NuTiiiiii, może nie masz AGR-a tylko ALH, a tam już były turbiny ze zmienną geometrią. :wink:
[O1] Awaria turbo
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez kabanosZamieszczone przez NuTiiiiiiZamieszczone przez kabanosNuTiiiiii, może nie masz AGR-a tylko ALH, a tam już były turbiny ze zmienną geometrią. :wink:
Komentarz
-
-
Ja nadal nie zrobiłem turbo. Ale zobaczyłem następującą rzecz:
Jeżeli temperatura na dworze spada poniżej 0 stopni to turbo wyłącza się przy ok 120 km/h lub przy wyższych obrotach podczas wyprzedzania/przyśpieszania.
Jeżeli temperatura jest plusowa (wystarczy +1) to nic się nie dzieje. Mogę przyśpieszać, wkręcać auto na wysokie obroty, jechać ponad 160 km/h i wszystko jest ok.
Może jakieś pomysły co to może być?? (mechanik, który stwierdził kiedyś (podczas mrozów), że do wymiany lub regeneracji jest turbina. Ale jak mu powiedziałem co się teraz dzieje to stwierdził, że to nie wina samej turbiny, ale nie potrafił powiedzieć co trzeba zrobić.
Komentarz
-
-
Logi Panowie
jak jest zimno to jest wiecej tlenu w powietrzu stąd .....OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz