piotrek_os, żeby cię uspokoić, u mnie jest tak samo. moim zdaniem są to łączenia dwóch elementów lub też może to być wzmocnienie osadzenia amortyzatora.
[O1] climatronic
Zwiń
X
-
[O1] climatronic
witam wszystkich
climatronic niby sprytne urządzenie, ale.... jak to jest że kiedy jadę na ECO i ustawiam sobie temp. mogę regulować moc nawiewu, a kiedy przełączam się na AUTO po zwiększeniu, lub zminiejszeniu nawiewu tryb AUTO się wyłącza :shock: na wyświetlaczu nie ma wtedy napisau AUTO ani ECO więc nawet nie wiem w jakim trybie działa. Sprawa o tyle uciążliwa że jak pada deszcz, autko się poci to zwiększyłbym sobie nawiew ale wtedy wyłącza się klima i robi się jeszcze większa masakra....
Czy tak już jest czy to poprostu kwestia jakiś nienzanych mi ustawień ???
dzięki za pomoc
-
-
Re: climatronic
Zamieszczone przez pawel_krkwitam wszystkich
climatronic niby sprytne urządzenie, ale.... jak to jest że kiedy jadę na ECO i ustawiam sobie temp. mogę regulować moc nawiewu, a kiedy przełączam się na AUTO po zwiększeniu, lub zminiejszeniu nawiewu tryb AUTO się wyłącza :shock: na wyświetlaczu nie ma wtedy napisau AUTO ani ECO więc nawet nie wiem w jakim trybie działa. Sprawa o tyle uciążliwa że jak pada deszcz, autko się poci to zwiększyłbym sobie nawiew ale wtedy wyłącza się klima i robi się jeszcze większa masakra....
Czy tak już jest czy to poprostu kwestia jakiś nienzanych mi ustawień ???
dzięki za pomoc
Dopiero wciśnięcie ECO odłącza sprężarkę - wtedy układ próbuje utrzymać zadaną temp. bez udziału klimyGarret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Komentarz
-
-
Tak po prawdzie też miałem taki dylemat co się dzieje ja przechodzę na manual.
Ale ostatnio w deszcze spróbowałem nic nie ruszać na trybie auto i okazało się że po kilkudziesięciu sekundach szybki sobie odparowały. Osuszanie powietrza w trybie auto (niezależnie czy ochładzanie czy grzanie wnętrza) daję lepszy efekt niż np. ustawienie nawiewu na przednią szybę.
Komentarz
-
-
clima zalacza sie po odpaleniu silnika za kilka sekund!ale zalecane jest ,żeby nie uruchamiac climy na zimnym silniku!Moim zdaniem jest żeby doprowadzić silnik do stanu ok 90C, i dopiero załaczyć climatronic(Klime)!A może ktoś ma inne zdanie!
[ Dodano: Pią 30 Maj, 08 23:15 ]
Zamieszczone przez DzidaAleż macie problemy mój Boże..... :roll:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TomaszekMoim zdaniem jest żeby doprowadzić silnik do stanu ok 90C, i dopiero załaczyć climatronic(Klime)!
Mimo wszystko to nie włączajmy świateł radii , cb , navi bo to też obciązenie :diabelski_usmiechByła O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Z doświadczenia wnioskuję, że nadgorliwie ekonomiczne eksploatowanie samochodu przeważnie idzie w odwrotnym kierunku. Auto chuchane i picowane jest bardziej podatne na zarysowania, na nie używanej podgrzewanej tylnej szybie, szybciej uszkadzają sie ścieżki przewodzące prąd itp. itd.
Jeśli fabryka przewiduje taką a nie inną kombinację urządzeń, to czemu ich nie używać. :wink:O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
O III czarna liftback - reaktywacja
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez -Piotr-Z doświadczenia wnioskuję, że nadgorliwie ekonomiczne eksploatowanie samochodu przeważnie idzie w odwrotnym kierunku. Auto chuchane i picowane jest bardziej podatne na zarysowania, na nie używanej podgrzewanej tylnej szybie, szybciej uszkadzają sie ścieżki przewodzące prąd itp. itd.Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Re: climatronic
Zamieszczone przez Garretjak masz włączoną klimę (AUTO) i zmieniasz w siłę, kierunek nawiewu to klima Ci sie nie wyłacza! Napis AUTO znika bo zaingerowałeś w automatykę i tyle :wink: Sprężarka dalej działa, chłodzi i osusza;-)
Dopiero wciśnięcie ECO odłącza sprężarkę - wtedy układ próbuje utrzymać zadaną temp. bez udziału klimy
Z tego co piszecie to wychodzi na to że nie ma się czym przejmować. Najważniejsze że klima działa, a wydaje się że trybie AUTO występuje jakiś błąd po ingerencji w to jak wieje w tym trybie. Czy tak jest i czy właściwy tryb AUTO jest do odzyskania?
Komentarz
-
-
dragster, tryb AUTO jest do odzyskania zawsze po naciśnięciu przycisku AUTO na panelu climatronica. Z czym dokładnie masz problem z tym AUTO? AUTO - są to optymalne ustawienia dostosowane do warunków panujących wewnątrz i na zewnątrz samochodu i są ustalane za każdym razem od nowa na podstawie parametrów pobranych z różnych czujników w samochodzie (podstawa to temp. zewn i wewn.)O1-->O3--> ?
Komentarz
-
-
Problem w tym, że jak wszystko działa w trybie ECON lub bez ECON, czyli z włączona klimą, to po naciśnięciu AUTO znikają na wyświetlaczu strzałki nawiewu i jest taki szum jakby przepustnice wew. układu były pozamykane a dmuchawa dalej pracowała. I nie chce zacząć pracować na AUTO normalnie, tzn. wiać z włączoną klimą. Inaczej mówiąc zamykają się wszystkie przepustnice i nigdzie nie wieje mimo, że dmuchawa pracuje. Wygląda tak jakby tryb AUTO był nie do odzyskania, a raczej tak nie jest. Nawet jak dłużej jest w trybie AUTO to nic nie zmienia, czyli dalej dmucha sobie wewnątrz układu, ale nie ma nawiewu na szybę, nogi czy środek: żadne strzałki nawiewu nie pokazują się. Dopiero wraca do normy jak przełączę na ECON, wtedy wieje dobrze, są strzałki i klima wyłączona, a jak wyłączę ECON to włącza się klima i są strzałki na wyświetlaczu i wieje jak trzeba.
Komentarz
-
-
Nie naciskam obiegu wew.
Zamieszczone przez kabi_007Mi przy AUTO nie pokazuje strzałek - komp climatronica steruje obiegiem powietrza.
Komentarz
-
Komentarz