[O2] TDI 170PS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gipson112
    Classic
    • 2013
    • 9

    [O2] TDI 170PS

    Głupoty opowiadają ci co twierdzę, że zimówka jest w zimę zawsze najlepsza... Na suchym i mokrym asfalcie w temp od 1 do 7 stopni Celsjusza (od 7 do 45 stopni też) opona letnia zapewnia krótszą drogę hamowania niż miękka zimówka z masą lamelli. Oczywiście, że zmieniam opony na zimę ale ze względu na o wiele lepszą jazdę po śniegu, lodzie i błocie pośniegowym.
    Miłosz Nowak
  • Adamxa
    Drive
    • 2011
    • 57

    #2
    [O2] TDI 170PS

    Witam , od pewnego czasu borykam się z problemami z moim autkiem , a to niema mocy a to pali 1l na wolnych obrotach powoli tracę już chęć do posiadania go . No ale do rzeczy może ktoś z was będzie miał pojęcie jak przywrócić auto do porządnego stanu , Ostatnim razem został wymieniony zawór N75 po kilku miesiącach padło na przepływomierz też go wymieniłem auto nadal słabo jeździ , Turbo z logów wstaje przy 2100 chociaż powinno przy ~1750 . Najciekawsze w tym wszystkim jest to że od pewnego czasu moja skoda zachowuje się jak mercedes amg z systemem Launch Control na biegu jałowym wciskam pedał do końca a on trzyma równe 3tyś obr i koniec. Orientuje się ktoś co może być przyczyna tego wszystkiego ?

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      Adamxa, a zrobiłes to o czym ci pisałem w poprzednim temacie
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • Adamxa
        Drive
        • 2011
        • 57

        #4
        Tak sztanga będzie lada dzień skrócona , czekam tylko na miejsce w zakładzie , ale bardziej martwią mnie te 3 tyś :?

        Komentarz

        • sesik
          RS
          • 2006
          • 2165

          #5
          Zamieszczone przez Adamxa
          Tak sztanga będzie lada dzień skrócona , czekam tylko na miejsce w zakładzie , ale bardziej martwią mnie te 3 tyś :?
          Tak ma być.
          Best ET = 13.666
          Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
          PerfectService by DGW

          http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
          http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/

          Komentarz

          • Adamxa
            Drive
            • 2011
            • 57

            #6
            tylko jest ten problem że to jest zjawisko sporadyczne , raz jest raz go niema

            Komentarz

            • sesik
              RS
              • 2006
              • 2165

              #7
              Zamieszczone przez Adamxa
              tylko jest ten problem że to jest zjawisko sporadyczne , raz jest raz go niema
              A nie jest tak że jak masz wciśnięte sprzęgło to dochodzi do 3tyś i koniec, jak nie masz wciśniętego sprzęgła to możesz latać do odcinki ?
              Best ET = 13.666
              Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
              PerfectService by DGW

              http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
              http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/

              Komentarz

              • Adamxa
                Drive
                • 2011
                • 57

                #8
                Powiem Ci tak że na pewno jest tak że podczas jazdy moge bez problemu przekraczać te 3 tyś . a co do sprzęgła to będę musiał sprawdzić . ale jest taka możliwość żeby na wciśniętym sprzęgle nie chciał przekroczyć 3?

                Komentarz

                • Lashlo
                  L&K
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 1455

                  #9
                  Spalisz sprzeglo jak bedziesz tak gazowac na wcisnietym...

                  Komentarz

                  • Adamxa
                    Drive
                    • 2011
                    • 57

                    #10
                    dobra że spale to wiem ale dlaczego nie chce przekroczyć tych 3 tys ? mam drugie auto w domu i bez problemu to nim robię

                    Komentarz

                    • sesik
                      RS
                      • 2006
                      • 2165

                      #11
                      Zamieszczone przez Adamxa
                      dobra że spale to wiem ale dlaczego nie chce przekroczyć tych 3 tys ? mam drugie auto w domu i bez problemu to nim robię
                      Swego rodzaju LC, też tak mam i się nie martwię, gdyby w trakcie jazdy nie mógł przekroczyć tych 3 tyś to bym się bardzo martwił.
                      Best ET = 13.666
                      Skrome 2.0 tdi ~280KM/500Nm
                      PerfectService by DGW

                      http://allegro.pl/listing/user/listi...?us_id=1233872
                      http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/1oson/

                      Komentarz

                      • Adamxa
                        Drive
                        • 2011
                        • 57

                        #12
                        sesik,
                        Teraz mam jeszcze pytanie czy zasłonięcie EGR poprawi dynamikę auta ? podobno w nowych silnikach komputer wywala błąd ? .

                        Komentarz

                        • german81
                          L&K
                          • 2010
                          • 1414
                          • Octavia II combi (1Z5)
                          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                          • BZB 1.8 TSI 160 KM

                          #13
                          Adamxa, jesli egr jest sprwny to blokowanie w niczym nie pomoze tylko w twoim przypadku moze zaszkodzic i zapali czeka i moze przesc w tryb awaryjny. to nie jest stary tdi
                          diagnostyka vag 602-614-253

                          Komentarz

                          • Adamxa
                            Drive
                            • 2011
                            • 57

                            #14
                            a przeczyszczenie ? może przez te kilka lat już się tam nazbierało brudu itd

                            Komentarz

                            • Andja
                              Rider
                              • 2006
                              • 596

                              #15
                              z DPF'em nie masz problemów?

                              małe OT
                              o co chodzi ze skróceniem sztangi?

