[O1] Notlauf

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • NOVY N
    Classic
    • 2013
    • 7

    [O1] Notlauf

    nrene, czytał o tym w gazecie, kombinują jak mogę bo jeżeli nic nie zrobią to za chwilę bedzie paraliż w sądownictwie :szeroki_usmiech a jak juz tylko coś nowego uchwalą to bedzie jeszcze gorzej :evil:
  • klawik85
    Classic
    • 2011
    • 12

    #2
    [O1] Notlauf

    Witam szanownych forumowiczow auto to skoda octavia 1.9 tdi 110KM przedstawiam logi prosze o porady

    Komentarz

    • german81
      L&K
      • 2010
      • 1414
      • Octavia II combi (1Z5)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • BZB 1.8 TSI 160 KM

      #3
      masz zatarta geometrie .najlepiej rozepnij gruszke od dzwigienki i sprawdz czy zacina sie gruszka czy geometria .ruch dzwigni powinien byc ok 2 cm powinien byc płynny w całym zakresie jesli bedzie inaczej turbo do wyjecia i czyszczenia .
      diagnostyka vag 602-614-253

      Komentarz

      • przemik
        RS
        • 2012
        • 1610

        #4
        Nic nie musisz rozpinac.
        Sprezarka do czyszczenia.
        Przemek
        DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
        A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
        80 B3 Limo 1.6 TD SB

        Komentarz

        • kabanos
          RS
          • 2011
          • 4544
          • Octavia I combi (1U5)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

          #5
          Wszystkie zabiegi bez wyciągnięcia turbiny, to tylko półśrodki. Może, a w cale nie musi być dobrze, przez chwilę, a i tak koniec końców trzeba będzie wyciągnąć turbo i wyczyścić. Można też przegonić auto na autostradzie, ale jak już łapie tryb awaryjny to tylko czyszczenie. Ja miałem podobne logi jak mi auto łapało notlauf. Odkąd turbo zostało wyczyszczone i odpowiednio dbam o nie to nie mam problemów.

          >>>moja srebrna kombi strzała<<<

          Komentarz

          • K_Popiel
            Rider
            • 2010
            • 608

            #6
            Mam ten zabieg już za sobą /tzn czyszczenie zasyfionej geometrii/ tak jak piszą koledzy jedyna skuteczna metoda, reszta to półśrodki. W razie pytań służę pomocą, mieszkamy z tego co widzę niedaleko
            // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
            ------------------------------------------------------

            Komentarz

            • klawik85
              Classic
              • 2011
              • 12

              #7
              Wszystko ladnie pieknie koledzy , ale turbo bylo czyszczone jakeis 4 mies temu tak szybko by sie przycielo??auto jezdzi caly czas dlugie trasy jak i w miescie.Moze tym razem gruszka ?

              Komentarz

              • K_Popiel
                Rider
                • 2010
                • 608

                #8
                No to faktycznie sprawa ciekawa, gruszkę sprawdzić nie zawadzi, ktoś na forum opisywał swoje przygody z turbiną, założył nową i za kilka miesięcy znów zasyfiona, przyczyną był skopany program silnika, który podawał zbyt duże dawki paliwa i niespalone paliwo powodował powstawanie nagaru, może warto to też sprawdzić.
                // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
                ------------------------------------------------------

                Komentarz

                • klawik85
                  Classic
                  • 2011
                  • 12

                  #9
                  Podczas czyszczenia turbo ostatnio wcale nie bylo duzo sadzy sami sie zdziwilismy.Natomist przed czyszczeniem turbo jakeis 2 tyg przed rozruszalismy sztange psikalismy na nia wd40 i pare logow wyszlo ok Po czyszczeniu turbo i kolektora dolotowego oraz egr jakies 3mies.spokoj i teraz logi wygladaja jak wygladaja.

                  Komentarz

                  • german81
                    L&K
                    • 2010
                    • 1414
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                    • BZB 1.8 TSI 160 KM

                    #10
                    klawik85, zrób tak jak napisałewm wczesniej rozepnij gruszke od dzwigni geometri i sprawdz co sie zacina . jesli okarze sie ze to gruszka to wymienisz ja bez wyjmowania turbiny
                    diagnostyka vag 602-614-253

                    Komentarz

                    • kabanos
                      RS
                      • 2011
                      • 4544
                      • Octavia I combi (1U5)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                      #11
                      A dba kolega o to żeby turbinka się nie zasyfiała? Nie uprawia PSJ? Może zawór sterujący geometrią jest zwalony?

                      >>>moja srebrna kombi strzała<<<

                      Komentarz

                      • klawik85
                        Classic
                        • 2011
                        • 12

                        #12
                        NIe ma PSJ ok tak zrobie sciagne zabezpieczenie i zobacze co przycina dziekuje za porady odezwe sie wkrotce.Pozdrawiam

                        Komentarz

                        • pablokinah
                          Rider
                          • 2010
                          • 574

                          #13
                          Też kiedyś póbowałem WD40 i to było na chwile ,ale potem rozebrałe geometrie jeden dzień moczyłem w nafcie potem papierem ściernym 2000 przejechałem i już ponad 15000 bez problemu smigam .
                          jakby co posiadam kabel vag

                          Komentarz

                          • lukas_jg
                            Rider
                            • 2012
                            • 600
                            • Octavia I (1U2)
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                            #14
                            Przy czyszczeniu turbo warto wyeliminować lub zminimalizować działanie czynników syfiących. Warto wtedy wymyć też część dolotu za odmą + wywalić węgiel z kolektora ssącego i EGRa.

                            Warto odpowiednia zająć się EGRem, odmą, wyczyścić "zbiornik oleju" który masz na 99% w intercoolerze

                            Co do WD40 to nie polecam nikomu ponieważ szybko traci właściwości i zaczyna sam stanowić problem.
                            Zgrywanie wsadów z kości, programowanie BIOS, programowanie pamięci.

                            Komentarz

                            Pracuję...