piotrcar,
Schematy elektryczne-potrzebna pomoc
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez piotrcar000 979 227 E mam pytanko odnosnie tych pinow.czy to jest pin z kilometrowym kablem zakonczony oczkiem ze zlota???zadzwonilem dzisiaj do aso i za sztuke chca 27zl :? :?Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
kowal 2002, Ty jestes kumaty facet w tej calej elektryce, mozesz podac mi prosze nr pinu do zalaczenia pdc w puszce bezpiecznikow oraz numer pinu tego okraglego do sruby masowej ?
w zasadzie chyba tylko tego mi brakuje
Oraz jesli masz jakis prosty system "podpinania" sie juz do zarobionych kabli, bez wypinania sie z kostki to mozesz rowniez to mi zdradzic - bo ja delikatnie nacinam oslonke, podpinam kabel - owijam, a pozniej daje spooooro izolki :twisted: Nie chce w tym aucie robi fuszery, takze poprosze o radyByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
misiek^wro, w skrzynce są dwa rodzaje bezpieczników małe i duże.
Dla małych, piny są małe ( 2,8 mm ) i w zależności od przekroju przewodu jest:
000 979 021 przewód 0,5 mm2
000 979 133 przewód 1 mm2
000 979 225 przewód 2,5 mm2
Dla dużych ( pin 4,8mm ):
000 979 023 przewód 0,5 mm2
000 979 135 przewód 1 mm2
000 979 227 przewód 2,5 mm2
000 979 306 przewód 4 mm2
000 979 407 przewód 6 mm2
PDC wisi na dwóch bezpiecznikach ( nr. 11 i 18 czyli małych ) podłączonych dwoma przewodami 0,5mm i 0,35mm, czyli w twoim przypadku wystarczy jeden przewód serwisowy 000 979 021 lub 000 979 133.
Co do oczka to nie wiem które, ale są takie:
111 971 947 B A6,0 / 4,0 - 6,0 ( podejrzewam, że oznacza to śruba fi 6 przewód 4-6mm2
111 971 948 A8,0 / 4,0 - 6,0
111 971 949 A A4,0 / 1,5 - 2,5
111 971 949 B A6,0 / 1,5 - 2,5
ew. kup jakiekolwiek oczko elektryczne za 10 gr i też będzie OK.
A jeśli chodzi o podłączanie pod istniejące przewody to twój sposób jest w miarę ok pod warunkiem, że używasz dobrej izolacji ( takiej która z czasem się nie rozlepi ).
Ja wolę drugi sposób, czyli przecinam istniejący przewód, odizolowuje obie końcówki na długości ok. 7-8mm a ten trzeci dołączany na długości ok. 15 - 20mm. Potem ten dokładany przewód układam równolegle z tym przeciętym tak by końce izolacji były mniej więcej równo ( odizolowane odcinki są nierówne jeden ok. 8mm drugi 20mm ) i ten krótszy odizolowany odcinek owijam na tym dłuższym odizolowanym. Potem pokrywam cyną tą skrętkę i ten drugi koniec przeciętego wcześniej przewodu ( oczywiście przed cynowaniem trzeba te cieniutkie przewody z każdej linki skręcić ze sobą w palcach, żeby przy cynowaniu i lutowaniu poszczególne włoski się nie rozłaziły ). Jak już końcówki są pocynowane to zakładam koszulkę termokurczliwą ( często podwójnie cieńszą na ten pojedynczy i grubszą na ten podwójny przewód ) i przykładam/przymierzam do siebie obie końcówki przewodów. Ten dłuższy 20mm docinam z długości tak, żeby pasował na długość do odizolowanej części tego pojedynczego przewodu, przykładam do siebie ( tak żeby te pocynowane kawałki obu przewodów były obok siebie ) i lutuję. Potem nasuwam założoną wcześniej cienką koszulkę termokurczliwą, podgrzewam ją, chwilę czekam a potem to samo z tą grubszą.
I to tyle... Prościzna :diabelski_usmiech
EDIT MAICROFT:
http://www.vaglinks.com/Docs/Catalog...m_Audipins.pdf - spis pinow meskich i zenskich - moze sie przydacJest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Dzieki Panowie.
To moze teraz mi ktos powie, puszke mam na wierzchu, tylnia zaslepke wywalilem, co dalej?
