[O2] wibracje przy 120km/h Pomocy bo zbankrutuje

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • michal_gda
    Classic
    • 2013
    • 11

    [O2] wibracje przy 120km/h Pomocy bo zbankrutuje

    współczucia mam nadzieję że się znajdzie trzeba być dobrej myśli. Znajomi kupili nówkę Forda S-maxa I po trzech dniach już go nie było ,no ale się znalazł czyli jest nadzieja
  • olo19764
    Classic
    • 2012
    • 20

    #2
    [O2] wibracje przy 120km/h Pomocy bo zbankrutuje

    Witam mam pytanie bo malu trace mozliwosci eliminacji co moze byc jeszcze . A mianowicie moja czeszka pogrywa sobie zemna przy predkosci od 120km/h wczesniej 140 czuje lekkie drzenie ,wibracje karoseri. poniwaz kazdy kogo sie pytalem mowi dwumasa",dwumasa" no to wymienilem caly kpl.dwumasa,sprzeglo....Nie pomoglo
    Ale zrobilem jeszcze jeden zabieg doradzono mi zebym zamienil przeguby wewnetrzne P na L i L na P tak tez zrobilem i wydaje mi sie,ze jest troche gorzej kola wywarzane u 3 roznych Oponiarzy i zamieniane. Nic to nie dalo Pomalu trace mozliwosci co to moze byc!!!!Kolejny etap to chce wymienic na nowe, przeguby wewnetrzne a pozniej zostaje lozyska kola i poduszki silnika.Chcialem Virusa zrobic, ale dopoki nie pozbedne sie tego to w tym kierunku dalej nie ide. Czytalem wszystkie przypadki o wywazaniu kol na aucie i dwumasy,podskkujace podlokietniki(u mnie nie skacze )itp. Ale szlag mnie pomalu trafia a konto maleje same sprzeglo ponad 2 kola Jak to cos da to kierownica po tym zabiegu zaczela lekko drgac(zamiana przegubow stronami) . Ma ktos jakis pomysl dzieki i pozdrawiam

    Komentarz

    • abstinent
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 4842
      • Octavia II combi (1Z5)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      a jaki przebieg, rok :?:

      Komentarz

      • McGan
        RS
        • 2010
        • 3573
        • Superb III (3V3)

        #4
        olo19764, hm ciekawe Przeguby to tutaj raczej nic nie dadzą. Natomiast sprawdziłbym końcówki drążków kierowniczych i sworznie wahaczy. Bo rozumiem, że wibracje nie są zależne od biegu / obciążenia silnika / lub obrotów?
        Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
        Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

        Komentarz

        • olo19764
          Classic
          • 2012
          • 20

          #5
          Rok 2005 Przebieg 141tys orginalny tylko skoda serwis do 132tys i 2011-11 ostatni wpis w ksizce serwisowej 1100km na nowym sprzegle i przy tym zamienilem te przeguby i wydaje mi sie,ze jet gorzej

          Komentarz

          • Walt
            L&K
            • 2011
            • 1065
            • Seat

            #6
            Prędkość stała czy przyspieszasz/zwalniasz?
            SPOT Poznań ->

            Moje cappuccino: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...b943cff#759950

            Komentarz

            • TomekRs
              RS
              • 2011
              • 1670

              #7
              Proste masz tarcze? Proste felgi? ladnie Cie ktos wjebal z tym dwumasem..

              Komentarz

              • olo19764
                Classic
                • 2012
                • 20

                #8
                Jak wczoraj jechalem 120km/h (wydaje mi sie ze od 160km/ problem znika lub jest to tak szybko,ze niewylapuje) to sie zaczyna ale mam wrazenie,ze jest glosno chyba,ze te oktavki tak chodza. A moze to byc poduszka silnka bo na tej pod akumulatorem troch po przestawialem kombinuje na rozne sposoby i teraz mam nie na orginalnych sladach jutro chce to zmienic. Dzisiaj jak zapalilem auto to slyszalem taki lekki stuk jakby tlumik lub cos tlumik szarpie na lewo prawo i ani nie drgnie moge go troche popuscic ale sam nie wiem czy to cos da.

