[O1] Swap hamulców z octavii I RS do octavii I 1.9 TDI ASZ

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kabanos
    RS
    • 2011
    • 4544
    • Octavia I combi (1U5)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #26
    Dawno już zapomniałem o tym temacie. Faktycznie bujanie się ze zmianą hebli ponad miesiąc to lekka przesada. Ale teraz to pewnie hample jak złoto!?

    >>>moja srebrna kombi strzała<<<

    Komentarz

    • owen
      Rider
      • 2010
      • 482

      #27
      Panowie odgrzewam kotleta,mam zamiar zmienić moje tarcze 288 na 312 j jak wiadomo potrzebne będą jarzma pod 312.Problem polega na ich dostępności choćby na allegro ale znalazłem takie dwie aukcje co prawda sprzedawcy sprzedają kompletne zaciski ale.....


      i co wy na to,jeżeli udało by mi się kupić same jarzma byłoby ok i mam nadzieję że obejdzie się bez przygód naszego kolegi bo bym się chyba zaj.....ał
      MOCY PRZYBYWAJ

      Komentarz

      • misiek^wro
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 8321

        #28
        owen, w tym drugim "miszczunio" jakis fotke pstrykal. Te drugie to 312 kpl set. Zmecz goscia, zeby sprzedal Ci bez tych bezuzytecznych tarcz i innych gratow.
        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


        Komentarz

        • owen
          Rider
          • 2010
          • 482

          #29
          najchętniej bym go zmęczył by mi sprzedał same jarzma,ale znając życie będzie chciał wszystko w komplecie :?
          MOCY PRZYBYWAJ

          Komentarz

          • misiek^wro
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 8321

            #30
            owen, podrzuc mi numery jarzm tutaj w tym watku, poszukam w CZ ori nowe.
            Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
            Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
            ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

            TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


            Komentarz

            • owen
              Rider
              • 2010
              • 482

              #31
              dokładnie tak:
              jarzmo zacisku z trzpieniami prowadzącymi 1U0 615 125
              można by jeszcze blachę osłaniającą tarcze
              1JO 615 311A
              1J0 615 312B
              oczywiście strona lewa i prawa a jarzmo ma tylko jeden numer :?
              MOCY PRZYBYWAJ

              Komentarz

              • navigator
                Rider
                • 2009
                • 583
                • Volkswagen

                #32
                Zamieszczone przez misiek^wro
                owen, podrzuc mi numery jarzm tutaj w tym watku, poszukam w CZ ori nowe.

                ...no ba, numery rzecz ważna..... bo siem zdziwić czasami można... :hehe: :hehe: :hehe:

                OT , "eksykjuzimła"
                >>E<< by Ali, defibrylator by DGW

                Komentarz

                • misiek^wro
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 8321

                  #33
                  navigator, true
                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                  Komentarz

                  • guajava
                    Rider
                    • 2010
                    • 343

                    #34
                    owen jak uda Ci się zmienić to wezmę Twoje heble
                    "Łapię chwile ulotne jak ulotka ,ulotne chwile łapię jak fotka..."

                    Komentarz

                    • owen
                      Rider
                      • 2010
                      • 482

                      #35
                      Zamieszczone przez guajava
                      owen jak uda Ci się zmienić to wezmę Twoje heble
                      to ile dajesz :szeroki_usmiech
                      MOCY PRZYBYWAJ

                      Komentarz

                      • misiek^wro
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 8321

                        #36
                        guajava, w 280 mm na 288 tak latwo nie przejdziesz.

                        Potrzebne sa cale jarzma, zaciski + wahacz :twisted:
                        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                        Komentarz

                        • kamel1980
                          Rider
                          • 2009
                          • 304

                          #37
                          Zamieszczone przez misiek^wro
                          Potrzebne sa cale jarzma, zaciski + wahacz :twisted:
                          A po co Ci wahacz?
                          W O1 do zmiany z 280 na 288/312 potrzeba:
                          - zwrotnice
                          - jarzma
                          - zaciski
                          - tarcze i klocki

                          Komentarz

                          • misiek^wro
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 8321

                            #38
                            kamel1980, naturalnie chodzilo o zwrotnice :P
                            Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                            Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                            ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                            TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                            Komentarz

                            • guajava
                              Rider
                              • 2010
                              • 343

                              #39
                              Zamieszczone przez owen
                              to ile dajesz :szeroki_usmiech
                              nie mam pojęcia ile wart taki zestaw

                              Zamieszczone przez kamel1980
                              W O1 do zmiany z 280 na 288/312 potrzeba:
                              - zwrotnice
                              - jarzma
                              - zaciski
                              taki zestaw bd miał owen?
                              "Łapię chwile ulotne jak ulotka ,ulotne chwile łapię jak fotka..."

