Potrzebuje pilnie pomocy od tygodnia miałam problemy z autem (skoda octavia 1,9TDi 2002r), a mianowicie auto mi gasło i pokazywała sie kontrolka : trójkąt w kółku w kolorze żółtym i akumulator. Dziś niestety pojawiło się to znowu, ale nie chciało już odpalić.
Po scholowaniu samochodu do domu i podłączeniu auta pod komputer pojawiły się te błędy:
- 18039 (P1631) czujnik pedału przyspieszenia, jeden sygnał wejściowy za wysoki
- 17969 (P1561) regulator ilości paliwa, odstępstwa od reguł N146
- 16485 miernik masy powietrza rząd cylindrów 1 - usterka zakresu/działania - G70
Z tym jak podpowiadał mi kolega ostatni błąd mógł pojawić się dlatego, że podczas próby zapalenia silnika została zdjęta wtyczka z przepływomierzem.
Dzięki wszystkim za odpowiedzi, ale błędy które wykazuje teraz komputer to 18039 i 18040. Auto wciąż nie odpala, więc co, jak i w jakiej kolejności wszystko sprawdzić.?
perna_octavia, to dosyc sporo. Ciekawi mnie jeszcze blad pedalu przyspieszenia... Warto by podmienic na inny w celu sprawdzenia. I dawki paliwa tez warto sprawdzic - pompa rowniez mogla zostac zle ustawiona, nie wystarczy tylko wyjac zepsuta i wsadzic nowa, nalezy jeszcze ja dobrze ustawic Odezwij sie do tune-up (www.tune-up.pl), moze beda w stanie pomoc.
Skasuj błędy.... pojezdzijn troche i wykonaj logi statyczne i ponowny odczyt błedów...
:diabelski_usmiech
[ Dodano: Sro 16 Maj, 12 09:50 ]
Zamieszczone przez perna_octavia
Dzięki wszystkim za odpowiedzi, ale błędy które wykazuje teraz komputer to 18039 i 18040. Auto wciąż nie odpala, więc co, jak i w jakiej kolejności wszystko sprawdzić.?
Sprawdzałam również, że paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem dostaje się na wtryski. Więc czy mogę wykluczyć wine nastawnika pompy? Czy ma ktoś jeszcze jakieś pomysły, sugestie.
Mój mechanik będzie dopiero za jakieś półtorej tygodnia, a auto mi bardzo potrzebne.
Mam komputer, narzędzia i pomoc w postaci brata, więc jeśli ktoś chociaż trochę zna się na rzeczy i ma jeszcze jakieś pomysły, dlaczego moje auto nie odpala to bardzo prosze o pomoc lub podanie swojego numery na pw to oddzwonie.
Błedy są związane z potencjometrem pedału gazu.
Nie zamoklo cos albo nie dostala sie woda tam gdzie siedzi ECU.
Odepnijcie przeplywomierz i sprobujcie odpalic auto i zobaczcie czy bedzie dobrze reagowało na "gaz".
Przemek DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
80 B3 Limo 1.6 TD SB
Zdjęcie wtyczki z przepływomierza nic nie dało. Wtyczki z ECU oraz pedału przyspieszenia zdjęte, czyste, suche, dla pewnościi zostały psiknięte kontaktem. Auto wciąz nie odpala
[ Dodano: Czw 17 Maj, 12 16:25 ]
wymieniłam pedał i dalej nic, auto nie odpala. Po wymianie na inny pojawił się błąd 18047. Skasowałam błąd podmieniłam na stary pedał i wciąż nie działa.
Bo klapa działa tylko podczas gaszenia, podciśnienie zasysa tą gruszke i klapa przymyka powietrze. Kwestia właśnie czy nie stoi w pozycji zamkniętej...
VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz