[O1] Swap hamulców z octavii I RS do octavii I 1.9 TDI ASZ

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kabanos
    RS
    • 2011
    • 4544
    • Octavia I combi (1U5)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #26
    Dawno już zapomniałem o tym temacie. Faktycznie bujanie się ze zmianą hebli ponad miesiąc to lekka przesada. Ale teraz to pewnie hample jak złoto!?

    >>>moja srebrna kombi strzała<<<

    Komentarz

    • owen
      Rider
      • 2010
      • 482

      #27
      Panowie odgrzewam kotleta,mam zamiar zmienić moje tarcze 288 na 312 j jak wiadomo potrzebne będą jarzma pod 312.Problem polega na ich dostępności choćby na allegro ale znalazłem takie dwie aukcje co prawda sprzedawcy sprzedają kompletne zaciski ale.....
      Dział Motoryzacja na Allegro. Twoje auto zawsze sprawne! Kliknij i przenieś się w świat samochodów, motocykli, ciężarówek, autobusów i samochodów dostawczych z częściami i akcesoriami do nich.

      Dział Motoryzacja na Allegro. Twoje auto zawsze sprawne! Kliknij i przenieś się w świat samochodów, motocykli, ciężarówek, autobusów i samochodów dostawczych z częściami i akcesoriami do nich.

      i co wy na to,jeżeli udało by mi się kupić same jarzma byłoby ok i mam nadzieję że obejdzie się bez przygód naszego kolegi bo bym się chyba zaj.....ał
      MOCY PRZYBYWAJ

      Komentarz

      • misiek^wro
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 8321

        #28
        owen, w tym drugim "miszczunio" jakis fotke pstrykal. Te drugie to 312 kpl set. Zmecz goscia, zeby sprzedal Ci bez tych bezuzytecznych tarcz i innych gratow.
        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


        Komentarz

        • owen
          Rider
          • 2010
          • 482

          #29
          najchętniej bym go zmęczył by mi sprzedał same jarzma,ale znając życie będzie chciał wszystko w komplecie :?
          MOCY PRZYBYWAJ

          Komentarz

          • misiek^wro
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 8321

            #30
            owen, podrzuc mi numery jarzm tutaj w tym watku, poszukam w CZ ori nowe.
            Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
            Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
            ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

            TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


            Komentarz

            • owen
              Rider
              • 2010
              • 482

              #31
              dokładnie tak:
              jarzmo zacisku z trzpieniami prowadzącymi 1U0 615 125
              można by jeszcze blachę osłaniającą tarcze
              1JO 615 311A
              1J0 615 312B
              oczywiście strona lewa i prawa a jarzmo ma tylko jeden numer :?
              MOCY PRZYBYWAJ

              Komentarz

              • navigator
                Rider
                • 2009
                • 583
                • Volkswagen

                #32
                Zamieszczone przez misiek^wro
                owen, podrzuc mi numery jarzm tutaj w tym watku, poszukam w CZ ori nowe.

                ...no ba, numery rzecz ważna..... bo siem zdziwić czasami można... :hehe: :hehe: :hehe:

                OT , "eksykjuzimła"
                >>E<< by Ali, defibrylator by DGW

                Komentarz

                • misiek^wro
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 8321

                  #33
                  navigator, true
                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                  Komentarz

                  • guajava
                    Rider
                    • 2010
                    • 343

                    #34
                    owen jak uda Ci się zmienić to wezmę Twoje heble
                    "Łapię chwile ulotne jak ulotka ,ulotne chwile łapię jak fotka..."

                    Komentarz

                    • owen
                      Rider
                      • 2010
                      • 482

                      #35
                      Zamieszczone przez guajava
                      owen jak uda Ci się zmienić to wezmę Twoje heble
                      to ile dajesz :szeroki_usmiech
                      MOCY PRZYBYWAJ

                      Komentarz

                      • misiek^wro
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 8321

                        #36
                        guajava, w 280 mm na 288 tak latwo nie przejdziesz.

                        Potrzebne sa cale jarzma, zaciski + wahacz :twisted:
                        Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                        Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                        ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                        TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                        Komentarz

                        • kamel1980
                          Rider
                          • 2009
                          • 304

                          #37
                          Zamieszczone przez misiek^wro
                          Potrzebne sa cale jarzma, zaciski + wahacz :twisted:
                          A po co Ci wahacz?
                          W O1 do zmiany z 280 na 288/312 potrzeba:
                          - zwrotnice
                          - jarzma
                          - zaciski
                          - tarcze i klocki

                          Komentarz

                          • misiek^wro
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 8321

                            #38
                            kamel1980, naturalnie chodzilo o zwrotnice :P
                            Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                            Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                            ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                            TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                            Komentarz

                            • guajava
                              Rider
                              • 2010
                              • 343

                              #39
                              Zamieszczone przez owen
                              to ile dajesz :szeroki_usmiech
                              nie mam pojęcia ile wart taki zestaw

                              Zamieszczone przez kamel1980
                              W O1 do zmiany z 280 na 288/312 potrzeba:
                              - zwrotnice
                              - jarzma
                              - zaciski
                              taki zestaw bd miał owen?
                              "Łapię chwile ulotne jak ulotka ,ulotne chwile łapię jak fotka..."

