No Paweł Ostatnio było chyba z 30 osób
[O1] Temperatura pracy na mrozie silnik 1.8 turbo
Zwiń
X
-
[O1] Temperatura pracy na mrozie silnik 1.8 turbo
Witam.
Ostatnio jechałem trasę 60km przy -5 stopni celsjusza i włączonym ogrzewaniu i wskazówka temperatury wahała się między 80 a 85 stopni, dopiero w mieście w korku osiągnęła 90 stopni. Moje pytanie czy jest to normalne zachowanie? Czy może termostat jest uszkodzony? Jak jest u Was? Mój silnik to 1.8T AUM. Z góry dziękuje za informację. Pozdrawiam
-
-
Masz mieć 90st tym bardziej w 1.8T które się grzeje jak piekarnik. Tak samo z dieslem - jak jest sprawny układ to ma być cały czas 90 - wiadomo, że wolniej się nagrzeje niż benzyna ale ma byc 90VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
Moje pytanie czy jest to normalne zachowanie? Czy może termostat jest uszkodzony?Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
U mnie niestety to samo (2.0 AQY), dopiero w korku dobijam do 90. Tak to w trakcie jazdy wskazówka lata między 70 a 85 stopni. Też na dniach zamierzam wymienić termostat, bo się cholerne masło pod korkiem zaczęło robić :/ A do pracy trasa wcale nie jest jakaś mała bo ok 20 kilometrów w jedną stronę.
Komentarz
-
-
Przy -5 nie powinno być problemu z dobiciem do 90st. Co innego gdyby na zewnątrz było -25 ... wtedy pozostaje zasłonić chłodnicę.Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)
Komentarz
-
-
Witam.
A w moim 1.8T AUM juz tak od pół roku woda dochodzi tylko do 80 stopni, czasem 85, ale prawie nigdy nie dociąga do 90 stopni. Moje auto ma co prawda 12 lat, ale do tej pory trzymało wodę pionowo na wskaźniku jak przybite gwoźdźiem, nieważne, czy w mieście, czy na spacerze, czy 200 na godzinę.
Czy to już termostat się nie domyka? Czy może czujnik temperatury, jak sugerowali niektórzy w innych postach?
A jeśli to termostat, to czy w silniku 1.8T AUM trudno się do tego dobrac na parkingu? czy nie zawracac sobie głowy i zlecic serwisowi? Bo jak mają zdejmowac alternator i diabli wiedzą, co jeszcze, to pewnie policzą jak za zboże.
No i czy termostat kupic z allegro, czy w serwisie nie będzie bardzo drogi?
Komentarz
-
-
arcy, co jest źle.. trzeba sprawdzić i tyle. Najprostszy test.. zapalisz auto i jak zacznie się podnosić wskazówka temp to otwórz maskę i dotknij górny wąż od chłodnicy - jeżeli robi się ciepły to masz termostat do wymiany. Jeżeli nie masz kluczy i nie wiem za bardzo jak ogarnąć temat to lepiej dać do warsztatuVAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
termostat do wymiany!OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
Panowie, sory ze zapytam w tym temacie, ale kto wie gdzie znajde czunik temperatury cieczy chlodzacej, nie chodzi mi o ten co idzie na wskaznik w liczniku tylko ten co na komputer, właśnie w silniku AUM, 1.8
[ Dodano: Nie 07 Gru, 14 20:37 ]
http://forum.octaviaclub.pl/files/clipboard02_201.jpg o tu strzalką jest pokazany czujnik ale ten ktory pokazuje temperature na licznik
[ Dodano: Nie 07 Gru, 14 20:48 ]
a co do termostatu wymieniale dzisiaj, stary takie podejscie hujowe jest do Niego, ze szok... obok alternatora sie u Nas znajduje.. godzinka zglowy poki sie dobrać do niego zeby odkrecic:P
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez slagierPanowie, sory ze zapytam w tym temacie, ale kto wie gdzie znajde czunik temperatury cieczy chlodzacej, nie chodzi mi o ten co idzie na wskaznik w liczniku tylko ten co na komputer, właśnie w silniku AUM, 1.8
[ Dodano: Nie 07 Gru, 14 20:37 ]
http://forum.octaviaclub.pl/files/clipboard02_201.jpg o tu strzalką jest pokazany czujnik ale ten ktory pokazuje temperature na licznik
[ Dodano: Nie 07 Gru, 14 20:48 ]
a co do termostatu wymieniale dzisiaj, stary takie podejscie hujowe jest do Niego, ze szok... obok alternatora sie u Nas znajduje.. godzinka zglowy poki sie dobrać do niego zeby odkrecic:Pbył: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04
komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez michalrhczujnik jest jeden, G2=G62 i podaje info na zegary i do kompa, przynajmniej i mnie w 1,6 tak jest ale wątpię by w innych silnikach VAG było inaczej.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez slagierno mowisz, ze jest jeden czujnik, dzisiaj zrobilem maly eksperyment i odlaczylem, wlasnie ten czujnik co we wczesniejszym poscie zaznaczony jestm i tylko opadla temperatura na liczniku, a byl podlaczony pod komputer i dalej pokazywalo, ze czujnik przeklamujebył: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04
komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez slagierPowiem Ci, chce go wpierw znaleźć w którym miejscu on sie znajduje i szukać wtedy danego czujnika do autka:P ten z linku to jest pewnie, jeden z nie licznych które ewentualnie by pasowaly
Czujnik 2 w 1 G2 i G62, podaje info do ECU jednym przewodem a drugim do licznika.był: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04
komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftNo to jak dalej pokazuje temperature po odpieciu wtyczki, to zacznij sciagac podszybie i wyjmowac komputer. Nastepnie kontrola wiazki. Czesto bywa tak, ze piny przy wtyczce czujnika sa zielone i tak samo jest po stronie ECU. Stad potem temperatury z kosmosu.
Komentarz
-
Komentarz