Diesel V-Power

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • owicz0
    Ambiente
    • 2005
    • 104

    Diesel V-Power

    Zamieszczone przez Grzes
    co do przyspieszenia to tez mi sie wydaje ze nieco lepiej ciagnie niz pod noga ;(
    ale to byc moze tylko moje widzi mi sie :lol:
    Chyba jednak nie.
    Bo ja tez mam odczucia ze na tempomacie przyspiesza jak szalony. :twisted:
    Normalnie diabel nie tempomat.

    I niezaleznie czy przyspieszam tempomatem, czy jak wciskam zeby wrocil do zadanej predkosci.
    nie pomogl ani razu
  • Perfee
    Ambiente
    S_OCP Member
    • 2005
    • 179

    #2
    Diesel V-Power

    Czy wiecie, że Shell wprowadził na rynek ropę V-Power?
    W Warszawie kosztuje 4,03. Z moich doświadczeń wynika przede wszystkim, że auto jest nieco cichsze. Co do osiągów, to może zbyt wiele oczekiwałem, a może silnik musi się przyzwyczaić, bo nie czuję na razie wyraźnej poprawy. :wink:
    Zwykle przejawia się ona w mniejszym zużyciu, a nie lepszym przyspieszeniu :szeroki_usmiech
    Ale bardzo przyjemnie działa na mnie świadomość, że jest to paliwo produkowane w Niemczech i absolutnie nie zawiera siarki k

    Pozdr.
    Perfee
    149 KM / 313 Nm by Masters Tuning

    Komentarz

    • BioBogon
      Elegance
      • 2005
      • 921

      #3
      To chyba znowu marketingowy bajer, bo z testów nie wynikają jakieś przyrosty:



      Ale bardzo przyjemnie działa na mnie świadomość, że jest to paliwo produkowane w Niemczech i absolutnie nie zawiera siarki
      To wychodziłby, że warto ze względu na trwałość silnika. W sumie tego nie można sprawdzić obiektywnie nigdy...
      Leon FR 2.0TDI 170KM

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Roznice wg tego "obiektywnego" testu sa w w granicach bledu pomiarowego hamowni. Czyli roznica jest zadna. Jest jeszcze kwestia jak ten test byl wykonany. Bo raz musialby zostac przeprowadzony na jednym paliwie, ktore potem musialoby zostac spuszczone do konca, wlac wynalazku Shella i przejechac jakies 500km. Inaczej to z takiego mieszaniu szybko roznicy nie zobaczymy.
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • Perfee
          Ambiente
          S_OCP Member
          • 2005
          • 179

          #5
          Zamieszczone przez BioBogon
          To chyba znowu marketingowy bajer, bo z testów nie wynikają jakieś przyrosty:

          http://www.tdi.pl/Article89.phtml
          Chcę tylko zauważyć, że Shell Diesel Extra to nie jest to samo, co Shell Diesel V-Power. Nowe paliwo ma wyższą liczbę cetanową (podobno o 10 ) i to napewno da się odczuć w testach... Poza tym nie jest produkowane w naszym kraju k
          W Niemczech, czy w Austrii jest już dostępne od dawna i jak ktoś próbował, to wie, że jest dużo lepsze. Z tym, że najlepszy test jest wtedy, jak ktoś po przejechaniu kilkuset kilometrów na zachodnim paliwie zaleje polskiej gnojówki na granicy... Efekt gwarantowany :twisted:

          Pozdr.
          Perfee
          149 KM / 313 Nm by Masters Tuning

          Komentarz

          • rastafaraj
            Drive
            • 2005
            • 52

            #6
            sciema
            heheh

            Komentarz

            • djczas
              RS
              • 2005
              • 9612

              #7
              jesli chodzi o shella to oni rzadko sciemniaja jezde ma v-power racing bule juz prawie
              5 zeta za litr ale w trasie na jednym baku na tym paliwie przejade 700 do 800 km
              butując go troche a na zwykłej 98 lub 95 do cieżko o 600 km a przecietnie starcza na
              500 km wiec różnica jest a jesli chodzi o moc i moment to autko ow iele lepiej jedzie
              na shellu niz nainncyh paliwach z grupy wzbogacanych (BP ultimate, Statoil Sperma itd)
              wiec jesli chodzi diesel v power to bedzie tak samo jak z benzyna v-power. Pierwsze efekty dają sie odczuć po drugim tankowaniu a pełen efekt jest dopiero za trzecim czwartym.
              Shell V-Power jest produkowany w zakładach poza granicami naszego kraju nie jest składowany w polsce widziałem jak przywożą V-Power zawsze była cysterna na zachodnich blachah wraz z ciągnikiem. V-power jest najwyrzszej jakości paliwem w polsce. Shell nie kupuje w orlenie tak jak reszta kupuje i miesza w polsce
              i dlatego warto lać V-power Benzyne i ON

