współczucia mam nadzieję że się znajdzie trzeba być dobrej myśli. Znajomi kupili nówkę Forda S-maxa I po trzech dniach już go nie było ,no ale się znalazł czyli jest nadzieja
[O2] wibracje przy 120km/h Pomocy bo zbankrutuje
Zwiń
X
-
[O2] wibracje przy 120km/h Pomocy bo zbankrutuje
Witam mam pytanie bo malu trace mozliwosci eliminacji co moze byc jeszcze . A mianowicie moja czeszka pogrywa sobie zemna przy predkosci od 120km/h wczesniej 140 czuje lekkie drzenie ,wibracje karoseri. poniwaz kazdy kogo sie pytalem mowi dwumasa",dwumasa" no to wymienilem caly kpl.dwumasa,sprzeglo....Nie pomoglo
Ale zrobilem jeszcze jeden zabieg doradzono mi zebym zamienil przeguby wewnetrzne P na L i L na P tak tez zrobilem i wydaje mi sie,ze jest troche gorzej kola wywarzane u 3 roznych Oponiarzy i zamieniane. Nic to nie dalo Pomalu trace mozliwosci co to moze byc!!!!Kolejny etap to chce wymienic na nowe, przeguby wewnetrzne a pozniej zostaje lozyska kola i poduszki silnika.Chcialem Virusa zrobic, ale dopoki nie pozbedne sie tego to w tym kierunku dalej nie ide. Czytalem wszystkie przypadki o wywazaniu kol na aucie i dwumasy,podskkujace podlokietniki(u mnie nie skacze )itp. Ale szlag mnie pomalu trafia a konto maleje same sprzeglo ponad 2 kola Jak to cos da to kierownica po tym zabiegu zaczela lekko drgac(zamiana przegubow stronami) . Ma ktos jakis pomysl dzieki i pozdrawiam
-
-
olo19764, hm ciekawe Przeguby to tutaj raczej nic nie dadzą. Natomiast sprawdziłbym końcówki drążków kierowniczych i sworznie wahaczy. Bo rozumiem, że wibracje nie są zależne od biegu / obciążenia silnika / lub obrotów?Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm, Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6
Komentarz
-
-
Jak wczoraj jechalem 120km/h (wydaje mi sie ze od 160km/ problem znika lub jest to tak szybko,ze niewylapuje) to sie zaczyna ale mam wrazenie,ze jest glosno chyba,ze te oktavki tak chodza. A moze to byc poduszka silnka bo na tej pod akumulatorem troch po przestawialem kombinuje na rozne sposoby i teraz mam nie na orginalnych sladach jutro chce to zmienic. Dzisiaj jak zapalilem auto to slyszalem taki lekki stuk jakby tlumik lub cos tlumik szarpie na lewo prawo i ani nie drgnie moge go troche popuscic ale sam nie wiem czy to cos da.
A co do 2 masy to sam chcialem bo kazdy nawet na forum twierzil ,ze na 90 % Dwumas a w przyszlosi Virus zo sie przyda
Komentarz
-
-
Głupia sprawa, bo to może być wszystko. Warto wziąć pod uwagę plecionkę na wydechu. Chociaż ja wymieniałem i dwie stówki poszły w błoto bo okazało się że to półoś. Ale wtedy drżał przy przyspieszaniu. Może spróbuj wyważania dynamicznego na samochodzie? Podobno jest dokładniejsze niż przy zdejmowaniu kół.
Komentarz
-
-
Co do opon Nowki conti eco 3 lato dzisiaj zalozylem i na stalowkach. Musze kupic te przeguby bo jak pisalem wczesniej to po zamianie stron sie pogorszylo troszke
[ Dodano: Wto 06 Mar, 12 16:13 ]
Kolego Walt a przy jakiej ci predkosci drzal przy przyspieszaniu. I czy wymieniles kpl. i fajnie by bylo jakbys podal gdzie zakup i cene bo dzwonie po hurtowniach a oni maja tylko zewnetrzne.
