Odgrzebę temat bo mam podobny problem...
Robię ,a w zasadzie skończyli mi remont góry silnika czyli :
- Regeneracja głowicy bo nie było kompresji na 1 cylindrze/ szlif itp. . 500 PLN
- pierścienie nowe 250 PLN
- popychacze nowe 250/kompl
- uszczelki itd.
- nowy rozrząd kompletny + koło rozrządu ~650
- śruby do głowicy
- 2 x świece żar.
- ustawienie wtrysków
- olej i pare pierdół
- regeneracja turbiny /uszczelniaczy chyba. 600 PLN
razem cena 4500
Sama robocizna mechanika 1000 zł ze wszystkim
Na początku liczyłem ,że maks dam 2.5 tys to nie bawiłem sie w szukanie silnika .
Jak mi podliczył to o mało nie spadłem z krzesła .... ops:
50% wartości auta hehe....
Auto chyba dużo pali bo 7,5-8 po mieście . Przed awarią paliło max 6 l ,a na trasie nawet 4-4.5
Teraz co radzicie , czy zapłacic już tą kase ale rządac potwierdzenia ,że są tam czesci dobrych marek i rozrząd nie chiński ? np. maxgear
Na marginesie mam juz półoś maxgear i osłony gumowe po roku popękały |(wylatywał smar) + napinacz paska wielorow. który też po roku się wysypał i trzaska się. Ja nie moge gdyby miał zrobic na tip top to auto to chyba jeszcze drugie tyle by pochłonął . Japonce są lepsze !!!!
Robię ,a w zasadzie skończyli mi remont góry silnika czyli :
- Regeneracja głowicy bo nie było kompresji na 1 cylindrze/ szlif itp. . 500 PLN
- pierścienie nowe 250 PLN
- popychacze nowe 250/kompl
- uszczelki itd.
- nowy rozrząd kompletny + koło rozrządu ~650
- śruby do głowicy
- 2 x świece żar.
- ustawienie wtrysków
- olej i pare pierdół
- regeneracja turbiny /uszczelniaczy chyba. 600 PLN
razem cena 4500
Sama robocizna mechanika 1000 zł ze wszystkim
Na początku liczyłem ,że maks dam 2.5 tys to nie bawiłem sie w szukanie silnika .
Jak mi podliczył to o mało nie spadłem z krzesła .... ops:
50% wartości auta hehe....
Auto chyba dużo pali bo 7,5-8 po mieście . Przed awarią paliło max 6 l ,a na trasie nawet 4-4.5
Teraz co radzicie , czy zapłacic już tą kase ale rządac potwierdzenia ,że są tam czesci dobrych marek i rozrząd nie chiński ? np. maxgear
Na marginesie mam juz półoś maxgear i osłony gumowe po roku popękały |(wylatywał smar) + napinacz paska wielorow. który też po roku się wysypał i trzaska się. Ja nie moge gdyby miał zrobic na tip top to auto to chyba jeszcze drugie tyle by pochłonął . Japonce są lepsze !!!!
Komentarz