krzywe tarcze

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • roLLo
    L&K
    • 2008
    • 1063
    • Octavia I (1U2)
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
    • BSE 1.6 MPI 102 KM

    #26
    Dopóki jeździłem na fabrycznych było ok a potem to już kicha tj. przetaczanie itp niby pomagało ale zawsze to nie to samo. Teraz ATE wrzuciłem i po 8 kkm reklamacja - uznana i wziąłem gotówkę i znów ATE i po 1 zbiorniku paliwa już złom.

    Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

    Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
    Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
    Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

    Komentarz

    • pekool
      Rider
      • 2012
      • 321
      • Octavia I combi (1U5)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

      #27
      zastanawiam sie nad tarczami nacinanymi lub nawiercanymi, one lepiej sa chlodzone. Ma ktos opinie na temat mikody gt lub brembo max?
      pekool

      Komentarz

      • roLLo
        L&K
        • 2008
        • 1063
        • Octavia I (1U2)
        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #28
        pekool, Ja pojeżdżę na tym co mam ATE juz minimalnie krzywe i jak mnie wkurzą to kupię ORI z ASO bo jednak w O2 też był system hamulcowy FSIII z 280mm i jeszcze pełno tego w serwisach ASO tłuką i jakoś jest okej.

        Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI

        Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
        Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
        Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016

        Komentarz

        • utek
          Elegance
          • 2007
          • 867
          • Superb II combi (3T5)
          • APK 2.0 MPI 115 KM

          #29
          Rozstaw śrub Octavia I 5x100, Octavia II 5x112.

          Komentarz

          • Klima
            Ambiente
            • 2014
            • 239
            • Octavia I combi (1U5)
            • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

            #30
            roLLo, ale dla ASO ktoś produkuje tarcze. Pojedziesz do serwisu Skody, kupisz tarcze z przebitką cenową, a to samo możesz kupić w zwykłym sklepie.

            Może pies pogrzebany jest przy montażu? Fabryczne tarcze zakładane były na czyściutkie piasty. Przy zakładaniu nowych, też trzeba pamiętać, żeby piasty były idealnie oczyszczone, bo w przeciwnym razie nie będą pracować w osi.

            Komentarz

            • pekool
              Rider
              • 2012
              • 321
              • Octavia I combi (1U5)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

              #31
              roLLo, jak wczesniej pisalem tez mam ATE i wlasnie ta firma robila do O1 tarcze na pierszy montaz. No ale teraz wiadomo, ze jakosc produktu do sprawa drugorzedowa - liczy sie sprzedaz...
              pekool

              Komentarz

              • b-bar01
                Elegance
                • 2007
                • 985
                • Octavia I (1U2)
                • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                #32
                Zamieszczone przez pekool
                zastanawiam sie nad tarczami nacinanymi lub nawiercanymi
                daj sobie spokój, chyba że chcesz często odwiedzać ten temat.
                w moim warsztacie, na taka propozycję pokiwali z ubolewaniem głową, w zamian zaproponowali kpl. Boscha i żadnego bicia od conajmniej 100 tyś.

                Zamieszczone przez pekool
                wczesniej pisalem tez mam ATE i wlasnie ta firma robila do O1 tarcze na pierszy montaz
                u mnie fabrycznie był kpl. Lockheed
                *** Cicho, łatwo i przyjemnie ***

                Komentarz

                • wiecus
                  Classic
                  • 2015
                  • 5

                  #33
                  witam bicie na piastach wynosi na jednej i drugiej po 0,01mm czyli początek skali i moje pytanie czy piasty mają jakąś tolerancje czy musi być 0,00 do tego żeby tarcze się nie gieły? Jaka może być przyczyna tego że piasty mają bicie??

                  Komentarz

                  • samtech84
                    Elegance
                    • 2008
                    • 988
                    • Octavia I (1U2)
                    • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                    #34
                    U mnie 280mm się gięły po kilkuset km natomiast po założeniu na te same piasty 288mm nic się nie gnie, zero bicia.

                    Komentarz

                    • pekool
                      Rider
                      • 2012
                      • 321
                      • Octavia I combi (1U5)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                      #35
                      samtech84, to wlozyles tarcze 288 bez zmiany zwrotnic i zaciskow ? Wlasnie 288 sa najbardziej optymalne, jest wieksza powierzchnia tarcia i sie mniej grzeja od 280
                      pekool

                      Komentarz

                      • samtech84
                        Elegance
                        • 2008
                        • 988
                        • Octavia I (1U2)
                        • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                        #36
                        Mają przede wszystkim 25 mm grubości i większą pojemność cieplną. Zwrotnice jarzma zaciski również należy zmienić. A jako, że w zakupionym komplecie były słabe łożyska z piastami poklepanymi młotkiem zapewne przy wybijaniu przegubu wstawiłem swoje piasty.
                        Operacja dość kosztowna ale naprawdę warto.

