[O1] NOTLAUF,a czysczenie EGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pawe.sadoch
    Drive
    • 2010
    • 58

    [O1] NOTLAUF,a czysczenie EGR

    Zainspirowany modem kolegi Mihau postanowiłem zrobić amatorski VT. U mnie w zderzaku jest już plaster miodu więc może by pasowało. Co o tym sądzicie. Może lepiej w kolor albo z chromem?
  • sebu
    L&K
    • 2008
    • 1304
    • Octavia II (1Z3)
    • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
    • CDAA 1.8 TSI 160 KM

    #2
    [O1] NOTLAUF,a czysczenie EGR

    Witam .
    Posiadam 01 z 98r. 110km.AHF
    Jechałem w zeszłym tygodniu nad Morze i oczywiście dopadła mnie zmora TDI NOTLAUF,do 120km/h i brak mocy.Czyściłem przed wyjazdem EGR,czy to może mieć wpływ na pracę TURBINY.
    Dziś gdy wracałem,spadek mocy był odczuwalny już od 90-100 km/h.
    Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
    jak pomogłem to daj punkcik
    sprzęgło od G 60

    Komentarz

    • Karql
      L&K
      • 2010
      • 1124

      #3
      Trzeba logi zrobić, bo inaczej to będzie tylko gdybanie.
      Było: 117,5KM / 238,9 Nm
      Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

      -> MOJA SKODA <-

      Komentarz

      • K_Popiel
        Rider
        • 2010
        • 608

        #4
        Czyszczenie EGR nie powinno mieć wpływu na pracę turbiny, odczyt błędu jaki spowodował przejście silnika w tryb awaryjny już nieco rozjaśni sprawę, nic nie zastąpi jednak logów.
        // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
        ------------------------------------------------------

        Komentarz

        • daneczek76
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 3642
          • Toyota

          #5
          może jak czyściłeś może gdzieś któryś wężyk podciśnienia lekko się zsunął(odłączył) lub uszkodziłeś naderwałeś sprawdź wężyki czy są szczelne, a logi swoja drogą.
          [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

          Komentarz

          • sebu
            L&K
            • 2008
            • 1304
            • Octavia II (1Z3)
            • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
            • CDAA 1.8 TSI 160 KM

            #6
            Zamieszczone przez daneczek76
            może jak czyściłeś może gdzieś któryś wężyk podciśnienia lekko się zsunął(odłączył) lub uszkodziłeś naderwałeś sprawdź wężyki czy są szczelne, a logi swoja drogą.
            Wężyki,też mogą mieć wpływ na tryb awaryjny :?:
            Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
            jak pomogłem to daj punkcik
            sprzęgło od G 60

            Komentarz

            • marekzu
              L&K
              • 2007
              • 1412
              • Superb II combi (3V5)

              #7
              oczywiscie ze moga miec wplyw - przez nie podcisnienie steruje kierwonicami w sprezarce

              Komentarz

              • sebu
                L&K
                • 2008
                • 1304
                • Octavia II (1Z3)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                #8
                To w takim razie wymienię wszystkie wężyki i zobaczymy co z tego wyjdzie :lol:
                Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                jak pomogłem to daj punkcik
                sprzęgło od G 60

                Komentarz

                • Krzylu
                  Rider
                  • 2008
                  • 256

                  #9
                  kompa trzeba podłączyć .ALbo n75 zamień z N18.

                  Komentarz

                  • looker
                    RS
                    • 2008
                    • 1886
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

                    #10
                    A te zawory to się zamienia całe fizycznie miejscami czy tylko wężyki ?
                    OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
                    SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

                    Komentarz

                    • Karql
                      L&K
                      • 2010
                      • 1124

                      #11
                      Zamieszczone przez looker
                      A te zawory to się zamienia całe fizycznie miejscami czy tylko wężyki ?
                      Jak Ci wężyki dostaną to wystarczy wężyki. Nie ma zbytnio sensu zamieniać miejscami, bo to jest tylko procedura diagnostyczna

                      Jak to zawór będzie przyczyną to można go spróbować reanimować:
                      Było: 117,5KM / 238,9 Nm
                      Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

                      -> MOJA SKODA <-

                      Komentarz

                      • spanky
                        Drive
                        • 2008
                        • 79

                        #12
                        zacznij od podpiecia Vaga i zrobienia logow, szkoda sobie brudzic rece ...
                        www.edc-tuning.pl
                        Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
                        https://www.facebook.com/edctuning

                        Komentarz

                        • sebu
                          L&K
                          • 2008
                          • 1304
                          • Octavia II (1Z3)
                          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                          • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                          #13
                          Kurcze,teraz już jest jeszcze gorzej,zamulony jest praktycznie od początku,a jak dojdzie do 90-120 km/h to łapie jeszcze tryb awaryjny.Niemam czasu za bardzo,żeby podjechać do mechaniora :x .
                          Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                          jak pomogłem to daj punkcik
                          sprzęgło od G 60

                          Komentarz

                          • piramida
                            RS
                            • 2009
                            • 12222
                            • Superb III (3V3)

                            #14
                            Zamieszczone przez sebu
                            Kurcze,teraz już jest jeszcze gorzej,zamulony jest praktycznie od początku,a jak dojdzie do 90-120 km/h to łapie jeszcze tryb awaryjny.Niemam czasu za bardzo,żeby podjechać do mechaniora :x .
                            wypierdziel go w piz...u i bedziesz miec spokój z egrem
                            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                            Komentarz

                            • Karql
                              L&K
                              • 2010
                              • 1124