Mam 1 kabelek, ktory ma tam isc - tj czarno fioletowy z wiazki PDC. Moze mi ktos jak dla laika napisac co z tym kabelkiem i co dalej? Bo jesli maja byc 2 bezp - to totalnie jestem jak dziecko we mgleByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
misiek^wro, rozumiem, że pisząc puszka masz na myśli skrzynkę bezpieczników?
Jak zdjąłeś tył to widzisz przewody i taki fioletowo różowy plastik - to jest blokada pinów. Trzeba ją przesunąć ( chyba do góry - zatrzask blokujący ją jest gdzieś z boku ) potem zwyczajnie wsuwasz od tyłu pin w odpowiednie miejsce. Pin zaskakuje tym metalowym wąsem ( już nie wypadnie ) a ty dodatkowo blokujesz całość tym różowym plastikiem i tyle.
EDIT
OK. Masz jeden przewód, bo pewnie wkładasz moduł od OIIFL, tak? ( bezpiecznik nr 6 )Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002OK. Masz jeden przewód, bo pewnie wkładasz moduł od OIIFL, tak? ( bezpiecznik nr 6 )
Czyli co, kupuje ten pin, podpinam go do tego 1 kabelka, odpinam blokade, wsadzam w nr 6 ( bedzie 1 gniazdo, czy dwa? ) zapinam blokade, wsadzam bezpiecznik w pole nr 6 od strony drzwi. Wszystko ?Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
misiek^wro, dokładnie to jest cała robota. W gnieździe będzie tylko miejsce na jeden pin, bo druga strona bezpiecznika jest zasilana z takiej jakby szyny/zwory ( czyli ileś tam pinów połączonych ze sobą fabrycznie - zresztą jak spojrzysz od strony bezpieczników na wolne miejsca to zobaczysz, że w niektórych są już piny, właśnie po jednej stronie "wolnego miejsca" - ty dokładasz tylko tą drugą stronę ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
kowal 2002, chodzi o pomoc
Wiazka polozona, najwiecej problemow mialem z dojsciem do peszla od strony silnika, pierw nie chcialy zejsc wycieraczki, pomogl olej motul i wlaczenie wycieraczek na full + lanie wody. Pozniej problemem okazal sie mechanizm wycieraczek - mam cale rece pociete, ale nie wyciagnalem dziada, tylko jakos odkrecilem i przeciagnalem wiazke.
Zaciagnalem ja na prawa strone auta - wsadzilem w worek i czeka na dalsze prace zwiazane z liftem.
Tyl gotowy, na dniach zapne czujniki, dzis chyba przylutuje kable can low i can high + zalatuje kable od przycisku :twisted:Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wro, najwiecej problemow mialem z dojsciem do peszla od strony silnika, pierw nie chcialy zejsc wycieraczki, pomogl olej motul i wlaczenie wycieraczek na full + lanie wody. Pozniej problemem okazal sie mechanizm wycieraczek - mam cale rece pociete, ale nie wyciagnalem dziada, tylko jakos odkrecilem i przeciagnalem wiazke.Moja była "Czarnula" O2 (swap 2.0 FSI)
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=33422
Komentarz
-
-
kowal 2002, nic o tym nie wiedzialem ... :cry:
Generalnie to nie wiem czy chce mi sie znow przez ten peszedl meczyc
Pewnie wycieraczki zejda lekko, ale odkrecenie peszla wiaze sie z odkreceniem mechanizmu wycieraczek, a to scierwo niezle mi rece pocharatalo :evil:
Teraz sam nie wiem co dalej :roll: Przodu jeszcze nie podlaczam, narazie bedzie w foliowce jezdzil pod podszybiem, jedyne co to podlacze tyl, zalatuje calosc i ... i tak nie bedzie dzialac bo bedzie error przodu :twisted:Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kowal 2002Zamieszczone przez piotrcartak caly czas tak mam w profilu.no to teraz mam problem
...
a te schematy tez bede nie aktualne czy tylko piny ktore podawales??
.....
Jeśli chodzi o hak to jest tylko jedna zmiana: OII bezpiecznik SC8 zmienia się w OIIFL na SC19 ( punkt A20 ).
A ten sygnał A18 do stopu jest na Centralnej elektryce wtyczka "C" 52 pinowa pin 17.
Alarm jest podłączony bezpośrednio do centralnej elektryki ( nie ma tych punktów B111 i B129 ).
Pozdrawiam
Komentarz
-
Komentarz