                A co do 2 masy to sam chcialem bo kazdy nawet na forum twierzil ,ze na 90 % Dwumas a w przyszlosi Virus zo sie przyda

                Komentarz

                • Walt
                  L&K
                  • 2011
                  • 1065
                  • Seat

                  #9
                  Głupia sprawa, bo to może być wszystko. Warto wziąć pod uwagę plecionkę na wydechu. Chociaż ja wymieniałem i dwie stówki poszły w błoto bo okazało się że to półoś. Ale wtedy drżał przy przyspieszaniu. Może spróbuj wyważania dynamicznego na samochodzie? Podobno jest dokładniejsze niż przy zdejmowaniu kół.
                  SPOT Poznań ->

                  Moje cappuccino: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...b943cff#759950

                  Komentarz

                  • olo19764
                    Classic
                    • 2012
                    • 20

                    #10
                    Co do opon Nowki conti eco 3 lato dzisiaj zalozylem i na stalowkach. Musze kupic te przeguby bo jak pisalem wczesniej to po zamianie stron sie pogorszylo troszke

                    [ Dodano: Wto 06 Mar, 12 16:13 ]
                    Kolego Walt a przy jakiej ci predkosci drzal przy przyspieszaniu. I czy wymieniles kpl. i fajnie by bylo jakbys podal gdzie zakup i cene bo dzwonie po hurtowniach a oni maja tylko zewnetrzne.


                    A co do biegow to na 5 biegu testowane. do 120 jest ok

                    Komentarz

                    • Walt
                      L&K
                      • 2011
                      • 1065
                      • Seat

                      #11
                      olo19764, Przy przyspieszaniu od ok.110 samochód zaczynał latać jak świnia w patyku :lol: Ale to nie była Octa, więc tutaj Ci nie pomogę. Wymieniłem wtedy rzeczoną plecionkę, sworznie wahaczy, przeguby...
                      To nie był przegub tylko końcówka drążka.
                      SPOT Poznań ->

                      Moje cappuccino: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...b943cff#759950

                      Komentarz

                      • olo19764
                        Classic
                        • 2012
                        • 20

                        #12
                        ok

                        Ale mimo wszystko dzieki

                        Komentarz

                        • ahmed799
                          RS
                          • 2009
                          • 6871
                          • Ford

                          #13
                          olo19764, a może przyjrzyj się zawieszeniu z tyłu bo może masz na wielowachaczu jakiś drążek wybity.

                          филип
                          Mój czarny bandzior http://forum.octaviaclub.pl/forum/mo...r-focus-2-0-pb

                          Komentarz

                          • mrqtm
                            Rider
                            • 2011
                            • 253

                            #14
                            Kurde to może być wszystko. Ja tak miałem przy hamowaniu i to przez tarcze. Bo chyba nie dziurawe drogi rzucają Ci autem
                            Była Octavia Tour +
                            jest O2 Tour , Bosso Burdello

                            Komentarz

                            • Witek1952
                              Ambiente
                              • 2007
                              • 196

                              #15
                              Witam serdecznie. Musisz ustalić w pierwszej kolejności czy to od silnika czy napędu. Jak podczas jazdy z prękością , na której były wibrację włączysz na luz i zdejmiesz nogę z gazu i nie pomoże to spróbuj z doważaniem kół. Jeżeli wibracje ustąpią to zajmij się samym silnikiem. Zacznij od poduszek. Pozdrawiam.
                              Witek

                              Komentarz

                              • alxxx
                                RS
                                • 2010
                                • 1823
                                • Octavia I (1U2)
                                • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                #16
                                Widzę, że koła wyważane więc pewnie felgi czyste. Ja tak miałem po zimie i jednej wizycie na myjni kiedy to trochę wywaliłem syfu naklejonego od wewnątrz do felg i zakłóciłem równowagę w przyrodzie :P auto zaczęło telepać od 100 wzwyż.. umyłem dobrze felgi i przeszło (to już w kilki samochodach się spotkałem). Niby syfu nie dużo a jak zostanie w jednym miejscu na feldze to bije solidnie..
                                VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                Komentarz

                                • krzynol
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 10996
                                  • Superb II combi (3T5)
                                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                  #17
                                  alxxx, dokładnie miałem to samo
                                  jak coś z kołami to zaczyna telepać od 80 km/h
                                  - krzywa półoś
                                  - zwalony przegub
                                  - zwalone łożysko
                                  ->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
                                  ->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
                                  poprzednie modele:
                                  ->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
                                  ->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
                                  O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003

                                  Komentarz

                                  • olo19764
                                    Classic
                                    • 2012
                                    • 20

                                    #18
                                    Wlasnie zostaly mi juz tylko 3 mozliwosci. Przeguby wew. lozysko i poduszki. Jak wcisne sprzeglo lub dam na luz to tego nie ma czyli pod obciazeniem naped a co do lozyska to moze byc odpowiedzialne za wibracje?