A co do biegow to na 5 biegu testowane. do 120 jest ok
Komentarz
-
-
Witam serdecznie. Musisz ustalić w pierwszej kolejności czy to od silnika czy napędu. Jak podczas jazdy z prękością , na której były wibrację włączysz na luz i zdejmiesz nogę z gazu i nie pomoże to spróbuj z doważaniem kół. Jeżeli wibracje ustąpią to zajmij się samym silnikiem. Zacznij od poduszek. Pozdrawiam.Witek
Komentarz
-
-
Widzę, że koła wyważane więc pewnie felgi czyste. Ja tak miałem po zimie i jednej wizycie na myjni kiedy to trochę wywaliłem syfu naklejonego od wewnątrz do felg i zakłóciłem równowagę w przyrodzie :P auto zaczęło telepać od 100 wzwyż.. umyłem dobrze felgi i przeszło (to już w kilki samochodach się spotkałem). Niby syfu nie dużo a jak zostanie w jednym miejscu na feldze to bije solidnie..VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
alxxx, dokładnie miałem to samo
jak coś z kołami to zaczyna telepać od 80 km/h
- krzywa półoś
- zwalony przegub
- zwalone łożysko->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szawi7Jeśli odczuwałeś jak by szkodnik chciał się na boki rozjechać to na pewno przeguby wewnętrzne - tylko z tego co wiem to takie rzeczy się dzieją przy przebiegu przynajmniej 400 tyś.o ile była odpowiednia ilość smaru w przegubach.
Komentarz
-
-
» [O2] wibracje przy 120km/h Pomocy bo zbankrutuje
Witam wszystkich mam pytanie odnosnie mojej usterki a mianowicie drgan. Dzisiaj zauwazylem,ze przy odpalaniu auta tak ...jak bym chcial odpalic auto, ale odkrecam reke kluczykiem tak na krotko to nie zawsze ale co jakis czas kilka krotkich przekrecen tak na 1 zabek rozrusznika pojawia sie mysle te drganie co pod podloga przy 120km/h raz walnelo dosc mocno(tak jakby wal napedowy walnal o tunel ) czy przypadkiem moim problemem nie sa poduszki silnika lub skrzyni i jak je sprawdzic bo nie sa one popekane a nic nie uszkodzone na 1 rzut oka. A po dluzszej obserwacji wibracji zauwazylem,ze nie wystepuja one non stop. Pare razy mialem tak...jadac do pracy wibracje mialem a z powrotem nie! To jest zagadka.Narazie sie wstrzymalem z wymiana innych czesci bo naraza mnie to na koszty a efektow nie przynosi. Ale o tych poduszkach powaznie mysle bo przy odpalaniu slychac jak "walnie Lewarkiem"
Czekam na sugestie i pomoc za co z gory serdecznie dziekuje.
Jezeli zle zalozylem temat to przepraszam ale nie chcialem nowego tematu tylko kontynuacje mojego wczesniejszego postu
Komentarz
-
-
jak napisali koledzy - przegób wewnętrzny
Ja pojechałem na wymianę dwumasy (objawy jak cholera), autem rzucało przy przyśpieszaniu jak diabli. Po wymianie przegubu wewnętrznego jak ręką odjął.
Auto miało ok 150 tys przebiegubyła O1 1,6 102 KM
była O1 1,9 TDI 90 KM
była O2 1,9 TDI DSG 105 KM
był Citroen Berlingo 1,6 HDI
jest Ford Tourneo Courier
Komentarz
-
-
Witam, odgrzebuje temacik.
Mam taki problem, a mianowicie powyżej 80 km/h. i podczas przyśpieszania słychać wyraźny stłumiony dźwięk. Nie ważne na jakim biegu się jedzie czy to jest 4; 5 czy 6. Dźwięk występuje tylko przy spełnieniu tych dwóch warunków. Przy gwałtownym przyśpieszaniu powyżej 80 km/h czasami również są wyraźne wytrząsy, ale rzadko. Czy to objaw zużytych przegubów wewnętrznych?
Komentarz
-
Komentarz