                              Komentarz

                              • owen
                                Rider
                                • 2010
                                • 482

                                #40
                                bez zwrotnic
                                MOCY PRZYBYWAJ

                                Komentarz

                                • neox
                                  Drive
                                  • 2006
                                  • 65

                                  #41
                                  U mnie podobne objawy:
                                  -pedał wpada do podłogi i jest sprężysty
                                  -skuteczność hamowania żadna
                                  -pedał łapie przy samym dole

                                  Co zostało zrobione:
                                  -wymieniona pompa hamulcowa
                                  -wymieniona pompa ABS
                                  -rozebrane zaciski przód tył i wymiana wszytkich gumek
                                  -wymienione przewody hamulcowe przód
                                  -odpowietrzane setki razy z komputerem ( VAG) i tradycyjnie, nawet 2 razy w ASO
                                  -tarcze, klocki
                                  -sprawdzone ciśnienie z pompy Vacum - OK
                                  -zaślepiany tył przy wyjściu z pompy ABS- pedał był wtedy twardy.
                                  -na zgaszonym pedał twardy po kilku naciśnięciach

                                  Nic nie pomogło dalej jest kicha.
                                  Przód Zaciski FSIII 280mm ATE PD klocki EBC Green Stuff
                                  Tył 232mm Brembo klocki Ferrodo

                                  PROSZĘ O POMOC :?
                                  Co to za zaworek o którym była mowa koło pompy ABS ? Tam jest tylko zawór zwrotny na przewodzie do serwa.

                                  Komentarz

                                  • guajava
                                    Rider
                                    • 2010
                                    • 343

                                    #42
                                    sry za odgrzanie makaronu ...


                                    czy z mojego AGR'a podejdą przewody do nowych hebli z ASZ czyli te 288?

                                    wsio mam (zaciski, oslony tarcz, jarzmy) oprócz zwrotnic.

                                    Wg etki to 1J0407255AH oraz 1J0407256AH L/P.

                                    przy zwrotnicach trzeba na coś zwrócić uwagę?


                                    dzięki i pozdrawiam

                                    [ Dodano: Czw 14 Lip, 11 06:37 ]
                                    nikt nic nie wie?
                                    "Łapię chwile ulotne jak ulotka ,ulotne chwile łapię jak fotka..."

                                    Komentarz

                                    • starozytny
                                      Classic
                                      • 2009
                                      • 33

                                      #43
                                      koledzy sorki ale bylem na wyjezdie dluzszym i nie odwiedzalem forum dluzszy czas ale widze ze nie tylko ja mialem taki problem (krwawica)

                                      generalnie z moimi hamulcami, jak pisalem kilku mechanikow walczyło + vw płock = bezskutecznie

                                      naprawione zostały, ale nie do konca przez mojego kolege (zaworek)

                                      naprawione w 100 % dopiero przez chłopaków od tuningu mechanicznego TDI z Białegostoku (fahoo i nissin) niestety nie chca powiedziec jak i co, o kontakt z nimi dzwonic do mnie 604 559 780 Marcin.


                                      dodam tylko ze mod hamulcow u mnie na 312/288 u mnie wyszedl okolo 3500 zł + 2,5 mca nie mialem auta, ale moze jestem rekordzista, albo ktos po drodze namieszal ostro z jakims szczegolem i przez to caly problem- nie wiem


                                      wiem tylko ze przez to o hamulcach w o1 troche juz wiem i w razie problemow koledzy z ocp smialo dzwonic, gdyz na forum bywam rzadko teraz, poniewaz są zniwa - pomoge, podpowiem.

                                      Pozdrawiam

                                      [ Dodano: Pią 22 Lip, 11 20:12 ]
                                      quajava widze że obaj słuchamy Paktofoniki (jeszcze)
                                      „Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł”

                                      "A jeśli czegoś się nie da zrobić - znajdź kogoś, kto o tym nie wie. Przyjdzie i to zrobi."

                                      Czarny Rider, kręcący się w okolicach Płocka

                                      Komentarz

                                      • owen
                                        Rider
                                        • 2010
                                        • 482

                                        #44
                                        Zamieszczone przez starozytny
                                        dodam tylko ze mod hamulcow u mnie na 312/288 u mnie wyszedl okolo 3500 zł + 2,5 mca nie mialem auta, ale moze jestem rekordzista, albo ktos po drodze namieszal ostro z jakims szczegolem i przez to caly problem- nie wiem
                                        nie będę się rozpisywał ale mnie wyszło podobnie i po tygodniu na docieraniu całego nowego zestawu....pierd....neło serwo i trzeba było kupic w aso i teraz jeszcze niedomaga popa vacum-ja to się chyba potnę :evil: z tyłu masz 288?
                                        MOCY PRZYBYWAJ

                                        Komentarz

                                        • Damian_krk
                                          Classic
                                          • 2011
                                          • 33

                                          #45
                                          spróbuj odpowietrzyć układ zaczynając od najdalszego zacisku hamulcowego ale na odpalonym silniku, a druga sprawa to sprawdź czy wszystkie odpowietrzniki sa na górze zacisku.