              Komentarz

              • Purchawa
                Admin
                S_OCP Member
                • 2004
                • 8007

                #8
                Shell V-Power od dawana jest mieszany u nas! Na poczatku jak weszlo bylo importowane, ale teraz niestety juz nie.
                Kiedys zawsze tankowalem na Shellu. Po paru tankowaniach po ktorych auto wylo, a nie jechalo jestem teraz do nich uprzedzony.
                Zaleje Diesel V-Power, zobaczymy co to daje, bo jezeli tyle co BP Ultimate to ja dziekuje.
                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                STOP ECO-TERRORISM!

                Komentarz

                • djczas
                  RS
                  • 2005
                  • 9612

                  #9
                  u mnie na stacjach na południu jest dostarczany bezpośrednio z austrii zalezy od regionu polski

                  Komentarz

                  • BioBogon
                    Elegance
                    • 2005
                    • 921

                    #10
                    Shell Diesel Extra to nie jest to samo, co Shell Diesel V-Power
                    A to sorrki

                    Mimo wszystko wydaje mi się, że nie warto przepłacać i zysk jest raczej psychologiczny.
                    Leon FR 2.0TDI 170KM

                    Komentarz

                    • rastafaraj
                      Drive
                      • 2005
                      • 52

                      #11
                      pewne jest ze nie ma co przeplacac za rope ktora sie niczym nie rozni poza nazwa
                      juz przedziwne triki wymyslaja byle z ta cena do 4 zloty dojsc
                      ja juz robilem testy na paliwo ze wszsytkich stacji i oto jaka kolejnosc jest ropy jakosciowo (tzn ilosc km przejechanych na pelnym baku+praca silnika itp)
                      1) shell
                      2) Bp
                      i potem dlugo dlugo nic Orlen na niektorych stacjach ma rope , a nie rope+woda Arala unikam jak smierci, a na jet to wole by mi auto zgaslo anizeli mam zatankowac sobie rozpuszczalnk.

                      Najlepsze efekty w spalaniu osiagnolem na mieszance 20l Shell + 20l Ultimate Bp, normalnie wskaznik "ilosci km do przejechania" wzrastal przez jakies 300 km i wyszlo tak ze przejechalem 400 km z przesunieciem sie wskazowki o poltorej kreski. na rezerwie zatankowane 40 litrow, zrobione 400 km i pozostalo jeszcze niecale pol baka

                      To tak jak Bp ultimate, niby zmniejsza spalanie i zwieksza osiagi probowalem testowac te osiagi na "torze" i na prostej...czasy bez zmian

                      A ten V power, to taka sama sciema marketingowa jak BP ultimate(taka odpowiedz shella na to)... to paliwo nic w sobie wyjatkowego nie ma, oprocz ceny
                      heheh

                      Komentarz

                      • Sebastian_SComp
                        Drive
                        • 2004
                        • 78

                        #12
                        Ostatnio wszyscy trąbią o paliwie ULTIMATE. Na TVN turbo w tescie na nowej skodzie Octavii z silnikiem FSI wyszło na hamowni iż silnik jest 0 10 koni mocniejszy niż na zwykłym paliwie tego samego koncernu. Ja tankując to czy to paliwo nie zauważyłem żadnej większej różnicy. Natomiast wracając do paliw Shella - to też zależy na której stacji się zatankuje.

                        Komentarz

                        • Purchawa
                          Admin
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 8007

                          #13
                          Zamieszczone przez Sebastian_SComp
                          Ostatnio wszyscy trąbią o paliwie ULTIMATE. Na TVN turbo w tescie na nowej skodzie Octavii z silnikiem FSI wyszło na hamowni iż silnik jest 0 10 koni mocniejszy niż na zwykłym paliwie tego samego koncernu.
                          Ten test mial pokazac, ze FSI uzyskuje zakladana moc tylko na paliwie PB98 :!:
                          Testowane bylo na PB 95 i Ultimate 98 :!: Stad takie roznice w mocy.
                          Jednak jak widac, dzieki malej manipulacji pokazano, ze niby Ultimate jest jakies super.
                          "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                          Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                          STOP ECO-TERRORISM!