                              Komentarz

                              • Adamxa
                                Drive
                                • 2011
                                • 57

                                #16
                                Andja,
                                Z DPF chyba nie mam problemów ? bo nigdy nie wywalił mi kontrolki na blat że coś z nim nie tak , chociaż może to przez niego jest spadek mocy . 130k km , może czas go wywalić ? , a co do sztangi jeżeli dobrze zrozumiałem to odpowiada ona za wzbudzenie do życia turbiny , reguluje się ją śrubokrętem i jeżeli jest za mocno dokręcona to za późno rusza do działania ,

                                Komentarz

                                • piramida
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 12222
                                  • Superb III (3V3)

                                  #17
                                  Adamxa, Podjedz do dobrego tunera, zrobi logi, zhamuje auto i wszystko będzie jasne, egra możesz wywalić, dpfa też, przy okazji wydaj 1500zł na program i auto zacznie jezdzić jak trzeba :wink:
                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                  Komentarz

                                  • Adamxa
                                    Drive
                                    • 2011
                                    • 57

                                    #18
                                    piramida, to było by najlepsze rozwiązanie , ale na razie brak funduszy , może kiedyś ,

                                    Komentarz

                                    • Maicroft
                                      Moderator
                                      S_OCP MemberModeratorr
                                      • 2004
                                      • 25757
                                      • Audi

                                      #19
                                      Zamieszczone przez Lashlo
                                      Spalisz sprzeglo jak bedziesz tak gazowac na wcisnietym...
                                      A niby czemu ?? Wcisniete, to wcisniete
                                      Spritmonitor.de

                                      Komentarz

                                      • piramida
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 12222
                                        • Superb III (3V3)

                                        #20
                                        Zamieszczone przez Adamxa
                                        piramida, to było by najlepsze rozwiązanie , ale na razie brak funduszy , może kiedyś ,
                                        dodam że tak jak sesik napisał że na jałowym biegu nie wkręcisz motorowni na wysokie obroty, u mnie też tak jest i nie masz się co martwić, jest jeszcze jeden patent na odmulenie auta, weż go dobrze rozgrzej i przegoń gdzieś solidnie po autostradzie moze mu sie polepszy :wink:
                                        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                        Komentarz

                                        • innova
                                          Rider
                                          • 2011
                                          • 554

                                          #21
                                          Zamieszczone przez piramida
                                          jest jeszcze jeden patent na odmulenie auta, weż go dobrze rozgrzej i przegoń gdzieś solidnie po autostradzie moze mu sie polepszy
                                          ta porada nie brzmi może przekonywująco ale ja raz wykonałem w lecie taką operację jak mi na trasie silnik jękął że coś za słabo z powietrzem (ciśnienie) i przeszedł w tryb serwisowy. Pogoniłem go zdrowo przez łąki przez pola i już więcej ani nawet nie kichnął
                                          --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                          Sprzedam multikabel VAG 10.6.4/11.2/11.3 Millenium/11.6 Millenium, VAG 12.12. Wszelkie informacje na e-mail. Cena z wysyłką 170PLN. MPPS v12 cena z wysyłką 130PLN
                                          _______________________________________

                                          Komentarz

                                          • Adamxa
                                            Drive
                                            • 2011
                                            • 57

                                            #22
                                            innova,
                                            Tylko może w moim przypadku to pomoże ? auto głównie jeździ w mieście i może juz nazbierało sie jakiegoś syfu ? , póki co musze przykręcić sztange , sprawdzić dpf i logi 11 .
                                            Może pełna moc wróci :diabelski_usmiech

                                            Komentarz

                                            • rob555
                                              Rider
                                              • 2006
                                              • 748

                                              #23
                                              Nie radze ruszac sztangi

                                              tam nic nie ma prawa sie rozjechac. Jesli turbo wolniej wstaje a uklad podcisnien szczelny to w BMN winne sa w 99% pompowtryski. Zamiast powiedzmy 175KM i 360Nm na zdrowej serii po 150tys km czesto jest 130KM i 300Nm...

                                              Turbo wolniej wstaje bo mniejsza dynamika spalin.
                                              Skracajac sztange mozesz sobie tylko OB pogorszyc.

                                              Czyszczenie ultradzwiekami pompek siemensa pozwala na powrot do 95-100% mocy fabrycznej, uwierz mi to naprawde pomaga
                                              pozdrawiam

                                              Diagnostyka i tuning
                                              hybrydowe wtryski i turbiny
                                              programy na ulice jak i do sportu

                                              Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                                              www.tune-up.pl

                                              HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                                              Komentarz

                                              • kabanos
                                                RS
                                                • 2011
                                                • 4544
                                                • Octavia I combi (1U5)
                                                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                                #24
                                                Zamieszczone przez Adamxa
                                                innova,
                                                Tylko może w moim przypadku to pomoże ? auto głównie jeździ w mieście i może juz nazbierało sie jakiegoś syfu ? , póki co musze przykręcić sztange , sprawdzić dpf i logi 11 .
                                                Może pełna moc wróci :diabelski_usmiech
                                                Daj mu odetchnąć gdzieś w trasie.

                                                >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                                                Komentarz

                                                • Adamxa
                                                  Drive
                                                  • 2011
                                                  • 57

                                                  #25
                                                  kabanos,
                                                  Nie no autko trase dostaje , i to dosyć często , ale wiesz jak to jest w mieście . tu trzeba na chwile zgasić żeby zaraz zapalić itd.
                                                  rob555,
                                                  He.. To teraz mnie troszkę zdziwiłeś . bo wiele osób na forum mówiło mi żeby regulował sztangę . może została za mocno dokręcona przy wymianie zaworu n75 ? , a co do pompowtrysków jak sprawdzić ich prawidłowe działanie ? ,

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...