A ja nie wytrzymałem i oddałem ATE znowu na reklamację i kupiłem ORI z ASO i jestem póki co zadowolnony. 2 komplet ATE bił po 500 km więc już ORI dawno dużo więcej mają bo coś koło 1500 i spokój. Cenę zrabatowano troszkę więc jest okej
krzywe tarcze
Zwiń
X
-
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
-
-
witam wszystkich kupiłem nowe tarcze firmy TRW bo stare biły jak diabli, szybko się nimi nie nacieszyłem, zaczęły delikatnie bić wiec oddałem na reklamacje oczywiście odrzucona bo coś tam na czas reklamacji założyłem oryginalne (dostałem od znajomego mechanika używane do przetoczenia bo ktoś blacha juz hamował ) powiem ze już któryś tysiąc robię i jest super nic nie bije
[ Dodano: Wto 14 Kwi, 15 22:14 ]
a Tarcze TRW czekają teraz na przetoczenie i może kiedyś je założę
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez roLLoA ja nie wytrzymałem i oddałem ATE znowu na reklamację i kupiłem ORI z ASO i jestem póki co zadowolnony. 2 komplet ATE bił po 500 km więc już ORI dawno dużo więcej mają bo coś koło 1500 i spokój. Cenę zrabatowano troszkę więc jest okej
Komentarz
-
-
utek, nie dowiesz się jakiej produkcji bo jest tylko widoczny numer katalogowy, logo vw audi oraz minimalna grubość podana w mm i w calach
Cena 320 za sztukę po rabacie z 360 za sztukę. Jakoś jazdy warta ceny.
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
-
Warto - jeśli są jeszcze dość grube - tarcze przetoczyć na osi pojazdu.
Kiedy zrobiłem prawie rok temu, doznałem szoku (pozytywnego) - hamowanie jak po maśle.
Obecnie, odczuwam czasami jakieś delikatne 'puknięcia', ale nie na tyle, żeby coś działać.
Jakby co, to ponownie dam do toczenia.Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.
Komentarz
-
-
utek, ale na wszystkich elementach układu hamulcowego od zbiorniczka wyrównawczego przez przednie zaciski, oryginalne klocki przednie ( charakterystyczny numer wybity w dolnej części blachy identycznie jak w ATE) są z logiem ATE więc można tak wnioskować z tym że na części Oryginalne idzie gatunkowo lepszy produkt. Gdyby szło jakieś gówno to lipa straszna by była a przecież serwisy skody hamulce "tłuką"non stop na serwisie.
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
-
utek, napisałem że można wnioskować ze ori są produkcji ATE ponieważ na wielu elementach układu hamulcowego są znaczki ate jak np na zbiorniczku albo na głupich kapturkach na odpowietrznikach
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
-
opel na 100% mial na pierwszy montaz ATE jesli chodzi o tarcze i klocki. VAG chyba tez mial ATE. Napewno ATE beda sie bardzo dobrze spisywać i i w ciemno mozna brac ich zestawy. Owszem na pierwszy miontaz szly jelsi juz to gladkie ale jak ktos ma chęć to mzona dac power disc czyli nacinane.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
W ubiegłym roku, rozmawiałem z facetem, który (takie można było odnieść wrażenie) miał jakieś pojęcie, na temat min. tarcz hamulcowych.
Powiedział, że obecnie wszystkie tarcze, to rzec można, szmelc, gdyż nie jest dokończony ich proces technologiczny produkcji.
Po odlewie, tarcze są tylko toczone i ... do pudełka - dlatego nazbyt często się wykrzywiają a często zaraz po wyjęciu z pudełka, są już krzywe.
A powinny być jeszcze (po pierwszy toczeniu) sezonowane na hałdzie i potem raz jeszcze poddane obróbce termicznej i toczeniu (chyba nie pomyliłem kolejności).
Jak też powiedział, firma (producent) nie ma większego znaczenia, ale proces produkcji tarcz.Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.
Komentarz
-
-
nie sadze by ate czy zimmermann byly keipskie. NAwet najlepsze tarcze mozna tez uszkodzic na wasne życzenie. ROzgrzej dobrze tarcz ei wjedz w kałuże albo myjka potraktuj. Takie akcje z krzywieniem sie bywaly np w brembo mimo ze to tez niby dobra marka. Pare tarcz aTE w zyciu zalozylem i nigdy nie bylo z nimi problemu.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
wesol, Ciekawe czemu do tej pory 2 komplety ATE mi padły a montaż i użytkowanie prawidłowe?
1 komplet padł po 5 tysiącach a 2 nie przejeździł jednego zbiornika paliwa. Takie dobre tarcze - za słabe na średnicę 280mm i tyle. Kupiłem Oryginalne i już 2 kkm i spokój.
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
-
Cena oryginału jest często mocno przesadzona ale na hamulce nie żałuję.
Octavia 1.9 TDI ASV 2004---> FOTKI
Była Fabia 1 1.4 MPI CLASSIC
Jest O1 1.9 TDI ASV DRIVE
Jest RAPID 1.2 TSI CJZD 110 KM RM 2016
Komentarz
-
-
Na oryginalnych tarczach przejechałem parę km i nigdy nie czułem żadnych bić w kierownicy.
Problemy się zaczęły, gdy przyszła wymiana tarcz.
Raczej nieprawdopodobne, abym na oryginalnych i rozgrzanych tarczach, nigdy nie wjechał w kałużę.
Jest zatem kolosalna różnica w jakości tarcz na 'pierwszy montaż' a tymi na kolejne wymiany.
Sztuka, aby udawało się dopaść te 'pierwszego montażu'.Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.
Komentarz
-
-
Odgrzeje troche kotleta mam pytanie są tarcze 288 o grubości 22mm a czy ktoś zakładał grubosci 25mm no i czy się mieszczą, a dodatkowo jaka jest tolerancja na piaście. Bo oszaleć można z tymi hamulcami. Proszę o pomoc i podpowiedz co z tym można zrobić bo średnio 3 kpl. tarcz na rok to troszkę "przegięcie" :P a czy taka zmiana na na 25 pomogła na długo długo czy tylko o 1tyskm
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Widmo86mam pytanie są tarcze 288 o grubości 22mm a czy ktoś zakładał grubosci 25mm
W octavii I są tarcze 280mmx22mm, 288mmx25mm :idea:
W 1,9 TDI ASV fabrycznie są 280x22mm.O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
Komentarz
-
Komentarz