                              #15
                              Zamieszczone przez piramida
                              wypierdziel go w piz...u i bedziesz miec spokój z egrem
                              To wcale takie proste nie jest Trzeba go jeszcze w mapach wyciąć
                              Było: 117,5KM / 238,9 Nm
                              Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

                              -> MOJA SKODA <-

                              Komentarz

                              • piramida
                                RS
                                • 2009
                                • 12222
                                • Superb III (3V3)

                                #16
                                Zamieszczone przez Karql
                                Zamieszczone przez piramida
                                wypierdziel go w piz...u i bedziesz miec spokój z egrem
                                To wcale takie proste nie jest Trzeba go jeszcze w mapach wyciąć
                                to jest oczywiste ale dla fachowca to chyba nie problem?
                                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                Komentarz

                                • Karql
                                  L&K
                                  • 2010
                                  • 1124

                                  #17
                                  Zamieszczone przez piramida
                                  to jest oczywiste ale dla fachowca to chyba nie problem?
                                  Ta, ale jak sebu, nie ma czasu do mechanika jechać to do fachowca tym bardziej :diabelski_usmiech
                                  Było: 117,5KM / 238,9 Nm
                                  Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

                                  -> MOJA SKODA <-

                                  Komentarz

                                  • piramida
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 12222
                                    • Superb III (3V3)

                                    #18
                                    Zamieszczone przez Karql
                                    Zamieszczone przez piramida
                                    to jest oczywiste ale dla fachowca to chyba nie problem?
                                    Ta, ale jak sebu, nie ma czasu do mechanika jechać to do fachowca tym bardziej :diabelski_usmiech
                                    to niech sie męczy dalej :P
                                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                    Komentarz

                                    • sebu
                                      L&K
                                      • 2008
                                      • 1304
                                      • Octavia II (1Z3)
                                      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                      • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Karql
                                      Ta, ale jak sebu, nie ma czasu do mechanika jechać to do fachowca tym bardziej :diabelski_usmiech
                                      Zamieszczone przez piramida
                                      to niech sie męczy dalej :P
                                      Hahahaha mądrale :wink:

                                      Dzwoniłem dzisiaj do kolegi robekcool i najbliższy termin to sobota tródno trzeba poczekać.
                                      Za podpowiedzią Karql, Przeczyściłem N75 i żadnej różnicy,ale tak jak pisaliście trzeba kompa podłączyć i wtedy będzie wiadomo co jest.
                                      Zastanawiam się czy przepływomierz jest ok :?,bo gdy go odłączę,to tak jak by żadnej różnicy niebyło,ale już sam niewiem.

                                      Chyba,że ktoś ma może czas z Wawki lub okolic,żeby podłączyć pod kompa autko i je sprawdzić . :lol: :szeroki_usmiech
                                      Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                                      jak pomogłem to daj punkcik
                                      sprzęgło od G 60

                                      Komentarz

                                      • Karql
                                        L&K
                                        • 2010
                                        • 1124

                                        #20
                                        Jakbyś miał przepływomierz zepsuty to byś miał cały czas auto zamulone. Ja tak miałem to jak po odpaleniu auta na 1 nie przekroczyłem 2k obrotów, to na 2 już bym tego nie zrobił. Maksymalna prędkość jaką osiągałem to było 100km/h i punto 1.2 miało lepszy start
                                        Było: 117,5KM / 238,9 Nm
                                        Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

                                        -> MOJA SKODA <-

                                        Komentarz

                                        • sebu
                                          L&K
                                          • 2008
                                          • 1304
                                          • Octavia II (1Z3)
                                          • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                          • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                          #21
                                          Karql,Już sam niewiem,czekam żeby podpiąć się pod kompa,mógłbym jechać gdzieś na komputer do kogoś innego,ale lepiej,gdy ta sama osoba naprawia i podłącza :wink:
                                          Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                                          jak pomogłem to daj punkcik
                                          sprzęgło od G 60

                                          Komentarz

                                          • Karql
                                            L&K
                                            • 2010
                                            • 1124

                                            #22
                                            sebu, najlepiej to sobie kup kabelek nawet głupiego viakena kkl usb za 25 zł do prostych diagnoz wystarczy.
                                            Było: 117,5KM / 238,9 Nm
                                            Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

                                            -> MOJA SKODA <-

                                            Komentarz

                                            • sebu
                                              L&K
                                              • 2008
                                              • 1304
                                              • Octavia II (1Z3)
                                              • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                                              • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                                              #23
                                              Mam stacjonarny komputer,więc kabelek niebardzo mi się przyda.
                                              Nie pij za kierownicą. Stukniesz kogoś w zderzak i sobie rozlejesz
                                              jak pomogłem to daj punkcik
                                              sprzęgło od G 60

                                              Komentarz

                                              • Krzylu
                                                Rider
                                                • 2008
                                                • 256

                                                #24
                                                Zamieszczone przez Karql
                                                Zamieszczone przez piramida
                                                wypierdziel go w piz...u i bedziesz miec spokój z egrem
                                                To wcale takie proste nie jest Trzeba go jeszcze w mapach wyciąć
                                                Przecież to AHF więc nie trzeba tego robić,to nie PD powyżej 2003roku.

                                                Komentarz

                                                • Karql
                                                  L&K
                                                  • 2010
                                                  • 1124

                                                  #25
                                                  Zamieszczone przez Krzylu
                                                  Przecież to AHF więc nie trzeba tego robić,to nie PD powyżej 2003roku.
                                                  Jeśli komuś nie przeszkadzają zaślepione dyndające węże od podciśnienia to nie trzeba
                                                  Było: 117,5KM / 238,9 Nm
                                                  Jest: 144 KM / 301,4 Nm by CompSport

                                                  -> MOJA SKODA <-

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...