                              Komentarz

                              • owen
                                Rider
                                • 2010
                                • 482

                                #40
                                bez zwrotnic
                                MOCY PRZYBYWAJ

                                Komentarz

                                • neox
                                  Drive
                                  • 2006
                                  • 65

                                  #41
                                  U mnie podobne objawy:
                                  -pedał wpada do podłogi i jest sprężysty
                                  -skuteczność hamowania żadna
                                  -pedał łapie przy samym dole

                                  Co zostało zrobione:
                                  -wymieniona pompa hamulcowa
                                  -wymieniona pompa ABS
                                  -rozebrane zaciski przód tył i wymiana wszytkich gumek
                                  -wymienione przewody hamulcowe przód
                                  -odpowietrzane setki razy z komputerem ( VAG) i tradycyjnie, nawet 2 razy w ASO
                                  -tarcze, klocki
                                  -sprawdzone ciśnienie z pompy Vacum - OK
                                  -zaślepiany tył przy wyjściu z pompy ABS- pedał był wtedy twardy.
                                  -na zgaszonym pedał twardy po kilku naciśnięciach

                                  Nic nie pomogło dalej jest kicha.
                                  Przód Zaciski FSIII 280mm ATE PD klocki EBC Green Stuff
                                  Tył 232mm Brembo klocki Ferrodo

                                  PROSZĘ O POMOC :?
                                  Co to za zaworek o którym była mowa koło pompy ABS ? Tam jest tylko zawór zwrotny na przewodzie do serwa.

                                  Komentarz

                                  • guajava
                                    Rider
                                    • 2010
                                    • 343

                                    #42
                                    sry za odgrzanie makaronu ...


                                    czy z mojego AGR'a podejdą przewody do nowych hebli z ASZ czyli te 288?

                                    wsio mam (zaciski, oslony tarcz, jarzmy) oprócz zwrotnic.

                                    Wg etki to 1J0407255AH oraz 1J0407256AH L/P.

                                    przy zwrotnicach trzeba na coś zwrócić uwagę?


                                    dzięki i pozdrawiam

                                    [ Dodano: Czw 14 Lip, 11 06:37 ]
                                    nikt nic nie wie?
                                    "Łapię chwile ulotne jak ulotka ,ulotne chwile łapię jak fotka..."

                                    Komentarz

                                    • starozytny
                                      Classic
                                      • 2009
                                      • 33

                                      #43
                                      koledzy sorki ale bylem na wyjezdie dluzszym i nie odwiedzalem forum dluzszy czas ale widze ze nie tylko ja mialem taki problem (krwawica)

                                      generalnie z moimi hamulcami, jak pisalem kilku mechanikow walczyło + vw płock = bezskutecznie

                                      naprawione zostały, ale nie do konca przez mojego kolege (zaworek)

                                      naprawione w 100 % dopiero przez chłopaków od tuningu mechanicznego TDI z Białegostoku (fahoo i nissin) niestety nie chca powiedziec jak i co, o kontakt z nimi dzwonic do mnie 604 559 780 Marcin.


                                      dodam tylko ze mod hamulcow u mnie na 312/288 u mnie wyszedl okolo 3500 zł + 2,5 mca nie mialem auta, ale moze jestem rekordzista, albo ktos po drodze namieszal ostro z jakims szczegolem i przez to caly problem- nie wiem


                                      wiem tylko ze przez to o hamulcach w o1 troche juz wiem i w razie problemow koledzy z ocp smialo dzwonic, gdyz na forum bywam rzadko teraz, poniewaz są zniwa - pomoge, podpowiem.

                                      Pozdrawiam

                                      [ Dodano: Pią 22 Lip, 11 20:12 ]
                                      quajava widze że obaj słuchamy Paktofoniki (jeszcze)
                                      „Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł”

                                      "A jeśli czegoś się nie da zrobić - znajdź kogoś, kto o tym nie wie. Przyjdzie i to zrobi."

                                      Czarny Rider, kręcący się w okolicach Płocka

                                      Komentarz

                                      • owen
                                        Rider
                                        • 2010
                                        • 482

                                        #44
                                        Zamieszczone przez starozytny
                                        dodam tylko ze mod hamulcow u mnie na 312/288 u mnie wyszedl okolo 3500 zł + 2,5 mca nie mialem auta, ale moze jestem rekordzista, albo ktos po drodze namieszal ostro z jakims szczegolem i przez to caly problem- nie wiem
                                        nie będę się rozpisywał ale mnie wyszło podobnie i po tygodniu na docieraniu całego nowego zestawu....pierd....neło serwo i trzeba było kupic w aso i teraz jeszcze niedomaga popa vacum-ja to się chyba potnę :evil: z tyłu masz 288?
                                        MOCY PRZYBYWAJ

                                        Komentarz

                                        • Damian_krk
                                          Classic
                                          • 2011
                                          • 33

                                          #45
                                          spróbuj odpowietrzyć układ zaczynając od najdalszego zacisku hamulcowego ale na odpalonym silniku, a druga sprawa to sprawdź czy wszystkie odpowietrzniki sa na górze zacisku.

