Głupoty opowiadają ci co twierdzę, że zimówka jest w zimę zawsze najlepsza... Na suchym i mokrym asfalcie w temp od 1 do 7 stopni Celsjusza (od 7 do 45 stopni też) opona letnia zapewnia krótszą drogę hamowania niż miękka zimówka z masą lamelli. Oczywiście, że zmieniam opony na zimę ale ze względu na o wiele lepszą jazdę po śniegu, lodzie i błocie pośniegowym.
[O2] TDI 170PS
Zwiń
X
-
[O2] TDI 170PS
Witam , od pewnego czasu borykam się z problemami z moim autkiem , a to niema mocy a to pali 1l na wolnych obrotach powoli tracę już chęć do posiadania go . No ale do rzeczy może ktoś z was będzie miał pojęcie jak przywrócić auto do porządnego stanu , Ostatnim razem został wymieniony zawór N75 po kilku miesiącach padło na przepływomierz też go wymieniłem auto nadal słabo jeździ , Turbo z logów wstaje przy 2100 chociaż powinno przy ~1750 . Najciekawsze w tym wszystkim jest to że od pewnego czasu moja skoda zachowuje się jak mercedes amg z systemem Launch Control na biegu jałowym wciskam pedał do końca a on trzyma równe 3tyś obr i koniec. Orientuje się ktoś co może być przyczyna tego wszystkiego ?
-
-
Zamieszczone przez AdamxaTak sztanga będzie lada dzień skrócona , czekam tylko na miejsce w zakładzie , ale bardziej martwią mnie te 3 tyś :?Best ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Adamxatylko jest ten problem że to jest zjawisko sporadyczne , raz jest raz go niemaBest ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Adamxadobra że spale to wiem ale dlaczego nie chce przekroczyć tych 3 tys ? mam drugie auto w domu i bez problemu to nim robięBest ET = 13.666
Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
PerfectService by DGW
http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/
Komentarz
-
-
Andja,
Z DPF chyba nie mam problemów ? bo nigdy nie wywalił mi kontrolki na blat że coś z nim nie tak , chociaż może to przez niego jest spadek mocy . 130k km , może czas go wywalić ? , a co do sztangi jeżeli dobrze zrozumiałem to odpowiada ona za wzbudzenie do życia turbiny , reguluje się ją śrubokrętem i jeżeli jest za mocno dokręcona to za późno rusza do działania ,
Komentarz
-
-
Adamxa, Podjedz do dobrego tunera, zrobi logi, zhamuje auto i wszystko będzie jasne, egra możesz wywalić, dpfa też, przy okazji wydaj 1500zł na program i auto zacznie jezdzić jak trzeba :wink:superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Adamxapiramida, to było by najlepsze rozwiązanie , ale na razie brak funduszy , może kiedyś ,superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez piramidajest jeszcze jeden patent na odmulenie auta, weż go dobrze rozgrzej i przegoń gdzieś solidnie po autostradzie moze mu sie polepszy--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
_______________________________________
Komentarz
-
-
Nie radze ruszac sztangi
tam nic nie ma prawa sie rozjechac. Jesli turbo wolniej wstaje a uklad podcisnien szczelny to w BMN winne sa w 99% pompowtryski. Zamiast powiedzmy 175KM i 360Nm na zdrowej serii po 150tys km czesto jest 130KM i 300Nm...
Turbo wolniej wstaje bo mniejsza dynamika spalin.
Skracajac sztange mozesz sobie tylko OB pogorszyc.
Czyszczenie ultradzwiekami pompek siemensa pozwala na powrot do 95-100% mocy fabrycznej, uwierz mi to naprawde pomagapozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
kabanos,
Nie no autko trase dostaje , i to dosyć często , ale wiesz jak to jest w mieście . tu trzeba na chwile zgasić żeby zaraz zapalić itd.
rob555,
He.. To teraz mnie troszkę zdziwiłeś . bo wiele osób na forum mówiło mi żeby regulował sztangę . może została za mocno dokręcona przy wymianie zaworu n75 ? , a co do pompowtrysków jak sprawdzić ich prawidłowe działanie ? ,
Komentarz
-
Komentarz