                                          Komentarz

                                          • kabanos
                                            RS
                                            • 2011
                                            • 4544
                                            • Octavia I combi (1U5)
                                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                            #46
                                            Zamieszczone przez Damian_krk
                                            spróbuj odpowietrzyć układ zaczynając od najdalszego zacisku hamulcowego ale na odpalonym silniku, a druga sprawa to sprawdź czy wszystkie odpowietrzniki sa na górze zacisku.
                                            Sprawa dawno rozwiązana kolego. Wiem że chcesz pomóc, ale bez przesady :wink:

                                            >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                                            Komentarz

                                            • starozytny
                                              Classic
                                              • 2009
                                              • 33

                                              #47
                                              Zamieszczone przez owen
                                              Zamieszczone przez starozytny
                                              dodam tylko ze mod hamulcow u mnie na 312/288 u mnie wyszedl okolo 3500 zł + 2,5 mca nie mialem auta, ale moze jestem rekordzista, albo ktos po drodze namieszal ostro z jakims szczegolem i przez to caly problem- nie wiem
                                              nie będę się rozpisywał ale mnie wyszło podobnie i po tygodniu na docieraniu całego nowego zestawu....pierd....neło serwo i trzeba było kupic w aso i teraz jeszcze niedomaga popa vacum-ja to się chyba potnę :evil: z tyłu masz 288?
                                              nie zostały oryginalne z tyłu bo jeden zacisk był do regeneracji i juz nie mialem sily ani checi sie w to bawic


                                              te wszystkie modyfikacje sa fajne pod warunkiem ze ktos ma za duzo czasu, pieniędzy i nerwy ze stali


                                              ano i juz nigdy nie kupie uzywanej czesci do samochodu.
                                              „Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł”

                                              "A jeśli czegoś się nie da zrobić - znajdź kogoś, kto o tym nie wie. Przyjdzie i to zrobi."

                                              Czarny Rider, kręcący się w okolicach Płocka

                                              Komentarz

                                              • owen
                                                Rider
                                                • 2010
                                                • 482

                                                #48
                                                Zamieszczone przez starozytny
                                                ano i juz nigdy nie kupie uzywanej czesci do samochodu
                                                z tymi używkami to różnie bywa za nimi przemawia cena i pochodzenie czyli innymi słowy jeśli oryginał,nowe to zawsze nowe ale bardzo słono kosztuje zwłaszcza w ASO :evil:
                                                MOCY PRZYBYWAJ

                                                Komentarz

                                                • fahoovnik
                                                  Drive
                                                  • 2010
                                                  • 41

                                                  #49
                                                  Witam
                                                  To my byliśmy autorami usunięcia usterki
                                                  Z wiadomych przyczyn nie moge powiedzieć co dokłądnie było z autem Marcina ale gdyby auto trafiło od razu do nas nie było by az takich problemów...ale ale znaczna odległość dzieli nas co podraża koszty tuningu..jednak nie do końca to prawda.... :diabelski_usmiech


                                                  pod autem leżeliśmy 3 dni wiec pieniadze uczciwie zarobione :P

                                                  ps.Marcin jedź do tych wszystkich mechaników i odbierz swoje pieniadze,bo oni nic nie zrobili...
                                                  to wstyd abyśmy tłoczek z zacisku rwali żabką :?
                                                  SPRZEDAM: sprzedam TURBINY BRD do tuningu1.9TDI nie regenerowane GG 7577066

                                                  Komentarz

                                                  • xman750
                                                    Rider
                                                    • 2011
                                                    • 322

                                                    #50
                                                    wiem że temat stary jak świat ale mam pytanie planuję swapa hamulców na 288mm w O1, czy poza zwrotnicami jarzmami, zaciskami, tarczami, klockami coś jeszcze będę potrzebował ? czy przewody hamulcowe podejdą bez problemu ? wydaje mi się też że mam walniętą pompę hamulcową bo lewy zacisk szybciej odpuszcza niż prawy a właściwie prawy nigdy nei odpuszcza do końca, słychać pisk klocka i zawsze po ostrzejszym pałowaniu prawe koło jest zdecydowanie bardziej gorące jak lewe, z tego co zauważyłem to kiedy słysze pisk klocka z prawej strony i podniosę pedał hamulca nogą do góry to on ustępuje wnioskuję więc że tłok pompy nie cofa się wystarczająca daleko, niestety regulacja długości trzpienia w serwie juz się skończył więc chyba czas wymienić pompę pytanie czy da sie wymienić ją od razu na jakąś wydajniejszą ? która podejdzie P&P ?

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...