nie no gdyby nie ta fotka z damska torebka to bym nie uwierzyl, myslalem ze kobiety to raczej w druga strone by przegiely??
[O1] padł akumulator?
Zwiń
X
-
[O1] padł akumulator?
witam!
mam problem z akumulatorem. 2 dni temu jeżdziłem samochodem i wszystko było ok auto normalnie paliło bez żadnych problemów. dziś rano wchodzę do auta przekręcam kluczyk kontrolki się palą ale silniuk nie odpala słychać tylko krótkie i szybkie strzelanie (jak domniemam rozrusznik). samochód zapaliłem z kabli przejechałem 60 km zgasiłem odczekałem z godzinę i znów chciałem odpalić ale z ledwością mi się udało i znów 60 km do domu. zgasiłem i zaraz chciałem odpalic i.... cisza :? :?
czyli się nie naładował tzn do wymiany tak?
jaki muszę akumulator kupić? tzn jakie parametry? jaka orientacyjna cena?
i jeszcze pytanie co co za kable i trzy bezpieczniki przy akumulatorze?Załączone pliki
-
-
Witam,
miałem tak w Omedze. Po przyjeździe do pracy już nie mogłem odjechać. ZIelone oczko w akumulatorze i zero prądu na pokładzie. Odpaliła z kabli i jechała ale włączenie lamp i klimy "zabiło" auto.
Co było? Zaśniedziały klemy!!! :shock: Zdjąłem, przeczyściłem i gra.
Najpierw zrób właśnie to.
Komentarz
-
-
miaałem niedawno ten problem winny był akumulator bo nie trzymał prądu jak jeździłem co dziennie to odpalał wystarczyło że postał dwa dni i potem nawet nie drgneło jeździłem tak chyba z pól roku bo i tak auto co dzień jest eksploatowane
ale na koniec czerwca padł całkiem zapalił raż pojeździłem troche zgasiłem za 10 minut wracam i nic nawet nie zakręcił trzeba było wymienić
kupiłem 54 za 160 zł jakiejś dziwnej firmy i wszytsko od czerwca było ok bo auto non stop jeździło niestety ostatnio postawiłem je na 4 dni i kaput nie trzyma prądu terazz musze reklamować. Tylko zgłośze to gdzieś za dwa tygodnie bo teraz autko cały czas potrzebne
Może lepiej dołożyć troche kasy i kupić lepszy żeby później nie było problemów chociaż nie ma na to reguły bo szwagier ma w firmie POLONECA TRRUCK-a i ma ten sam akumulator od pół roku i wszystko działa jak powinno
wybór należy do ciebie
Komentarz
-
-
Zależy jeśli szczotki są liche to ładowanie może być ale za słabe a kontrolka się nie zapali taki sam objaw może być przy nawalonym regulatorze.Zamieszczone przez Maru 123koja86, no ale gdybym nie miał ładowania to chyba palila by mi się kontrolka akumulatora na desce?Takie zwykłe Ambiente
Komentarz
-
-
Na Twoim miejscu zacząłbym od sprawdzenia prądu ładowania na zacisku głównym alternatora. Powinno być 13,9 - 14,4 V. Następnie oczyścił klemy na akumulatorze i tam też warto by dokonać kontroli prądu ładowania, napięcie powinno być nieco niższe, ale wyższe od 12V. W ten sposób wykluczysz szczotki, regulator napięcia no i sam alternator.
Komentarz
-
Komentarz