                                    Komentarz

                                    • szawi7
                                      Classic
                                      • 2011
                                      • 24
                                      • Octavia II combi (1Z5)
                                      • BMM 2.0 TDI 140 KM
                                      • CRMB 2.0 TDI 150 KM

                                      #19
                                      Jeśli odczuwałeś jak by szkodnik chciał się na boki rozjechać to na pewno przeguby wewnętrzne - tylko z tego co wiem to takie rzeczy się dzieją przy przebiegu przynajmniej 400 tyś.o ile była odpowiednia ilość smaru w przegubach.
                                      KRISTOF
                                      1.9 bjb
                                      2.0 4x4

                                      Komentarz

                                      • kapi
                                        L&K
                                        • 2009
                                        • 1174
                                        • Fabia combi

                                        #20
                                        Zamieszczone przez szawi7
                                        Jeśli odczuwałeś jak by szkodnik chciał się na boki rozjechać to na pewno przeguby wewnętrzne - tylko z tego co wiem to takie rzeczy się dzieją przy przebiegu przynajmniej 400 tyś.o ile była odpowiednia ilość smaru w przegubach.
                                        ew. auto po wirusie i przeguby wewn. sie skonczyły - nie wytrzymały momentu. ( przerabiałem temat w fabii)
                                        OII sprzedana


                                        Następca dużej czarnej - Mała czarna MC 1Z1Z

                                        Komentarz

                                        • kuszyn
                                          Classic
                                          • 2010
                                          • 21

                                          #21
                                          kolego miałem taki sam przypadek i mi popogło po wymianie prawej półosi, teraz nic nie telepie i jest super
                                          Kiedyś Galaxy teraz Octavia, zadowalająca zmiana :-)

                                          Komentarz

                                          • olo19764
                                            Classic
                                            • 2012
                                            • 20

                                            #22
                                            » [O2] wibracje przy 120km/h Pomocy bo zbankrutuje

                                            Witam wszystkich mam pytanie odnosnie mojej usterki a mianowicie drgan. Dzisiaj zauwazylem,ze przy odpalaniu auta tak ...jak bym chcial odpalic auto, ale odkrecam reke kluczykiem tak na krotko to nie zawsze ale co jakis czas kilka krotkich przekrecen tak na 1 zabek rozrusznika pojawia sie mysle te drganie co pod podloga przy 120km/h raz walnelo dosc mocno(tak jakby wal napedowy walnal o tunel ) czy przypadkiem moim problemem nie sa poduszki silnika lub skrzyni i jak je sprawdzic bo nie sa one popekane a nic nie uszkodzone na 1 rzut oka. A po dluzszej obserwacji wibracji zauwazylem,ze nie wystepuja one non stop. Pare razy mialem tak...jadac do pracy wibracje mialem a z powrotem nie! To jest zagadka.Narazie sie wstrzymalem z wymiana innych czesci bo naraza mnie to na koszty a efektow nie przynosi. Ale o tych poduszkach powaznie mysle bo przy odpalaniu slychac jak "walnie Lewarkiem"

                                            Czekam na sugestie i pomoc za co z gory serdecznie dziekuje.
                                            Jezeli zle zalozylem temat to przepraszam ale nie chcialem nowego tematu tylko kontynuacje mojego wczesniejszego postu

                                            Komentarz

                                            • pleban
                                              Rider
                                              S_OCP Member
                                              • 2006
                                              • 580

                                              #23
                                              jak napisali koledzy - przegób wewnętrzny
                                              Ja pojechałem na wymianę dwumasy (objawy jak cholera), autem rzucało przy przyśpieszaniu jak diabli. Po wymianie przegubu wewnętrznego jak ręką odjął.
                                              Auto miało ok 150 tys przebiegu
                                              była O1 1,6 102 KM
                                              była O1 1,9 TDI 90 KM
                                              była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
                                              był Citroen Berlingo 1,6 HDI
                                              jest Ford Tourneo Courier

                                              Komentarz

                                              • greg44
                                                L&K
                                                • 2011
                                                • 1198
                                                • Octavia II combi (1Z5)
                                                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                                                #24
                                                Witam, odgrzebuje temacik.
                                                Mam taki problem, a mianowicie powyżej 80 km/h. i podczas przyśpieszania słychać wyraźny stłumiony dźwięk. Nie ważne na jakim biegu się jedzie czy to jest 4; 5 czy 6. Dźwięk występuje tylko przy spełnieniu tych dwóch warunków. Przy gwałtownym przyśpieszaniu powyżej 80 km/h czasami również są wyraźne wytrząsy, ale rzadko. Czy to objaw zużytych przegubów wewnętrznych?

                                                Komentarz

                                                • alxxx
                                                  RS
                                                  • 2010
                                                  • 1823
                                                  • Octavia I (1U2)
                                                  • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                                                  #25
                                                  greg44, w całym zakresie obrotów?
                                                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                                                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...