jeżeli wartość na kompie jest stała, walnięty jest jeden z czujników temperatury. Tylko nie pamiętam gdzie był ten drugi. Przypomni ktoś?
Przy zmianie rozrządu mechanik nie zablokował wałka i przestawiony jest kąt wyprzedzenia wtrysku.Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez JanuszSzJak to gdzie? Tam,gdzie ten pierwszy
podaje na szefę jeden, a drugi do komputera
te czujniki lubią padać, szczególnie zamienniki, ale jak były wymieniane...
wiązka nie, bo by komputer szczekał
a właśnie a co w kompie?
OT: cześć Januszku, dawno Cię nie widziałem :szeroki_usmiech->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez krzynolJanuszSz napisał/a:
Jak to gdzie? Tam,gdzie ten pierwszy
dokładnie tak, to jest zintegrowany czujnik temperatury G62
podaje na szefę jeden, a drugi do komputera
te czujniki lubią padać, szczególnie zamienniki, ale jak były wymieniane...
wiązka nie, bo by komputer szczekał
a właśnie a co w kompie?
ten czujnik (G62) może też robić sceny razem z czujnikiem temp. paliwa - ten też do sprawdzenia.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ani249tylko jak teraz z tego wybrnąć
podjedź na najbliższego spota to zaraz coś wymyślą->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ani249tylko jak teraz z tego wybrnąć
Będziesz miała załatwioną sprawę zwiększonego spalania i spadku mocy.Potem zmień czujnik temperatury cieczy i załatwisz problem ciężkiego rozruchu.
A w tak zwanym międzyczasie wpisz w swoim opisie właściwy silnik.AUY :?: Tego nie było w O1Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
pewno ze to nie ten 1.9 tdi 1U - AGR
[ Dodano: Czw 27 Sty, 11 23:25 ]
oczywiscie 90KM
[ Dodano: Czw 03 Lut, 11 22:05 ]
Witam mam już odpowieć co dolegało skodzie po wymianie rozrządu
[ Dodano: Czw 03 Lut, 11 22:17 ]
Auto przed wizytą miało kopa spalało normalnie Niestety panowie nie WIEDZIELI jak rozwiązać problem ciężkiego zapalania WZIELI SIĘ ZA WTRYSKI REMONTOWALI USTAWIALI CIŚNIENIE NIE WIEDZĄC NAWET ŻE SĄ DWUSTOPNIOWE POCIAPALI JAKIMŚ KLEJEM (bez mojej zgody jakiejkolwiek konsultacji)------EFEKT WSZYSTKO Z WTRYSKÓW DO WYWALENIA KOŃCÓWKI DO WYMIANY iiiiiii AUTO WRÓCIŁO DO NORMY.Pisze bo może przeczyta to jakiś wszechwiedzący MECHANIK niech wie że klienci zaczną pociągać ich do odpowiedzialności za PARTACTWA to tyle z mojego zderzenia się z rzeczywistościąani249
Komentarz
-
Komentarz