                          Komentarz

                          • djczas
                            RS
                            • 2005
                            • 9612

                            #14
                            ultimate to jedna wielka sciema auto gorzej pracuje i moc i moment ma jak na paliwei z rolenu tffu ja tam wole Shell i tak juz zostanie V-Power Racing bede tankował tak długa jak długo bedzie mnie stac na niego

                            Komentarz

                            • slg
                              Classic
                              • 2005
                              • 26

                              #15
                              mi bardzo podchodzi ropa z neste , jest tania , i silnik chodzi mi na niej najciszej , duzo ciszej niz na shellu ktory lalem do tej pory.
                              S3 MTM

                              Komentarz

                              • perfex
                                L&K
                                • 2005
                                • 1117

                                #16
                                Zamieszczone przez Purchawa
                                Shell V-Power od dawana jest mieszany u nas!
                                To prawda. Najlepsze jest to, że V-Power nie jest mieszany u nas tylko po prostu brany z bazy Orlenu i na kazda cyterne dolewaja kubek "uszlachetniacza" - potem to sie juz samo miesza w trakcie jazdy A pracownicy Orlenu jak widza cene vipałer na stacjach, a do tego jak widza ludzi tankujacych to cos to ze smiechu sikaja po nogach : :yay:
                                Pozdrawiam
                                perfex

                                Octavia HTP

                                Komentarz

                                • Tytus
                                  Drive
                                  • 2005
                                  • 93

                                  #17
                                  Zamieszczone przez Perfee
                                  Zamieszczone przez BioBogon
                                  To chyba znowu marketingowy bajer, bo z testów nie wynikają jakieś przyrosty:

                                  http://www.tdi.pl/Article89.phtml
                                  Chcę tylko zauważyć, że Shell Diesel Extra to nie jest to samo, co Shell Diesel V-Power. Nowe paliwo ma wyższą liczbę cetanową (podobno o 10 ) i to napewno da się odczuć w testach... Poza tym nie jest produkowane w naszym kraju k
                                  W Niemczech, czy w Austrii jest już dostępne od dawna i jak ktoś próbował, to wie, że jest dużo lepsze. Z tym, że najlepszy test jest wtedy, jak ktoś po przejechaniu kilkuset kilometrów na zachodnim paliwie zaleje polskiej gnojówki na granicy... Efekt gwarantowany :twisted:

                                  Pozdr.
                                  jeżdżę na co dzień na zachodniej gnojówce, w PL leję w Torzymiu i na Ostrobramskiej w Wawie Shell'a i różnicy nie widzę...

                                  przez rok jeździłem w BE Puntem II, tankowałem na Shellu, w PL wcześniej też tankowałem tylko na Shellu i także różnicy nie widziałem...

                                  Komentarz

                                  • Jacek Nowak
                                    Rider
                                    • 2005
                                    • 390

                                    #18
                                    to w koncu co jest lepsze bp czy shell :roll:
                                    Skoda Octavia 19-TDI Elegance 136/304NM

                                    Komentarz

                                    • BioBogon
                                      Elegance
                                      • 2005
                                      • 921

                                      #19
                                      to w koncu co jest lepsze bp czy shell
                                      Nie wiadomo, co człowiek to opinia.

                                      "Opinie są jak dziury w dupie, każdy ma swoją" - Brudny Harry
                                      Leon FR 2.0TDI 170KM

                                      Komentarz

                                      • MiKruS
                                        RS
                                        S_OCP Member
                                        • 2004
                                        • 7976

                                        #20
                                        Polecam Neste.
                                        TDI 205PS

                                        Komentarz

                                        • Emil
                                          L&K
                                          S_OCP Member
                                          • 2005
                                          • 1092

                                          #21
                                          W kwestii paliw jestem sceptykiem...
                                          Nie wierze w paliwa dodatkowo uszlachetnione, cuda zwikszenia dzieki temu mocy itp . Chcialbym tankowac NORMALNY olej napedowy spelniajacy polska norme. Niestety testy badan na stacjach paliw wprawiaja w oslupienie, okazuje sie ze czesto nieswiadomie tankujemy odbarwiony kwasem siarkowym olej opalowy :evil:
                                          BMW E46 320d by MT 184PS@406Nm
                                          CR-V 2,2 i-ctdi
                                          Perfectservice by Dobrygrześwawa

                                          Komentarz

                                          • marcind
                                            Rider
                                            • 2005
                                            • 438

                                            #22
                                            A pracownicy Orlenu jak widza cene vipałer na stacjach, a do tego jak widza ludzi tankujacych to cos to ze smiechu sikaja po nogach
                                            NIesety to jest smutna Polska prawda...
                                            Passat 2.0 TDI, 140 KM, 2007, Comfortline
                                            mam nadzieję, że będzie równie dobry co octavia...

