1.9 TDI 110 km strasznie mułowata

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Emil
    L&K
    S_OCP Member
    • 2005
    • 1092

    #26
    Zamieszczone przez Samiec
    Ja sie podczepie ,bo nie chce zakaldac nowego topicu z banlnym pytaniem
    W moim TDI jak jade np. 130/150km/h(na 3 biegu 70km/h i nie tylko przy tych predkosciach) z rowna predkoscia i nagle wdepne pedal w podloge to czuc lekkie szarpnice jakby na ulamki sekund moc stracil i po tej chwili jest kop jak trzeba. Czy to normalne zjawisko?
    IMO turbodziura, lag , czy jak tam się to zwie :diabelski_usmiech
    BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
    CR-V 2,2 i-ctdi
    Perfectservice by Dobrygrześwawa

    Komentarz

    • Samiec
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 4287
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #27
      Zamieszczone przez Emil
      IMO turbodziura, lag , czy jak tam się to zwie :diabelski_usmiech
      Turbo dziura to nie to :roll:
      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

      Komentarz

      • Purchawa
        Admin
        S_OCP Member
        • 2004
        • 8007

        #28
        Zamieszczone przez Samiec
        Zamieszczone przez Emil
        IMO turbodziura, lag , czy jak tam się to zwie :diabelski_usmiech
        Turbo dziura to nie to :roll:
        Tak, to raczej to.
        "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
        Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

        STOP ECO-TERRORISM!

        Komentarz

        • Lacrima
          Classic
          • 2005
          • 35

          #29
          Zamieszczone przez MiKruS
          Uwierz mi diagnozowanie przeplywki w ten sposob nie ma sensu.

          Znajdzcie kawalek drogi. Podlaczcie VAG - sterownik silnika - bloki wartosci mierzonych - blok 03, to bedzie pomiar MAF.

          Cieply silnik, zacznijcie jechac na trzecim biegu przy 1500 rpm i but w podloge az do 4000 rpm.

          Zobaczcie co sie bedzie dzialo. Wartosc zadana bedzie 850. Jesli wartosc rzeczywista bedzie spadala w szerszym zakresie obrotow ponizej tej wartosci to przeplywka jest szmelc.

          Dobre przeplywki pokazuja momentami nawet ponad 1200.

          Najlepiej zapisac sobie logi i zrobic wykres.
          i miałeś rację ;(

          po podłączeniu laptopa... VAG pokazywał MAF wartość około 500 (w najlepszym wypadku).
          Po wykreceniu przeplywomierza, okazalo sie, ze ktos juz w nim grzebal i jest dodatkowy otwor wywiercony. Przeciscilem... i to byl blad )

          teraz to dilizans z klima :lol:

          Jutro bede wkladal u kolegi nowy przeplywomierz i sprawdzal, czy tylko to jest przyczyna mojego problemu.

          djczas chcialem podziekowac za dobre checi, ale dopiero w piatek przeczytalem wiadomosc... Mam ciezko ostatnio w pracy i siedze calymi dniami

          Dzieki chlopaki raz jeszcze za wskazowki.
          dziwne, u mnie to działa

          Komentarz

          • MiKruS
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 7976

            #30
            Do uslug.
            TDI 205PS

            Komentarz

            • Lacrima
              Classic
              • 2005
              • 35

              #31
              po kilku dniach, stwierdzam, że to nie ten samochód. Boje się wciskać gaz, bo sie maszyna wyrywa

              W pierwszym dniu po wymianie przepływomierza, średnia spalania wyszła mi 10l :szeroki_usmiech

              W przyszłym tygodniu wirusik. Wtedy dopiero będzie...
              dziwne, u mnie to działa

              Komentarz

              • pantol
                Elegance
                • 2004
                • 754

                #32
                To ja się też podczepię z pytaniem.

                Co może być przyczyną takiego zachowania. Po wciśnięciu gazu do podłogi auto przyśpiesza, ale wydaje się że minimalnie słabiej, niż kiedyś. W momencie jak puszczam gaz (z pełnego pałowania) to auto zachowuje się tak, jakby ktoś mnie kopnął w bagażnik - czyli w momencie opuszczenia gazu na ułamek sekundy auto lepiej przyśpiesza. I dla utrudnienia - nie dzieje się tak zawsze :evil:
                Jarek "Vinci"

                Komentarz

                • outlaw
                  Ambiente
                  • 2009
                  • 237
                  • Octavia I (1U2)
                  • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                  #33
                  ja tez sie,dolaczam ,pod ten temat-jadac dzis wcisnalem gaz do podlogi i co 60 mil ledwo doszlo do 70 mil,rety az strach taki mulowaty to juz kolejny raz jak potrzebuje bujnac auto a tu lipa 70 mil i nic ani drgnie ,to samo na wolnych biegach ,czulem sie jakbym mial nie 110km tylko70-80 km spalnie okolo 60mpg. :|
                  wczoraj mialem , cos co mnie zdziwilo , otoz odnowila sie czkawka? okolo 1 sekund byla przerwa w zalaczeniu sie turbiny powiem tyle ze mam nowa i turbine i n75 o co kaman? i tak jakby miala nie tyle mocy co przy starej turbinie :|
                  prawidłowa odległość ,mniejsza od większej

                  Komentarz

                  • giiiienek
                    Ambiente
                    • 2007
                    • 242

                    #34
                    Przepływomierz Wyjmij i przeczyść.

                    Komentarz

                    • Torreto
                      Drive
                      • 2011
                      • 85

                      #35
                      Witam! Mam dwa pytanie Auto kupilem juz w taki stanie czyli muliste... Zeby auto osiagnelo 3000obr to musi dlugo potrwac Mialem preparat do czyszczenia przeplywki wiec wyczyscilem i nic, bledu zadnego nie pokazuje. Dzisiaj odpialem wtyczke od przeplywki to auto wkoncu zaczelo sie lepiej zbierac. Czy to znaczy ze przeplywomierz jest do wymiany?
                      A drugie pytanie dotyczy sztangi sterujacej lopatkami, jak to sie czysci?

                      Komentarz

                      Pracuję...