nie no gdyby nie ta fotka z damska torebka to bym nie uwierzyl, myslalem ze kobiety to raczej w druga strone by przegiely??
[O1] padł akumulator?
Zwiń
X
-
[O1] padł akumulator?
witam!
mam problem z akumulatorem. 2 dni temu jeżdziłem samochodem i wszystko było ok auto normalnie paliło bez żadnych problemów. dziś rano wchodzę do auta przekręcam kluczyk kontrolki się palą ale silniuk nie odpala słychać tylko krótkie i szybkie strzelanie (jak domniemam rozrusznik). samochód zapaliłem z kabli przejechałem 60 km zgasiłem odczekałem z godzinę i znów chciałem odpalić ale z ledwością mi się udało i znów 60 km do domu. zgasiłem i zaraz chciałem odpalic i.... cisza :? :?
czyli się nie naładował tzn do wymiany tak?
jaki muszę akumulator kupić? tzn jakie parametry? jaka orientacyjna cena?
i jeszcze pytanie co co za kable i trzy bezpieczniki przy akumulatorze?Załączone pliki
-
-
Witam,
miałem tak w Omedze. Po przyjeździe do pracy już nie mogłem odjechać. ZIelone oczko w akumulatorze i zero prądu na pokładzie. Odpaliła z kabli i jechała ale włączenie lamp i klimy "zabiło" auto.
Co było? Zaśniedziały klemy!!! :shock: Zdjąłem, przeczyściłem i gra.
Najpierw zrób właśnie to.
Komentarz
-
-
miaałem niedawno ten problem winny był akumulator bo nie trzymał prądu jak jeździłem co dziennie to odpalał wystarczyło że postał dwa dni i potem nawet nie drgneło jeździłem tak chyba z pól roku bo i tak auto co dzień jest eksploatowane
ale na koniec czerwca padł całkiem zapalił raż pojeździłem troche zgasiłem za 10 minut wracam i nic nawet nie zakręcił trzeba było wymienić
kupiłem 54 za 160 zł jakiejś dziwnej firmy i wszytsko od czerwca było ok bo auto non stop jeździło niestety ostatnio postawiłem je na 4 dni i kaput nie trzyma prądu terazz musze reklamować. Tylko zgłośze to gdzieś za dwa tygodnie bo teraz autko cały czas potrzebne
Może lepiej dołożyć troche kasy i kupić lepszy żeby później nie było problemów chociaż nie ma na to reguły bo szwagier ma w firmie POLONECA TRRUCK-a i ma ten sam akumulator od pół roku i wszystko działa jak powinno
wybór należy do ciebie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maru 123koja86, no ale gdybym nie miał ładowania to chyba palila by mi się kontrolka akumulatora na desce?Takie zwykłe Ambiente
Komentarz
-
-
Na Twoim miejscu zacząłbym od sprawdzenia prądu ładowania na zacisku głównym alternatora. Powinno być 13,9 - 14,4 V. Następnie oczyścił klemy na akumulatorze i tam też warto by dokonać kontroli prądu ładowania, napięcie powinno być nieco niższe, ale wyższe od 12V. W ten sposób wykluczysz szczotki, regulator napięcia no i sam alternator.
Komentarz
-
Komentarz