                        Komentarz

                        • utek
                          Elegance
                          • 2007
                          • 867
                          • Superb II combi (3T5)
                          • APK 2.0 MPI 115 KM

                          #37
                          Przy swapie tarcze dawałeś nowe, czy używki z kompletu?

                          Komentarz

                          • toomasz
                            Elegance
                            • 2010
                            • 909
                            • Volkswagen
                            • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                            #38
                            Popieram kolege samtech84
                            Rownież w mojej O1 zrobiłem swapa na 288, nie dość ze problem z biciem się skończył to jeszcze hamowanie jest lepsze i tarcze się nie grzeją w takim stopniu jak 280.

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              #39
                              ATE PD sie gnaszybko 5-10kkm, po jakims czasie kolejne 5-10kkm znow sie prostuja, a potem nadaja sie do smieci, bo znika praktycznie calkowicie ten rowek :diabelski_usmiech
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • samtech84
                                Elegance
                                • 2008
                                • 988
                                • Octavia I (1U2)
                                • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

                                #40
                                Zamieszczone przez utek
                                Przy swapie tarcze dawałeś nowe, czy używki z kompletu?
                                Tarcze używki z kompletu zamontowałem, ale w stanie bdb były, klocki natomiast nowe.

                                Komentarz

                                • toomasz
                                  Elegance
                                  • 2010
                                  • 909
                                  • Volkswagen
                                  • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                  #41
                                  3500Km i ATE się pokrzywiły :? auto delikatnie traktowane jak i hamulce. Zestaw po swapie 288. Decyzja zapadła, w sobotę jade na montaż ori do ASO odżałuje te700zł ale mam nadzieje, że będzie spokój.

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    #42
                                    Zagrzej je jeszcze kilka razy i beda idealnie proste do konca ich zycia :idea:
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • toomasz
                                      Elegance
                                      • 2010
                                      • 909
                                      • Volkswagen
                                      • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                      #43
                                      Zagrzej je jeszcze kilka razy i beda idealnie proste do konca ich zycia
                                      To jakaś metoda?

                                      Komentarz

                                      • Maicroft
                                        Moderator
                                        S_OCP MemberModeratorr
                                        • 2004
                                        • 25757
                                        • Audi

                                        #44
                                        Ja mialem kilka kompletow ATE PD w roznych autach i po przebiegu 2-5kkm bily jak glupie.

                                        Kazdemu kompletowi przeszlo po zagotowaniu hamulcow :wink: Moze ja mialem szczescie :diabelski_usmiech
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz

                                        • pekool
                                          Rider
                                          • 2012
                                          • 321
                                          • Octavia I combi (1U5)
                                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                                          #45
                                          Maicroft, O1 tez ta metoda w stosunku do tarcz ATE dziala?, bo u mnie tez czuc od kilku tkm delikatne bicie, od nowosci zrobione na nich niecale 10tkm
                                          pekool

                                          Komentarz

                                          • piotrek_gdy
                                            RS
                                            • 2008
                                            • 7723
                                            • Volkswagen
                                            • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                            #46
                                            Maicroft, mam PD w O2 i w Audi - niestety oba komplety do reklamacji z powodu bicia :roll:
                                            przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                            wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                            Komentarz

                                            • toomasz
                                              Elegance
                                              • 2010
                                              • 909
                                              • Volkswagen
                                              • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                              #47
                                              ja dla ciekawostki powiem, że przed ATE miałem Ferodo- one wytrzymały tylko 1000km :roll: więc te ATE nie takie najgorsze co ciekawe zauważyłem że problem wystepuje jak tarcze są trochę zagrzane. No nic, pojdą do reklamacji, a jutro montaż oryginalnych w ASO za 290zł sztuka po rabacie i zobaczymy jak się bedą sprawować.

                                              Komentarz

                                              • Maicroft
                                                Moderator
                                                S_OCP MemberModeratorr
                                                • 2004
                                                • 25757
                                                • Audi

                                                #48
                                                piotrek_gdy, Tez mam PD w Audi i po akcji zagotowania hamulcy przestaly bic. W O1 mialem 312mm PD i dokladnie to samo. Przypadek :?:
                                                Spritmonitor.de

                                                Komentarz

                                                • piotrek_gdy
                                                  RS
                                                  • 2008
                                                  • 7723
                                                  • Volkswagen
                                                  • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                                                  #49
                                                  Maicroft, w skodzie są 312 ale w audi 320- tym niemniej dziwny objaw :!:
                                                  przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI

                                                  wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW

                                                  Komentarz

                                                  • utek
                                                    Elegance
                                                    • 2007
                                                    • 867
                                                    • Superb II combi (3T5)
                                                    • APK 2.0 MPI 115 KM

                                                    #50
                                                    Czyli swap na 288 nie rozwiązuje problemu. Najpewniej osoby które swapowały i są zadowolone, bo zostawiły stare oryginalne tarcze. Nowe najwyraźniej są gówniane i tyle.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...