                                          Komentarz

                                          • kabanos
                                            RS
                                            • 2011
                                            • 4544
                                            • Octavia I combi (1U5)
                                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                            #46
                                            Zamieszczone przez Damian_krk
                                            spróbuj odpowietrzyć układ zaczynając od najdalszego zacisku hamulcowego ale na odpalonym silniku, a druga sprawa to sprawdź czy wszystkie odpowietrzniki sa na górze zacisku.
                                            Sprawa dawno rozwiązana kolego. Wiem że chcesz pomóc, ale bez przesady :wink:

                                            >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                                            Komentarz

                                            • starozytny
                                              Classic
                                              • 2009
                                              • 33

                                              #47
                                              Zamieszczone przez owen
                                              Zamieszczone przez starozytny
                                              dodam tylko ze mod hamulcow u mnie na 312/288 u mnie wyszedl okolo 3500 zł + 2,5 mca nie mialem auta, ale moze jestem rekordzista, albo ktos po drodze namieszal ostro z jakims szczegolem i przez to caly problem- nie wiem
                                              nie będę się rozpisywał ale mnie wyszło podobnie i po tygodniu na docieraniu całego nowego zestawu....pierd....neło serwo i trzeba było kupic w aso i teraz jeszcze niedomaga popa vacum-ja to się chyba potnę :evil: z tyłu masz 288?
                                              nie zostały oryginalne z tyłu bo jeden zacisk był do regeneracji i juz nie mialem sily ani checi sie w to bawic


                                              te wszystkie modyfikacje sa fajne pod warunkiem ze ktos ma za duzo czasu, pieniędzy i nerwy ze stali


                                              ano i juz nigdy nie kupie uzywanej czesci do samochodu.
                                              „Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł”

                                              "A jeśli czegoś się nie da zrobić - znajdź kogoś, kto o tym nie wie. Przyjdzie i to zrobi."

                                              Czarny Rider, kręcący się w okolicach Płocka

                                              Komentarz

                                              • owen
                                                Rider
                                                • 2010
                                                • 482

                                                #48
                                                Zamieszczone przez starozytny
                                                ano i juz nigdy nie kupie uzywanej czesci do samochodu
                                                z tymi używkami to różnie bywa za nimi przemawia cena i pochodzenie czyli innymi słowy jeśli oryginał,nowe to zawsze nowe ale bardzo słono kosztuje zwłaszcza w ASO :evil:
                                                MOCY PRZYBYWAJ

                                                Komentarz

                                                • fahoovnik
                                                  Drive
                                                  • 2010
                                                  • 41

                                                  #49
                                                  Witam
                                                  To my byliśmy autorami usunięcia usterki
                                                  Z wiadomych przyczyn nie moge powiedzieć co dokłądnie było z autem Marcina ale gdyby auto trafiło od razu do nas nie było by az takich problemów...ale ale znaczna odległość dzieli nas co podraża koszty tuningu..jednak nie do końca to prawda.... :diabelski_usmiech


                                                  pod autem leżeliśmy 3 dni wiec pieniadze uczciwie zarobione :P

                                                  ps.Marcin jedź do tych wszystkich mechaników i odbierz swoje pieniadze,bo oni nic nie zrobili...
                                                  to wstyd abyśmy tłoczek z zacisku rwali żabką :?
                                                  SPRZEDAM: sprzedam TURBINY BRD do tuningu1.9TDI nie regenerowane GG 7577066

                                                  Komentarz

                                                  • xman750
                                                    Rider
                                                    • 2011
                                                    • 322

                                                    #50
                                                    wiem że temat stary jak świat ale mam pytanie planuję swapa hamulców na 288mm w O1, czy poza zwrotnicami jarzmami, zaciskami, tarczami, klockami coś jeszcze będę potrzebował ? czy przewody hamulcowe podejdą bez problemu ? wydaje mi się też że mam walniętą pompę hamulcową bo lewy zacisk szybciej odpuszcza niż prawy a właściwie prawy nigdy nei odpuszcza do końca, słychać pisk klocka i zawsze po ostrzejszym pałowaniu prawe koło jest zdecydowanie bardziej gorące jak lewe, z tego co zauważyłem to kiedy słysze pisk klocka z prawej strony i podniosę pedał hamulca nogą do góry to on ustępuje wnioskuję więc że tłok pompy nie cofa się wystarczająca daleko, niestety regulacja długości trzpienia w serwie juz się skończył więc chyba czas wymienić pompę pytanie czy da sie wymienić ją od razu na jakąś wydajniejszą ? która podejdzie P&P ?

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...