                                            Komentarz

                                            • jurrek1008
                                              Classic
                                              • 2004
                                              • 36

                                              #23
                                              Zamieszczone przez djczas
                                              ultimate to jedna wielka sciema auto gorzej pracuje i moc i moment ma jak na paliwei z rolenu
                                              Świete słowa, jakieś 2 miesiące temu był test paliw dotyczący benzyn w Autoświecie lub Motorze i tam wyszlo, że dla klasycznego silnika bezynowego MPI najlepsze osiągi były na paliwie Statoil Suprema, a najgorsze na BP Ultimate. Było tam mowa o przyspieszeniach do 100 km/h i bodaj od 60 -120 km/h. Nie było natomiast o spalaniu. Poświęciłem się i zatankowałem po 3 razy na BP Ultimate 98, i na Shelu V-power 95. Wcześniej jeździłem na Supremie.
                                              Wynik Ultimate - silnik głośniejszy wyraźny spadek mocy, natomiast i V-power i na Supremie silnik wyraźnie cichszy i mocniejszy.
                                              Spalanie na Ultimate rzędu 0,5 l/100 km wyższe niż na V-Power. Najniższe na Supremie - o około 0,7 litra niż na Ultimate.
                                              Dla mnie - podkreślam przy benzynie - na Ultimate wzrasta wyłacznie poziom rachunku przy dystrybutorze.
                                              Pozdr.

                                              Komentarz

                                              • MiKruS
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2004
                                                • 7976

                                                #24
                                                Ludzie - rozsmieszacie mnie troche - sorry, ale ja to widze tak:

                                                Nie ma mozliwosci, zeby wyczuc na wlasnym tylku roznice pomiedzy poszczegolnymi paliwami.
                                                No chyba, ze sie zatankuje totalną kiłe.

                                                Texty w stylu - na shellu to mi auto doper...la a na Orlenie to nie jedzie, itp. zawsze wprawialy mnie w oslupienie...

                                                Ja poniewaz podchodze sceptycznie do takich rzeczy a tym bardziej nie ufam wrazliwosci swoich posladkow juz dawno zrobilem test (wielokrotny) na hamowni zarowno BP Ultimate jak i Shell Diesel cos tam.
                                                I nie ma >>ZADNEJ<< roznicy pomiedzy tymi paliwami a zwyklym ON-em z NESTE.

                                                Tyle ode mnie w temacie.

                                                BTW: Jak wyjezdzam za granice to tez nie odczuwam, ze nagle auto dostalo kopa, czy cos w tym stylu, na tamtejszym paliwie.

                                                Autosugestia potrafi czynic cuda... :lol:
                                                TDI 205PS

                                                Komentarz

                                                • BioBogon
                                                  Elegance
                                                  • 2005
                                                  • 921

                                                  #25
                                                  BTW: Jak wyjezdzam za granice to tez nie odczuwam, ze nagle auto dostalo kopa, czy cos w tym stylu, na tamtejszym paliwie.

                                                  Autosugestia potrafi czynic cuda...
                                                  Jeszcze pojawiają się opinie, że na paliwie za granicą można więcej przejechać, ale i ten argument można zbić jakością dróg i co za tym idzie zmianą stylu jazdy...

                                                  Taka ogólna refleksja: Liczy się teraz marka produktu, a nie jego jakość.
                                                  Jakość schodzi na drugi plan, a liczy się to, żeby kupować rzeczy, które są cool np. jestem gość, bo nie jeżdżę na jakimś zwykłym ON tylko super-hiper-duper olej napendowej dla wyjątkowych wymiataczy.

                                                  Wystarczy zobaczyć jak to jest na rynku innych produktów np. buty, ciuch - te same fabryki robią zarówno dla Nike'a czy małych firm, różnica jest tylko w cenie. Z paliwem jest podobnie, bo jak piszecie Shell bierze od Orlenu i tylko przykleja etykiete swoją, czyli niby jest lepsze, bo Shell....

                                                  Uff.. ale się rozpisałem, polecam książkę "NO LOGO"
                                                  Leon FR 2.0TDI 170KM

                                                  Komentarz

                                                  Pracuję...